מכללת סומו – "מרעידים את המדיה החברתית"

מזבלה

Vsense וחברת Guru4rent יזמו את הקמתה של מכללת 'סומו' המציעה קורסים בתחום המדיה החברתית בניצוחם של כמה אושיות מהמובילות ברשת הישראלית. הקורס, הבנוי משני מסלולים, מציע לימודי מדיה חברתית לניהול נכון של קמפיינים שיווקיים בזירת המדיה החברתית, כאשר הקורס המלא אף מכשיר אנשי שיווק להיות מנהלי מדיה חברתית לאירגונים ובתי עסק. אם זה מעניין אתכם, אתם מוזמנים ליום העיון החינמי שיתקיים ביום שישי הקרוב בבית ברל (כפר סבא). פרטים נוספים באתר, קליק לביקור.

מכללת סומו - מדיה חברתית
מכללת סומו - מדיה חברתית

בין המרצים: אליאב אללוף (מנכ"ל רהב מדיה), שחר בר דוד (מייסד מקושרים ומנכ"ל שרוטונים), שרון ושלר, טל נברו (ראש מחלקת המדיה החברתית של אדלר), שרון גיטלמן (מנהלת הסושייאל של ויסנס), הדר אוקנין (מומחית במדיום החברתי), תומר נוני (מנכ"ל ושותף בויסנס), עידו מאירון (מייסד פייסבוק המדריך לעסקים), שרון שיינברג, דורון בניטה, יואב בן פורת, מורן לביא (עלילות מורן), אורן טודורוס וגיא דיין (שותף לשעבר במזבלה וכיום מנהל אמנים במדיום החברתי).

אליאב אללוף - מרעיד את הרשת החברתית
אליאב אללוף - מרעיד את הרשת החברתית

על הדרך גם אפרגן לזיבלונית שרון גיטלמן, שהתחילה לאחרונה בג'וב חדש בניהול מחלקת הסושייאל של חברת ויסנס. גוד לאק.

שרון גיטלמן
שרון גיטלמן

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

23 תגובות לפוסט

23 תגובות

  1. נראה כאילו ה-"מכללה" שלחה את כל ה-"סטודנטים" לבוא ולפרגן. עצוב. עצוב מאוד.

  2. בהחלט הרכב ראוי ורציני. המקצועי ביותר שנראה אולי בישראל אפילו.
    נראה ונשמע מעניין מאד, בהחלט שווה בדיקה.

  3. קאסט מגניב עד מאוד (חוץ מהדר או.קיי, שהיא 'אושיית רשת' מאוד תמוהה בעיני). אבל כולם תותחים וזה בהחלט רעיון מבורך שיתרום לרמת המדיה החברתית בארץ.

  4. בהצלחה במכללה החדשה הייתי ביום עיון והיה מעניין ומרשים מאד, אני שוקלת ברצינות להרשם עוד למחזור הקרוב שיוצא לדרך.
    תודה לכם

  5. הייתי ביום עיון והתרשמתי עד מאד מתוכן הקורס ומהיקף החומר הנלמד.
    בנוסף, שמחתי מאד להכיר אתכם באופן אישי והוקסמתי מיחסי האנוש המדהימים שלכם.
    לא פלא שהגעתם לאן שהגעתם ידידיי, חזק ואמץ. מגיע לכם!

  6. סומו לא להתרגש מקנאים שפלים!
    חזק ואמץ, יוזמה מבורכת – אתם תותחים אחד אחד!!!

  7. לא להתרגש מאנשים קטנים וקנאים, בטח לא כשהם מופיעים כטוקבקיסטים אנונימים ועוקצניים.
    הייתי ביום העיון ונהניתי מאד – אפילו שזה היה ביום שישי בצהריים בבית-ברל – היה שווה את הנסיעה. תמשיכו ״לתת בראש״ חבר׳ה, נתראה בקורס הקרוב אני מאמין.

  8. בתור מישהו שהיה ביום עיון שלכם בעקבות הפרסום הזה, אני מופתע מאוד לקרוא את הזבל שאנשים מפרסמים – הרי זה מקרה קלאסי של קנאה וצרות עין.

    כנראה הוא מתחרה שלכם בכל מקרה אני הייתי ביום העיון וממש התלהבתי ונרשמתי!

    גדולים וחכמים ממני אומרים
    "אל תצפה לדברי שבח שאין קנאה בצדן"

    בהצלחה לכם!

  9. ״עודד חנני״ הפיקטיבי ושאר השמות שהשתמש בהם פה באופן דומה להודעות הנאצה שלו – אני מרחם עלייך.
    חברים לא להתרגש מטוק-בקים עלובים ומסכנים כאלו…
    לצערנו טוקבקיסטים כאלה הם עדיין תופעת ספאם שלא נצליח למגר בקרוב. וגם, מה שאמרה הגברת מעליי, מחזק את דבריה.

  10. שבת שלום לכם,

    קראתי את התגובות שנכתבו כאן וחבר׳ה יש לי רק דבר אחד לומר:
    שימותו הקנאים!!! 🙂

    הייתי ביום העיון של מכללת ״סומו״ והתרשמתי מאד מהמקצועיות ומהידע של המרצים, ובכוונתי להרשם לקורס כהשתלמות מטעם הגוף בו אני עובדת.
    צוות סומו, כל הכבוד על היוזמה ועל ״הרמת הכפפה״ עם הקורס המעניין והמקצועי הזה, התרשמתי מכולכם לטובה ואני כבר מצפה להשתתף במחזור הקרוב בכליון עיניים.

    לגביי התגובות הקנאיות על חברת ויסנס, אני נתקלתי בשמם רק בימים האחרונים דרך חבר לתעשייה שלנו שהציג לנו אפליקציה שהפיקו עבורו ועוד כמה פרויקטים שלהם שמופיעים בדף בפייסבוק המרשים שלהם – וברצוני להזכיר להם משהו: ״כשמתחרה שלכם מנסה לתקוע לכם סכין בגב – סימן שהוא עדיין מאחוריכם״ 🙂

  11. שלום למשתמש הממורמר "עודד חנני" (ולשאר השמות הבדויים בהם השתמשת),

    להלן התיחסותינו לתגובות ה"ידידותיות והמפרגנות" והלא קנאיות בכלל שלך ע"פ סדר הופעתן:

    – עידון מאירון, "פייסבוק המדריך לעסקים", מנהל את האתר שלו ואת קבוצת הפייסבוק שלו שמונה 6,068 איש: http://www.facebook.com/FBguide ומנהל שם קהילה גדולה של "מעריצים" שעוקבים אחריי פרסומיו עוד מהימים שבהם לבטח עוד אנשים כמוך לא ידעו שקיימים דפי-מעריצים בפייסבוק. "פייסבוק המדריך לעסקים" הינו הרבה יותר מ-PDF לידיעתך: הוא אחד האתרים והדפי-פייסבוק הכי וותיקים בתעשיה, שמספק מידע רלוונטי ומקצועי על פייסבוק לרבבות של אנשים מדיי יום – כאשר כל תוכנו וכל עשרות סרטוני היוטיוב של ערוצו מיוצר ע"י מר עידו מאירון.

    – לגביי שאלתך על מנהלת מחלקת הסושיאל שלנו, שרון גיטלמן, שניהלה ומנהלת עדיין עשרות דפי-פייסבוק בינהם חלק מהגדולים והפעילים ביותר בישראל – היא מנהלת מחלקה בת 5 עובדים, שמהווים חלק מ-15 העובדים של חברת ויסנס כיום. אם היית יודע ומבין קצת על אסטרטגיית שיווק ופרסום במדיה החברתית, היית מבין שהיא אחראית על הרבה יותר מעדכון סטאטוסים ואיסוף לייקים – אבל אני לא מאשים אותך על בורותך כי נראה כי אין לך מושג אייך התעשייה הזו עובדת בהסתמך על התוכן של תגובותיך האחרות.

    – לגביי השאלה שלך שפונה אליי: "מה הם עשו חוץ מספאם בפייסבוק???" – היית פשוט לוחץ על תגית השם "ויסנס" פה במזבלה, והיית מוצא לא מעט פרויקטים מדיה-חברתיים שביצענו ומספר טכנולוגיות וכלים למדיה החברתית שאנו מוכרים לכל העולם – בדגש על פיתוחי-אפליקציות פייסבוק ופיתוח אתרי-פייסבוק בעבודות IFRAME (אם אתה לא יודע מה זה תגית ואייך למצוא אותה אני פשוט ממליץ לך לחפש "ויסנס" בגוגל).

    – לפי חדות העין שלך בעניין השגיאה של המעצב הגרפי במילה "טוויטר" וזיהוי הלוגו שלנו במאגר (עו"ד שלנו כבר בודק את עניין הפרת זכויות היוצרים מולם) אני אנחש שאתה מתעסק בגרפיקה. אני ממליץ לך שתדבוק בפוטושופ יותר ממה שאתה דובק בלחפש אותנו בכל מקום ברשת (את ויסנס) אף שזה מחמיא לנו מאד-מאד לדעת שאחד המתחרים שלנו קנאי ונחוש בדעתו כל כך לחפש שגיאת כתיב באחד האתרים שלנו ולמצוא את מקור הלוגו.

    – בשביל לדעת "מה החבר'ה האלה עשו בשביל להצדיק את השם שלהם כמובילים במדיה החברתית???", אנחנו מזמינים אותך לקרוא עוד על כל אחד ואחת מהם ברחבי הרשת, פשוט תחפש את השמות של המרצים בגוגל (www.google.com) במידה ולא ידעת שאפשר לעשות דבר כזה באינטרנט עד היום.

    – לצערך במכללה לא ילמדו כיצד לרשום תגובה, אז לך כבר לא נוכל לעזור.

    בברכת סופ"ש נעים ושבוע נפלא, ובתקוה שתמצא אור שימלא את חייך הריקניים.

    אנחנו מחזיקים לך אצבעות.

  12. הזבל היחיד במיזבלה מגיע מהכיוון של המגיבים האנונימיים כאן שהמילה "פירגון" לא בלקסיקון שלהם, קבוצה של כמה לוזרים משועממים הקיימת בכל אתר ישראלי מצליח, תמיד יש את המיץ של הזבל שמזנב בשאר.

    בהרבה אתרים יש את התופעה הזו של צעירים משועממים שחוץ מלשלח חיצים ארסיים ותגובות מתלהמות אין להם מה לעשות עם עצמם אבל כאן הם פשוט מקבלים במה וחבל כקורא ותיק של הבלוג שהם קיימים בין קוראיו.

    הקלות הבלתי נסבלת של קטילה בתגובה לפרסום לגיטימי על גוף ששם לו למטרה לקדם את נושא המדיה החברתית מאפשרת לכל זב חוטם בבית לקטול ולרסס ארס ואז לחזור לחור הקטן שבקיר מאחורי המקלדת ולהיות שוב עכבר מבוהל וחסר ביטחון עצמי.

    העולם מתחלק לכאלה שעושים וכאלה שמקלקלים או רק מדברים אמנם לא נרשמתי לקורס המדובר עדיין אולם אני מלא הערצה לאלה שיזמו ומנהלים אותו ומאחל להם בהצלחה רבה ושיתעלמו מהקנטרנים הלוזרים כאן בתגובות.

    ללכלך זה קטע ציני ישראלי טיפוסי השייך ללוזרים אכולי ריגשי היושבים בחוסר מעש בבית וכך זה ישאר כנראה.

  13. חחחחחחחחח טוב נראה לי שעוד מעט יפתחו בית ספר לאיך לכתוב תגובה. ביזיוןןןןן!!!

  14. אני רק חייב לדעת מי אלו כל הלוזרים האלו ומה הם בדיוק עשו
    כדי להצדיק בכלל את השם שלהם "כמובילים במדיה החברתית"?

    פשוט בדיחה שמביכה את כולם, והאמת שבעיקר אותם…

  15. תומר נוני (מנכ"ל ושותף בויסנס)???

    מי אלו ויסנס? מה הם עשו חוץ מספאם בפייסבוק?

    גם הלוגו שלהם נקנה ב21$.. לא נשמעים לי רציניים
    templatemonster.com/logo-templates/26880.html

  16. שהתחילה לאחרונה בג'וב חדש בניהול מחלקת הסושייאל של חברת ויסנס???

    מחלקת הסושייאל? כמה אנשים היא מנהלת?

    תעשו טובה, היא פשוט מעדכנת סטאטוסים עם הרבה לייק בפייסבוק.. זה לא הופך אותה
    למבינה..

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים