גולש זומן לחקירה בגלל תמונת גאג של בניין ביטוח לאומי עולה בלהבות

ביטוח לאומי עולה בלהבות (אילוסטרציה)
ביטוח לאומי עולה בלהבות (אילוסטרציה)

הפעיל החברתי הלל קניגסברג, שמוכר שבזכות שביתת הרעב שקיים מול ביתו של שר האוצר (דאז) יאיר לפיד ב-2013, זומן לפני שעות ספורות לתחנת המשטרה לאחר ששיתף תמונת גאג ישנה שנוצרה על ידי עמוד הפייסבוק הישראלי 'Properganda'.

אל תשרפו את המוסד לביטוח לאומי
אל תשרפו את המוסד לביטוח לאומי

מדובר בתמונה שצולמה במקור ב-2004 ובה תועד אחד ממגדלי Parque Central Complex שבונצואלה נשרף כליל. בעמוד הפייסבוק הסאטירי-אנטי ממסדי 'Properganda' שסיים את פעילותו בינואר השנה, פרסמו את התמונה במרץ 2016 כאשר בראש המגדל הבוער התווסף שלט של המוסד לביטוח לאומי, לצד הכיתוב: "תרומתנו הצנועה ל-"יום המעשים הטובים" שיהיה רק טוב!".

מאז הפכה התמונה לויראלית וזכתה לאלפי שיתופים בפייסבוק ובאפליקציית הוואטסאפ, אולם במשטרת ישראל כנראה לקחו קשה מדי את המסר האנטי ממסדי שהיא מעבירה והחליטו לזמן את קניגסברג לחקירה לאחר ששיתף אותה בפרופיל הפייסבוק שלו.

בסרטון שפירסם טען קניגסברג כי בעקבות שיתוף התמונה הוא זומן לחקירה בתחנת מרחב יפתח וזאת לאחר שהוגשה נגדו תלונה בטענה כי עצם פרסום התמונה מהווה איום על עובדי המוסד לביטוח לאומי. בטרם כניסתו לחקירה, פירסם קניגסברג סרטון וידאו בפרופיל האישי שלו בו הבטיח כי ימשיך לפרסם פוסטים נגד שחיתות. לפני כשעה קלה, פירסם קניגסברג סרטון נוסף מביתו, לאחר שסיים את החקירה, בו טען כי גם חוקר המשטרה הסכים כי מדובר בבזבוז זמנה של משטרת ישראל.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים