חייכו :-)

מזבלה

גיתם BBDO בקמפיין משולב לעידוד החיוך בישראל למסטיק אורביט. מטרת הקמפיין: למצוא את עשרת האנשים החייכנים ביותר בפייסבוק, ולהעניק לכל אחד מהם וספה חדשה ונוצצת. המהלך מלווה בקמפיין טלוויזיה ואינטראקטיב כאשר במרכזו (תחילת ציטוט) "אפליקציית פייסבוק חדשנית שעושה לראשונה שימוש בטכנולוגיית זיהוי החיוכים – אותה הטכנולוגיה שקיימת היום במצלמות. האפליקציה משתמשת באלגוריתם שסורק את כל התמונות בהן מתויג המשתמש, מנתחת את כל החיוכים שלו, ומעניקה ציון באחוזים על החיוך בכל תמונה ותמונה. חיוכים רחבים עם שיניים יקבלו ציון גבוה יותר מחיוכים חמוצים בפה סגור" (סוף ציטוט). קליק לאפליקציית הפייסבוק, קליק לבאנרים: באנר אישה / באנר גבר.

flixcoil3677363-flixcoil3677363-novid

מתוך פעילות הפייסבוק של גיתם BBDO
מתוך פעילות הפייסבוק של גיתם BBDO

קרדיטים
סמנכ"ל קריאייטיב: גיא בר סמנכ"ל לקוחות: דרור טנקוס מנהל לקוח: יובל וינגסט מנהל תחום דיגיטל: מקס שצ'רבקוב מנהל קריאייטיב: ערן בר יוחאי סופרווייזר: יעל מלצר קופי: רן אלון ארט: תמר דביר מעצבת: מרים מושינסקי פלאשיסט: עדי טרגובניק מנהלת צוות קריאייטיב: הדס ליבר

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

11 תגובות לפוסט

11 תגובות

  1. עם כל כך הרבה התלהבות עצמית, שכחתם להגיה את הפרסומת והשארתם שגיאת כתיב רשלנית (וספה, לא "ווספה". כותבים עם V, לא עם W).
    נא תקנו.

  2. קמפיין סבבה, פשוט ולעניין. וגם בנוי בהתאמה לפייסבוק בניצול יעיל מאוד של מהות הפלטפורמה. לפי מה שאני רואה הדף שלהם משגשג.

  3. אחלה קמפיין. קיבלתי 3,679.

    ולמגיב הראשון שהקפיד על ביקורת עניינית ובונה: מי אמר לראשונה בעולם בדיוק?
    ממה שאני הבנתי זה לראשונה באפליקציית פייסבוק.

    יא מביך.

  4. קאן הייתה נהדרת!
    אנחנו בגיתם מקווים להיות מובכים עם עוד הרבה עבודות כאלה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים