חידושים במערכת SpyTheNet: הכירו את המגיבים והכותבים הפעילים ביותר בעמודי הפייסבוק שלכם

ניתוחי סושיאל | PixelBay
ניתוחי סושיאל | PixelBay

חברת הניטור וניתוח שיח ואינטראקציות גולשים ברשת SpyTheNet (ספיי דה נט), ממשיכה להוביל בתחומה ומציגה מספר חידושים מעניינים במיוחד במערכת שלה, שיסייעו למפרסמים ולמנהלי דפים להבין טוב יותר היכן הם ממוצבים ולשפר את מיקומם אל מול המתחרים. בספיי דה נט מרחיבים עתה גם את יכולות הבנצ'מרק וניתוח עמודי הפייסבוק ומציגים מספר ניתוחים חדשים שניתנים ברמת הדף הבודד ובהשוואה לעמודים אחרים.

חלק מהפילוחים והניתוחים ישולבו כבר בדירוג עמודי הפייסבוק הקרוב של SpyTheNet שנעשה בשיתוף פעולה עם המזבלה. מה שיאפשר למפרסמים ומשווקים להבין בצורה טובה יותר את הפעילות בעמודים שלהם ויהיו לעזר בשימושים נוספים כמו איתור מגיבים פעילים ונאמנים, איתור הכפשות וטוקבקים שליליים חוזרים מטעם המתחרים ועוד.

כותבים ומגיבים פעילים
הניתוח הראשון מציג את הכותבים הפעילים (גולשים שהעלו פוסטים בדף) ואת המגיבים הפעילים (גולשים שהגיבו לתכני הדף) בדף בודד או במספר דפים גם יחד. השימושים מגוונים, מאיתור גולשים פעילים בתחומי עניין מסוימים ועד לאיתור גולשים פוגעניים במיוחד.

לדוגמא: ניתוח הכותבים והמגיבים הפעילים בדף של 'בנימין נתניהו' בחודש האחרון. על פיו ניתן לזהות בקלות שהדף הפועל להחלפת ראש הממשלה הוא הכותב הפעיל ביותר בדף, במקום השני גולש המתנגד גם כן לראש הממשלה ובמקום השלישי דף שעוסק במחיר הדיור.

כותבים ומגיבים פעילים
כותבים ומגיבים פעילים

אינטראקציה ממוצעת בציר הזמן
ניתוח נוסף מציג את האינטראקציה הממוצעת של דף הפייסבוק בציר הזמן בפני עצמו ובהשוואה לדפים אחרים. בדוגמא הבאה ניתן לראות השוואה של האינטראקציה הממוצעת בחודש האחרון של 2 מהדפים החזקים בישראל. 'ישראלים מצייצים' בהשוואה ל'בנימין נתניהו'. 'ישראלים מצייצים' מתחיל את החודש בצורה חזקה יותר ואילו 'בנימין נתניהו' לוקח את ההובלה בחלקו השני של החודש.

ציר זמן - אינטראקציות ממוצעות
ציר זמן – אינטראקציות ממוצעות

כמות פוסטים של הדף בציר הזמן
הניתוח משווה בין כמות הפוסטים שמעלה כל דף בציר הזמן. בדוגמא ניתן להבחין שהדף של 'בנימין נתניהו' פעיל הרבה יותר מ'ישראלים מצייצים' במובן זה. בד"כ ככל שדף מעלה יותר פוסטים מעל רמה מינימלית מסוימת כך כמות האינטראקציה הממוצעת יורדת. זו הסיבה שדפי חדשות שאינם בחמישיה המובילה מתקשים להיכלל ברשימת 100 הדפים החזקים בישראל.

פוסטים על ציר הזמן
פוסטים על ציר הזמן

כמות פוסטים שגולשים העלו בציר הזמן
הניתוח מציג את כמות הפוסטים שגולשים העלו בכל דף. כמות זו זניחה ב'ישראלים מצייצים' ואילו בדף של 'בנימין נתניהו' הופסקה או הוגבלה כנראה אפשרות זו באמצע חודש דצמבר 2016. יתכן שזו תוצאה מפעילות של דפים או אנשים המתנגדים לראש הממשלה כמו אלו שציינו ב'כותבים הפעילים'.

פוסטים של גולשים
פוסטים של גולשים

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים