המחטף הלילי של קשת: שינתה את שם עמוד הפייסבוק של האח הגדול

האח הגדול הופך לקשת
האח הגדול הופך לקשת

זכיינית ערוץ 2 'קשת' שנפרדה לאחרונה מתוכנית הדגל שלה 'האח הגדול' לטובת 'רשת', משאירה לעצמה מזכרת משמעותית מתוכנית הריאליטי. אמש (חמישי) בשעה 23:30 לערך קיבלו אוהדי עמוד הפייסבוק של 'האח הגדול' שמנה למעלה מחצי מיליון איש, נוטיפיקציה ובה התבשרו כי העמוד שינה את שמו מ'האח הגדול' ל'קשת'. טריק מלוכלכך או מהלך חכם? כך או כך לקשת יש נכס חברתי משמעותי שזוכה על פי הערכות לכמיליון חשיפות מדי שבוע שעתה מצטרף לחיזוק מערך ההפצה של עמודי מאקו ותוכניות קשת.

ב'קשת' לא הסתפקו רק בשינוי שם העמוד ואף מחקו לחלוטין את כל אלפי התכנים שהועלו אליו במרוצת השנים. מנגד בזכיינית 'רשת' מקדמים בשבועות האחרונים עמוד חדש לתוכנית הריאליטי שנפתח תחת השם 'האח הגדול – רשת', והצליח למשוך עד כה כ-5 אלף אוהדים.

במקביל ב'קשת' החלו לטפח עמודים נוספים, שחלקם מוזגו עם עמודים אחרים ושמם שונה, כפי שבמקרה של האח הגדול. עמוד T5, אתר רשימות ויראליות של קבוצת מאקו עם 86 אלף אוהדים ועמוד TVBee שמקדם את תכני הטלוויזיה של קשת עם 380 אלף איש.

על פי דירוג SpyTheNet לשנת 2016, עמוד האח הגדול מדורג במקום ה-32 עם למעלה מ-3K אינטראקציות ממוצעות לסטטוס והוא נחשב לאחד העמודים המרכזיים של קשת, לצד עמוד ארץ נהדרת שבמקום ה-21.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

  1. לפי התקנון של פייסבוק, אסור למזג דפים שהשמות שלהם אינם זהים או דומים מאוד. וגם – הדפים צריכים לעסוק באותו הנושא. אז איך זה שאושר לקשת לעשות מחטף כזה?
    לי פייסבוק לא מאפשרת לאחד שני דפים אישיים שלי, שבאחד יש פחות מאלף אנשים, שכולם יודעים שהדף הוא אישי שלי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים