ופלים או בפלות – קאשי בוגד בויצמן

מזבלה

מתחילת הקמפיין קאשי מהעליתים התנדנד בין ופלים לבפלות, הנושא לא דיבר אליו, ישנם דברים שיותר מעניינים אותו. הוא אמנם זכה בכרטיס זהב במבצע זהב מתוק והתעשר, אבל התהילה נחטפה ממנו על ידי ויצמן, שהופיע בפרסומת ופלים נגד בפלות. לכן, הוא מנסה להחזיר לעצמו את התהילה ומאחורי גבם של חבריו העליתים הוא פונה למנכ"ל ויוזם עסקה שבמסגרתה הוא יתמוך בופלים ובתמורה הוא יופיע על האריזות.

קאשי בוגד בויצמן - ופלים או בפלות
קאשי בוגד בויצמן - ופלים או בפלות

בנוסף, ישנה גם שמועה שויצמן משחד בלוגרים בתמורה להצבעתם. המנכ"ל שרואה שהוא מפגר בכ-100,000 קולות, נדרש לעשות צעד דרסטי על מנת לנצח, ולכן הוא מגייס לטובתו את קאשי. היום בערב (21.11) תיחשף הבגידה באופן אקסלוסיבי לקהילת העליתים בפייסבוק שמונה כ-80,000 חברים.

השוחד של ויצמן - משחד בלוגרים
השוחד של ויצמן - משחד בלוגרים
השוחד של ויצמן - משחד בלוגרים
השוחד של ויצמן - משחד בלוגרים

קרדיטים
סמנכ"ל קריאייטיב: יורם לוי מנהל קריאייטיב: נדב פרסמן קופי: ערן שפניר, גידי שמיר ארטדירקטור: אייל סגל סמנכ"ל הפקה: דורית גווילי מפיקה: גלי שטרקמן סמנכ"ל לקוחות: עידית צוקרמן סופרווייזר: עמית אלתר סופרווייזרית דיגיטל: ליזה אסולין תקציבאית: גילי נווה סמנכ"ל פלנינג: דניאל וייסמן סופרווייזר אסטרטגיה: ניר אברהם פלנר: אמיר רוזנר // סאצ'י אינטראקטיב מנהל קריאייטיב: אדי גולדנברג ארטדירקטור: ירון שגיא קופי: לירון ורדי מעצבים: סטיב רייזס, הלנה רויזין תכנות: לאוניד אנגרוב מדיה חברתית: ענבר גרינברג, לירון כהן תקציבאית: אינה רוזנפלד

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

9 תגובות לפוסט

9 תגובות

  1. פרסומת מעולה, מהלך אדיר. אין אחד שראה את זה בטלוויזיה ולא שאל את עצמו איך הוא קורא לזה. אני הייתי עד לשני דיונים כאלה בעצמי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים