פייסבוק ישראל נתבעת כי הפרה הסכם פשרה סודי, התובע דורש פיצוי בגובה של 350 אלף ש"ח

תביעה נגד פייסבוק
תביעה נגד פייסבוק

האם זו הסיבה שפייסבוק התקפלה והחזירה לרפאל רובין את אחת הקבוצות שמחקה לו? למזבלה נודע כי רובין הגיש הבוקר לבית המשפט השלום בתל אביב תביעה עם בקשת צו עשה (לקובץ ה-PDF) כנגד פייסבוק ישראל, פייסבוק אירלנד ופייסבוק ארצות הברית, בטענה כי הנתבעות הפרו את הסכם הפשרה עליו חתמו איתו ב-2016. על פי הסכם הפשרה בין רובין לפייסבוק שנחתם בעקבות מספר תביעות שהגיש כנגד תאגיד הענק, צויין כי באם יבטל את התביעה, פייסבוק תשיב לו את קבוצת הפייסבוק שנמחקה בתוך 72 שעות.

לרובין יש מספר קבוצות פייסבוק, האחת 'לב אמיץ' (בעברית) שמונה כ-150 אלף איש וכאמור נמחקה בשבוע שעבר (והוחזרה היום), והשנייה "LEV AMITZ" (באנגלית), קבוצת פייסבוק סודית שמונה למעלה מ-200 אלף איש שגם הוסרה והיא מושא התביעה שהוגשה הבוקר.

בכתב התביעה שהוגש באמצעות עורך הדין יוני שמיל, טוען רובין כי "החשיבות של פייסבוק גבוהה לאין שיעור משום שרשת זו נותנת למשתמשים השונים את הבמה "להעלות" דעתם, להעביר מסרים ולנהל מאבק חברתי ואף פוליטי, כאשר הפלטפורמה המקוונת מאפשרת להעברת המסרים לאוכלוסיה עצומה ובאופן מיידי, כאשר מעל פלטפורמה זאת עומדת בגאון הזכות לחופש הביטוי".

רובין מבקש מבית המשפט להורות לפייסבוק להחזיר לאוויר את הקבוצה באופן מיידי ולפצותו ב-350 אלף ש"ח. לעניין הטענות כי הקבוצה דוגלת בהחפצת נשים, אומר רובין כי "מטרת הקבוצה היא להעניק להורים אשר מנותקים מילדיהם את היכולת להתבטא ולא להישאר לבדם עם המצב".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

2 תגובות לפוסט

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים