פייסבוק בלחץ היסטרי: הוגשה בקשה לבזיון בית המשפט כנגד עדי סופר תאני

עדי סופר תאני, מנכ"לית פייסבוק ישראל
עדי סופר תאני, מנכ"לית פייסבוק ישראל

אבי לן ועורך דינו גיא אופיר לא מוותרים לפייסבוק שבחרה שלא להחזיר הערב את עמוד סטטוסים מצייצים וזאת בניגוד לפסק הדין העדכני שהוציא היום השופט רחמים כהן. בסמוך לשעה 18:00 ולקראת הדדליין שהציב השופט לפייסבוק, משרד עורכי הדין הרצוג פוקס נאמן הגיש לבית המשפט העליון בירושלים בקשה בהולה בת למעלה מ-30 דפים שמבקשת את עיכוב הצו. אולם הבקשה טרם נחתה אצל שופט תורן, מה שלא מנע מפייסבוק להחליט באופן חד צדדי שלא לכבד את פסק הדין שניתן.

ביזוי בית המשפט
ביזוי בית המשפט

לא רק פייסבוק מואשמת בביזוי בית המשפט, אלא גם עדי סופר תאני, מי שמשמשת כמנכ"לית פייסבוק ישראל וכפועל יוצא מכך אחראית על כלל פעילותה של פייסבוק בישראל, תאלץ להגיע לבית המשפט שם תתגוננן מפני עבירת ביזיון בית המשפט, שעל פי החוק יכולה להסתכם אפילו במאסר.

לפני מספר דקות פירסם אבי לן את הבקשה שנשלחה לבית המשפט, וכתב: "עו"ד גיא אופיר הגיש בשמי בקשה לבזיון בית המשפט נגד פייסבוק ונגד עדי סופר תאני. זה הזמן לשאול: האם שלטון החוק חל ונאכף גם נגד תאגידי-על, או שלבית המשפט אין שיניים ביישום פסק דינו כלפי פייסבוק?".

בזמן שבפייסבוק ישראל מסרבים להגיב בנושא, מקור בפייסבוק ישראל מספר למזבלה על פאניקה חסרת תקדים במסדרונות ענקית האינטרנט. מוקדם יותר פורסם במזבלה כי יתכן ופייסבוק מחקה לחלוטין את עמוד סטטוסים מצייצים, מה שיכול להעמיד את החברה בפני תביעת נזיקין רחבת היקף.

להורדת הבקשה המלאה ב-PDF

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

  1. "פאניקה חסרת תקדים במסדרונות ענקית האינטרנט" – בדיחה כזאת עוד לא שמעתי חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים