רוני בונג'ק מונתה למנהלת תחום שותפויות ואסטרטגיה של פייסבוק ישראל

רוני בונג'ק, צילום: ברק חכמוב
רוני בונג'ק, צילום: ברק חכמוב

חברת פייסבוק ישראל בניהולה של המנכ"לית עדי סופר תאני, מודיעה היום באמצעות השופר השיווקי שלה 'כלכליסט', על מינוי חדש בחברה – רוני בונג'ק (Roni Bonjack), בעברה בחברת גוגל בארה"ב שמתמנה למנהלת תחום שותפויות ואסטרטגיה (Strategic Platform Partnerships) במטה פייסבוק ישראל שבשלב זה נמצא במגדל רוטשילד 22 בתל אביב עד למעבר למשרדים החדשים שבמגדל שרונה עזריאלי.

בשונה מפרסום ב'כלכליסט' שהרעיף על בונג'ק סופרלטיבים ומחמאות שהציגו אותה כ"יזמית מוערכת" וציין כי היא תמונה לתפקיד בלשון עתיד או לפחות משתמע מכך כי מדובר במינוי חדש, בונג'ק למעשה היא דמות אנונימית למדי בתחום שנכנסה לתפקידה בפייסבוק ישראל כבר לפני כחודשיים וחצי כך על פי בדיקה של המזבלה. על פי הפרסום ב'כלכליסט', מינויה של בונג'ק מגיע על רקע הרצון של פייסבוק ישראל לחזק את הקשרים שלה עם חברות הזנק (סטארטאפים) ומפתחים ישראלים, מתוך מטרה לחבר אותם לשלל המוצרים והפלטפורמות של פייסבוק, בהן פייסבוק מסנג'ר, פייסבוק אנליטיקס, אינסנט ארטיקלס, בוטים ומוצרי בטא שפייסבוק מפתחת.

עדי סופר תאני, צילום: מירי דוידוביץ
עדי סופר תאני, צילום: מירי דוידוביץ

עדי סופר תאני, מנכ"לית פייסבוק ישראל אמרה ל'כלכליסט': "ישראל היא מרכז לחדשנות, יזמות וחשיבה ייחודיות, וההשפעה של של קהילת הסטראט-אפ הישראלית על העולם העסקי ועל השוק העולמי היא עצומה. אנחנו שמחים להמשיך ולהעמיק את השותפויות שלנו עם הסטארט-אפים הישראליים, ולהנגיש עוד יותר את הכלים והפלטפורמות של פייסבוק ליזמים ולמפתחים. רוני מביאה ניסיון עשיר ואני נרגשת לקראת שיתופי הפעולה שיתפתחו בזכות התוכניות שתוביל".

רוני בונג'ק מסרה: "אני שמחה להצטרף לחברה שהמשימה שלה היא לחבר ולקרב את העולם. מי שמכיר אותי מקצועית וחברתית יודע שאני מאמינה גדולה ברקימת קשרים בעלי משמעות, גדולים וקטנים כאחד. אני שמחה להוביל את מערך שותפויות הפלטפורמה של פייסבוק בישראל ומאמינה כי האקוסיסטם של עולם ההייטק יתרום רבות לפיתוח פלטפורמות פייסבוק ומוצריה".

בתוך כך, באחרונה נחשף במזבלה כי כלכליסט של יואל אסתרון וקבוצת ידיעות אחרונות הפך לשופר תוכן שיווקי עבור פייסבוק ישראל ומשרד 'שלום תל אביב'. באתר ובעיתון מתפרסמות כתבות שיווקיות מטעם פייסבוק וכאלו שנכתבו ע"י עובדיה, תוך זניחה מכוונת של שאלות שעלולות לגרום לאי נוחות עבור פייסבוק. מנכ"לית פייסבוק ישראל עדי סופר תאני אף טסה לחו"ל עם מו"ל כלכליסט ומוזמנת כדרך קבע לשיחות ופאנלים באירועים שמתקיימים מטעמו.

חלק מעבודתו של 'שלום תל אביב', משרד ניהול המשברים של פייסבוק ישראל שבבעלות זמיר דחב"ש ורינת פרידמן, מתבטא בהדחקת איזכורים שלילים שנערמו במנועי החיפוש על פייסבוק, פייסבוק ישראל ועדי סופר תאני. כפי שנחשף במזבלה, דחב"ש אף התחנן בפני גלובס ודה מרקר שיכניסו עובד פייסבוק ישראל לרשימות הצעירים והמשפיעים.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים