הפייק ועונשו: פייסבוק הסירה לבלינק מרכיב קריטי בקמפיין האושיות של מעדן יולו

אושיות הפייסבוק - מעדן יולו
אושיות הפייסבוק – מעדן יולו

מכל משרדי הסושיאל והדיגיטל בישראל, דווקא בלינק (Blink) של שגיא חמץ, שנחשבת לוותיקה שבהם, נופלת הבוקר בין תקנוני השימוש של פייסבוק ומוצאת את עצמה באמצע קמפיין אושיות למעדן יולו תנובה, עם אלמנט קריטי בקמפיין שהוסר לה.

לכבוד הוולנטיינס דיי, חג האהבה שיצויין הערב, בחברת בלינק השיקו הבוקר מהלך סושיאל נרחב לקידום מעדן יולו (yolo) תנובה (ברייטפוד), בו לוקחת חלק קבוצה של כ-15 כותבי סטטוסים פופולארים בפייסבוק, שעשו כולם כאחד, "במערכת יחסים" (in a relationship) עם פרופיל פיקטיבי שהקימה בלינק למעדן יולו.

מאיה קרני, בזוגיות עם עצמה?
מאיה קרני, בזוגיות עם עצמה?

ההכרזה על הזוגיות החדשה, לוותה בתמונות של המשתתפים עם המעדן וסטטוסים קצרים. בהם: "יולו, הכי טוב שהיה לי עד היום" (מאיה קרני), "רווקות ביום האהבה זה כזה: -תגידי מה את עושה היום? -האמת שמישהו ממש מתוק הזמין אותי לדייט" (דשה אברמנקו), "יום האהבה היום ויש לי כל כך הרבה אפשרויות. אני באמת לא יודע במה לבחור! ממש מתלבט בין שוקולד חום לשוקולד לבן." (ירין יחזקאל), "הוא אוהב אותי למרות שאני גומר מהר" (גיא אורדיבר), "- נדב, אני רוצה ארוחת גורמה הערב לכבוד הוולנטיינס – אל תדאגי, הכנתי לך מעדנים" (נדב פריד) ונוספים.

על פי טיפ שהגיע למזבלה, עולה כי בבלינק כנראה שכחו סעיף או שניים בתקנון של פייסבוק שאוסר על הקמת יוזרים פיקטיבים והפרופיל שהוקם ליולו הוסר. גם התיוג של מעדן יולו כבן זוגם של האושיות נעלם כלא היה ביחד עם הפרופיל, ובכך נראה שלמרות שכוונת המפרסם הייתה להציג שב"וולנטיינס דיי" אתם לא לבד כי יש יולו, בכל זאת תהיו לבד, וההכרזות על הזוגיות נשארו מיותמות מבן זוג.

מבלינק נמסר: "מערכות יחסים הן דבר מסובך, פי כמה וכמה כשהן וירטואליות. מאחלים יום אהבה שמח לכולם".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים