לאחר שהוזהר, בפייסבוק ישראל בוחנים הטלת סנקציות על חה"כ אורן חזן

אורן חזן, מתוך עמוד הפייסבוק
אורן חזן, מתוך עמוד הפייסבוק

התבטאויותיו הגזעניות של חה"כ אורן חזן (הליכוד) הערב נגד השחקן צחי לוי לנוכח חתונתו עם מגישת הטלוויזיה לוסי אהריש, עתידות לגרור את הנהלת פייסבוק ישראל שבראשה המנכ"לית עדי סופר תאני, להטלת סנקציות מחמירות ותקדימיות כנגד חבר כנסת מכהן בישראל, כך על פי מידע בלעדי שהגיע לידי המזבלה מגורם בחברה.

על פי אותו מקור, עולה כי ג'ורדנה קטלר מי שמשמשת כמנהלת המדיניות והלוביסטית של פייסבוק אירלנד בישראל, ניהלה בשנה החולפת שיחות אישיות רבות עם חברי כנסת, שלשיטתה של פייסבוק מפרים את תנאי השימוש שלה בהפצת דברי הסתה ובלע. לאור המצב הרגיש, בפייסבוק ישראל ואירלנד בחרו שלא להטיל עד כה סנקציות, אולם חלק משיחות ההסברה לחברי הכנסת אופיינו במוטיבים מאיימים שלעיתים רבות אף הובילו את אותו פוליטיקאי/ת למחיקה רצונית של הסטטוס.

כפי שפורסם בתוכניתו של גיא פינס, לאחר מערכת יחסים ארוכה ודיסקרטית, מגישת הטלוויזיה לוסי אהריש התחנה עם השחקן צחי לוי (פאודה, המדרשה). ח"כ חזן, פירסם בעמודי הפייסבוק והטוויטר שלו סטטוס גזעני ומסית שזכה לאלפי תגובות נאצה נגדו. "לא מאשים את לוסי אהריש שפיתתה נפש יהודי במטרה לפגוע במדינתינו ולמנוע מעוד צאצאים יהודים להמשיך את השושלת היהודית, להפך היא מוזמנת להתגייר. כן מאשים את צחי המתאסלמלוי שלקח את פאודה צעד אחד רחוק מדי – אחי צא מהסרט. לוסי זה לא אישי, אבל דעי, צחי אחי ועם ישראל עמי, די להתבוללות!".

בחברת פייסבוק ישראל ובמשרד 'שלום תל אביב' סירבו להגיב.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

6 תגובות לפוסט

6 תגובות

  1. לא גזעני ולא מסית.

    צריך לשמור על העם היהודי.

    אורן צודק, שתתגייר.

  2. נישואי תערובת מסכנים את המזה"ת בשואה
    |
    עקב נשואי תערובת יתערבבו בצבור החלוני אנשים רבים שאינם יהודים לפי ההלכה, ולא יהיה שום הכר בינם לבין החלוניים בני היהודיות, ואף יתוספו עליהם צאצאי התערובת, ואז כל אחד ואחד מבניו של הצבור העברי הלא-אורתודוקסי יעבור מהסטטוס הנוכחי של "בחזקת יהודי לפי ההלכה" לסטטוס של "ספק נכרי לפי ההלכה".
    השנוי במעמדם של הלא-אורתודוקסים הרה אסון:
    היהודים שומרי המסורת, בגלל התגברות פחדם מנשואי תערובת של בניהם עם עברים-ספק-נכרים, ינקטו אמצעים להתבדלות (כבר עכשיו רבנים קוראים ליסד מרשם אוכלוסין פרטי, ומשלוב תוצאות סקרי דעת קהל, לרבות זה שפורסם ב"הארץ" 22.08.14, יוצא שעמדתם של רבים מאד מהמסורתיים היא כשל הדתיים, בענין ההתבוללות). האמצעים שינקטו המסורתיים והדתיים יהיו חמורים הרבה יותר משנוקטים הם היום כדי להתרחק מהצבור הלא-אורתודוקסי, ובנוסף, יחנכו מילדות להתיחס לגויים-העברים האסורים בחיתון כאל "מוקצה", כפי שנהגו אבותינו בגולה כלפי ה"שקצים" וה"שקצות".
    |
    הבדלות ממושכת מובילה לנכור הדדי. נכור הדדי ממושך מוביל לחסר אמון הדדי וממנו לעוינות הדדית, ובתמצית, בלשונו של מרטין לותר קינג: "אנשים בדרך כלל שונאים אחד את השני … מפני שהם מופרדים".
    זהו מעגל שוטה. סופו הפרדה חברתית מוחלטת ללא הפרדה גיאוגרפית וללא הפרדה של מוסדות השלטון, שהיא, למעשה, הפרדה מרובת נקודות חכוך-פצוץ בין פצלי האוכלוסייה העוינים זה לזה.
    ( ר' ידיעה מאת אמיר אורן ב"הארץ" 11.12.12 על הערכת קהילת המודיעין של ארה"ב שמביאה דעה על "עימות פנימי" בישראל לפני שנת 2030 ).
    האם מתון כלכלי שיתמשך ללא סוף עקב חשש המשקיעים מפני הדרדרות למלחמת אזרחים הרסנית, לא יחליש את ישראל עד כדי "ברירת שמשון"?
    האם החשש המתמשך מ"ברירת שמשון" ע"י מדינה שכבר אין לסמוך על יציבותה הפנימית לא יביא את "הקהיליה הבינ"ל" לפרקה מנשקה הגרעיני?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים