חזקוש ישורון מציג: תקנון פייסבוק (פסבוק) האמיתי

חזקוש ישורון, צילום: עופר חג'יוב
חזקוש ישורון, צילום: עופר חג'יוב

חזקוש ישורון, קופירייטר במשרד הפרסום יהושע\TBWA, הוא ככל הנראה אחד הנחסמים הסדרתיים ברשת החברתית פייסבוק, או כפי שהוא מכנה אותה "פסבוק". עם מניין ימים מצטבר שלא יבייש אסיר בטחוני, פייסבוק גם סגרה באחרונה את פרופיל הגיבוי של ישורון וכענישה נוספת, חסמה את הפרופיל הראשי שלו ל-30 יום נוספים. עד שהחסימה תוסר, ישורון יתארח במזבלה ובאתרים אחרים שיאפשרו לו להמשיך להשמיע את קולו הסאטירי וגם הרציני. הטור הראשון: "תקנון פסבוק האמיתי".


בס"ד

1. פסבוק הינה רשת חברתית שמטרתה לשמור על קשר עם חברים או חברים של חברים או בני משפחה מביכים או קולגות או כוסיות אקראיות שהוספת או יוזרים פיקטיביים. כל משתמש יכול לשתף את חבריו ועוקביו בחיים שאין לו באמצעות סטטוסים, תמונות, סרטונים, סטוריזים, נדנודים, שיחות צ'ט, דיק פיקים ועוד מגוון פיצ'רים שנגנוב בעתיד מרשתות חברתיות ויישומונים שמחזירים אותנו לאדם הקדמון, כולל הבערת מדורה, ריקוד זיווג ועוגה-בוגה דיגיטלי. קל.

2. השימוש בפסבוק אינו כרוך בתשלום וגם לא יהיה כרוך בתשלום בעתיד, אלא אם כן המשתמש מעוניין שאשכרה אנשים ייחשפו לתוכן שלו. אבל לא חובה. אפשר לדבר אל הקיר.

3. משתמש שנתקל בתוכן שחברו העלה, יוכל להביע את תחושותיו באמצעות סימונים שונים. שים לב: סימון "כועס" לנצח יבלבל את חברך, שלא יבין אם אתה כועס בכעסו או כועס עליו. סימון "עצוב" יכול גם הוא להתפרש לכיוונים שונים, כגון "עצוב בעצבך" או "מעציב אותי שאשכרה חשבת וכתבת את הקקי הזה". במידה וחברך העלה תוכן פוגעני, תוכל לדווח עליו, ואנחנו נדאג לבדוק אם הוא משלם לנו כסף ואז נתעלם או לא משלם כסף ואז נראה זאת בחומרה.

4. אנו דוגלים בליברליות, בשוויון ובהכלה ולכן נותנים במה ומעודדים התבטאויות כגון "מוות לציונים", אך לא ניתן שקבוצות כוח מסוכנות ינצלו את חופש הביטוי כדי להסית ולכתוב מילים פוגעניות כגון "כושי", "קוקסינל", "יהודון" וכו'.

5. כתחליף למילה "כושי", ניתן לכתוב: שחור, חום-כהה, כושאי, ניגרי, עבד, ארוך-פין, עומד-על-שלו, טוב-בריצות, מאזין-לראפ, בולט, דומיננטי או שוכן-בדרום-ת"א.

6. כתחליף למילה "קוקסינל", ניתן לכתוב: טראנסג'נדר, סיסג'נדר, טראנסקסואל, רב-מיני, על-מיני, אנדרוגינוס, מכחיש מגדר, נועל עקב, עוקב נעלה, מחזיר אור או מתמודד-בכוכב-הבא.

7. כתחליף למילה "יהודון", ניתן לכתוב: שמי, גזעון תחתון, סגולאי, נימול, סבון בפוטנציה, נדחס לקרונות, עונד טלאים, 3452987 ועוד כמה מילים נרדפות (הבנתם? כי הוא נימול ונרדף).

8. במידה ומשתמש עשה שימוש במילה אסורה, הפוסט יימחק ע"י המערכת. במידה והמקרה ישנה או ישלשה או ירבעה וכן הלאה, הפרופיל של המשתמש ייחסם לתקופות ממושכות, בהתאם לחומרת המעשה ולעברו הפלילי. מיד לאחר תקופת החסימה, פסבוק ימשיכו לתור ולרחרח בפידו של המשתמש, על מנת לאתר פוסטים מימים ימימה ובהם מילים אסורות על הטיותיהן השונות שאין סיכוי למצוא בחיפוש הרגיל. טל"ח, לא כולל משתמשים שקונים עוקבים וחיבובים כמובן.

9. כל אדם רשאי לפתוח כמה פרופילים שמתחשק לו, עם או בלי תמונה, עם או בלי זהות מוגדרת, רצוי לצרכים פיקטיביים ואמפיריים של מנהלי תוכן וסושיאל שמשלמים הרבה כסף לחברת פסבוק. אלא אם כן המשתמש הפותח הינו משתמש שחסום מהפסבוק, ואז נאלץ להשבית לו את הפרופיל ולהשליך את כל התוכן שיצר לאלף עזאזל.

10. פסבוק שומרת לעצמה את הזכות לעשות שימוש במידע שהמשתמשים נותנים לה, להעשיר להם את הפיד בפרסומות ובתוכן ממומן, לעשות לייק בשמם לעמודים שונים, להקפיץ להם בכל רבע שעה את העמוד של דוד ביטן, לצותת לשיחות שלהם במסנג'ר או סתם בבית כשהסמארטפון מונח לידם, לשתול מחשבות, לשבט נשמות, לחרבן על משתמשיה ולדרוש מהם לנגב לה.

11. במידה ומשתמש נתקל בבעיה, תקלה או יחס של איפה ואיפה מצד חברת פסבוק, הוא מוזמן ליצור איתנו בקשר במספר 1-800-עדי סופר תאני אינה עונה, או במייל – WWW. דחוף אצבע לתחת וצעק "אני עצמאי!" נקודה COM.

12. להמשך הרשמה – אשר כי קראת את התקנון. להתפכחות – לחץ על האיקס.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

2 תגובות לפוסט

2 תגובות

  1. כל עוד נמשיך לפתוח פייקים ולהתחנן לפייסבוק שתחזיר אותנו הם ימשיכו להתייחס לגולשים כאל זבל, אם בכל גל חסימות הטראפיק של רשת חברתית אחרת היתה עולה משמעותית היינו במצב אחר.

  2. כפרה על דורי!
    תודה על הארוח 3>
    חלום שלי שתשים לי את זה על הקיר כדי להמשיך לשגע את פסבוק ושעוד חברים שלי ייכנסו לאתר ולטוויטר שלך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים