לייקאון

מזבלה

מאת: קורפו תקשורת

שיווק מבוסס המלצות. כך מגדירה את פעילותה חברת מדיה ישראלית חדשה הקרויה Likeon. בבסיס הפעילות והשירותים אותם היא מציעה, עומדת הקביעה כי הגיע העת לשיווק מבוסס תוצאות מדידות במדיה החברתית. החברה היא הראשונה בישראל להתמודד עם האתגר העצום שמציעה המדיה החברתית, והוא הניסיון לנפק עבור הלקוחות מידע סטטיסטי מהימן אודות שיווק החברתי אותו תציע. בנוסף פועלת החברה באמצעות עשרות אלפי סוכנים ושגרירים הפזורים בכל רחבי המדיה החברתית המניעים את הפעילות בכל הזירות הרלוונטיות.

לייקאון מתוך קבוצת הפייסבוק
לייקאון מתוך קבוצת הפייסבוק

LIKEON מתחייבת עבור לקוחותיה להנפיק כבר בשלב התכנון מספר המלצות (like) ידוע מראש, זאת בהתאם למודל אותו היא משלבת בפעילות השיווקית שלה. המודל משלב פרמטרים ומשתנים בהתאם למותג ולסביבה החברתית בה הוא חי. כך שכבר בשלב התכנוני כל המלצה מקבלת ערך מספרי וכתוצאה ניתן לאמוד את כמות ההמלצות המבוקשת בהתאם לתקציב. לאחרונה אף פרסמה חברת המחקר סינאקפס מחקר בו היא אומדת את השווי הממוצע של like בפייסבוק. שוויה של ההמלצה בפייסבוק עומד על 136 דולר.

LIKEON היא מבית היוצר של סוכנות הפרסום למדיה החברתית "קורפו תקשורת" המתמחה בתקשורת חדשה ואסטרטגיה חברתית. לדברי אליק קורפו העומד בראש המיזם החדש, "ישנה חשיבות מכרעת להכניס את הפעילות השיווקית אל טבלאות האקסל כבר בשלב התכנוני. "שיווק אינו יכול להתנהל על שליפות ועל תחושות בטן בלבד, לרבות שיווק הפועל ברשת האינטרנט. יש חשיבות מכרעת לנהל שיווק מבוסס המלצות ברשתות חברתיות לצד ניתוח סטטיסטי מהימן כבר משלב התכנון. כך שאם נדע כבר מהשלב התכנוני כמה שווה המלצה, נוכל לחסוך ולמקד את המאמצים השיווקים שלנו, כך שבסופו של דבר נחסוך עבור הלקוח כסף רב וגם נשיג תוצאות טובות יותר". בנוסף מתחייבת החברה לתרום לקהילה הנוער הנשים והסטודנטים כ10% מסך רווחיה בכל רבעון – הודעה על כך תצא בקרוב. קליק לפייסבוק של לייקאון.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

9 תגובות לפוסט

9 תגובות

  1. כנסו לאתר שלנו ותבינו שפילחנו בפריסה ארצית:
    15-18-נוער
    21-30 צעירים וסטודנטים
    20-130 -בנות ונשים
    איכות ואמיתות
    אשמח לשאלות נוספות

  2. [Comment ID #45862 Will Be Quoted Here]

    אז אמרת אפס. סו וואט.
    זה לא משנה את ההבדל שיש פה ניסיון למסחר את הרגש, וזאת בסופו של דבר התובנה של העניין. לייק עושים על משהו שאוהבים, לקבוצות מסה אין ערך. הערך הוא באיכות ובאמיתות.

  3. זה מה שאני אוהב אצל ישראלים, את הנשמה הטובה. כלומניקים שזורקים רפש במקומות של עשייה וצמיחה. אפסים אחד אחד. "כל כך מעציב אותי איך השוק הישראלי נופל לרמת רשת טפשית כ"כ, וחבל". אוי אוי אוי אני כמעט ומזיל דמעה על הצקצוק הפולני והמתחסד שלך.
    אפס כבר אמרתי? או שאני צריך לחדד את הנקודה ולצנוח מתחתיו אל עבר המינוס?

  4. היי כולם מוזמנים לנסות אותנו – מה שנקרא -עד שלא מנסים לא באמת יודעים
    המייל שלי מופיע פה

  5. [Comment ID #45815 Will Be Quoted Here]

    כ"כ צודק. מספיק מבט מהיר כדי לראות כמה "מומחים לשיווק ברשת" יש כשאין באמת באמתחתם שום לקוח / פרוייקט משמעותי, וכל מה שהם עושים זה לצטט ממאשבל ודומיו מאמרים.
    אגב, גם השווי של לייק – 136 דולר – זה לא אחר מאשר ציטוט.
    פשוט מעציב לראות איך השוק הישראלי נופל לרמת רשת טיפשית כ"כ, וחבל.

  6. כל אחד שיש לו פרופיל בפייסבוק ויודע מה זה לליק הופך פתאום להיות ממומחה במדיה חברתית…

    ניראה לי שחסר להם בשורת קורות חיים שלהם … נסיון

  7. מגוכך שהם מציעים עצמם עם אלפי שגרירים והבטחות לאלפי לייקים
    אבל לעמוד שלהם יש רק 83 לייקים..
    מבטיח..

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים