הבאסטיונרים בכרמל עושים אינגייג'מנט בפייסבוק

מזבלה

כחלק ממהלך קד"מ למכללת SUMO למדיה חברתית, חברת VSENSE שלחה את קארן ליפשטיין לשוק הכרמל לשאול את האנשים שעוסקים מדי יום בשיטת השיווק העתיקה ביותר בעולם – שיטת 'מפה לאוזן' – מה הם יודעים על המדיה החברתית. יצא מצחיק, שנייה 16 פרייסלס.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

20 תגובות לפוסט

20 תגובות

  1. הדבר העצוב באמת, בעיני,
    זו רמת ההתבטאות בכתב של אנשים שמתיימרים להקים "מכללה".
    איזו עליבות.
    שיהיה לכם בהצלחה במציאת "משרת עבודה"!

  2. ויסנס, נוני וכו… חוץ מזה שאתם צריכים להעיף את המעצבים שלכם בכל המדרגות ולומר להם שבניינטיז לא באמת הבינו מה זה סטייל… אני עוקב אחריכם ואתם עושים יופי של עבודה!

    אבל שוב, עיצוב נמוך. מאוד. וחבל.
    עקב אכילס שלכם ללא ספק….
    בהצלחה.

  3. זיבלונלייק היקר.
    אם גם אתה, כמונו, עוסק במדיה החברתית, אתה ודאי יודע כמה חשוב לדעת לייצר שיחה, למתג את עצמך, לא להיות ספאמר, אלא פשוט להוביל דעה. בין אם זה ללקוחות ובין אם לעסקיך האישיים ועל אחת כמה וכמה למיתוגך האישי בלבד. עולם השיווק והפרסום ברשת ובמדיה החברתית משתלט על עסקי הפרסום, מי שיבוא ללמוד במכללת סומו, מהאנשים שאחראים לפיתוח הפירסום הזה בארץ, יבטיח לעצמו כניסה לנישת השיווק והפרסום שתהיה הכי חזקה בעתיד המאד קרוב אפילו. אז אם יש לך רעיון למקום טוב יותר ללמוד את המדיה הזאת, בבקשה! אבל כולנו כאן יודעים שתמיד הכי טוב ללמוד מהמומחים (אם כבר מחליטים ללמוד). להכפיש וללכלך חברה שעושה את עבודתה מתוך אמונה בדבר ובצורה הכי אמינה שאפשר- זו בטח לא הדרך להעביר ביקורת.
    אני סך הכל עובדת כאן, אין לי אינטרס להאדיר שומדבר, ולא הייתי עוסקת בכך אם לא הייתי מאמינה במה שאני עושה- והתחום הזה הוא מדהים, מתפתח וגדל מיום ליום, איתנו או בלעדינו, אז אני ממליצה לך להחכים ואולי גם לבוא לאיזה קורס בסומו- ידע זה כוח, הוא אף פעם לא מזיק. ואם תהיה מצטיין תקבל גם הצעת עבודה! מאחלת לך המון בהצלחה 🙂
    קארן ליפשטיין.

  4. השאלה הנשאלת מה יקרה כשיום אחד facebook ייפול וזה ברור שזה יקרה.
    אין דבר כזה חוסן טכנולוגי מפני וירוסים וכאתר שמתגאה בתוכן הווירלי שלו – וירוס יהיה הכלי המושלם להפלתו…
    להלן תרחיש האימים: http://designer.co.il/1081/%D7%91%D7%99%D7%95%D7%9D-%D7%A9%D7%A4%D7%99%D7%99%D7%A1%D7%91%D7%95%D7%A7-%D7%9E%D7%AA/

  5. זיבלונלייק, אני לא יודע אם אתה מכיר אותי אבל תחושה שאומרת לי שכן – אני לא מצפה ממך לבוא להתנצל אבל אני יגיד לך – אתה פגעת בי גם אם לא רצית.

    כחלק ניקר מסומו אספר לך למה הוקמה סומו:
    בויסנס תחילה שמנו לב שהרבה לקוחות שלנו לא באים ממש כדי לעשות קמפיינים ולבנות דברים יצירתיים אלה יותר ללמוד מהי מדיה חברתית, מאיתנו, הצעירים שמבינים אינטרנט ושיווק. הדבר הקשה עלינו בעוד שאנו מרימים ללקוח פרויקט ומצד שני גם מלמדים איך מדיה חברתית עובדת, תהליך כזה מוביל אותך לעשייה גם בתחום הלימוד בין אם אתה רוצה או לא רוצה
    כמונו יש עוד מלא, רק אנו עושים את באהבה, תשוקה, חדשנות ובנתינה ורצון ללמד ולחלוק
    בקיצור: סומו איננה הוקמה למטרת רווחים כלל (בין אם זה משנה לך או לא)

    יחסית ליום שבת מעניין כאן אני חייב לציין, זיבלונלייק אתה נראה לי טיפוס שרוצה להבין עינין אבל אם זאת נראה שאתה יושב לך ממורמר לך באיזה החלטה עם עצמך שתומר\ויסנס\סומו עשה לך רע בחיים. השאלה אם פעם פגענו בך? נפגעת מאיתנו ביום יום בין אם במכוון או לא.. במקום שתומר יעשה את החושבים שלו עם עצמו, נראה שאתה הכי פגוע כאן ועצם הקיום שלנו מטריד אותך

    כשרע לך, אתה עושה רע – תנסה לעשות טוב זה בטוח יעשה גם לך משהו ובטח שבטח יצא לך מזה משהו

  6. חתיכת דיון נהיה פה, זיבלונלייק יש לך המון זמן פנוי ואג'נדה פוליטית מרתקת…
    סומו או לא סומו, אחלה ווידאו ! ממש מצחיק 🙂
    תודה על ההשקעה והשיתוף !

  7. הקטע ההזוי כאן זה הפלוסים והמינוסים בכל פוסט שקשור לויסנס או הבית ספר הזה…כאילו הם לא מבינים שיש פה חריגה סטטיסטית חמורה מההצבעות במזבלה וחופרים קבר עמוק יותר לעצמם…הזייה :lions:

  8. אדון אנונימי שמסתתר מאחורי מקלדת (חברתי מאד מצידך אגב, וממש אופיני לחבריי לתעשייה, אתה לא חושב?), הביצה השמאלית שלך היא עדיין משהו שרועד אצלך וגם בה אני אסתפק.

    לידיעתך, לא אני לבדי הקמתי מכללת מדיה חברתית. מאחורי סומו עומדים 5 אנשים שמפעילים אותה – ואם היית נותן דוגמא להתנהגות לא אופינית הייתי מתייחס לטענה הריקנית שלך – אך פרט

    לזריקת שטויות באוויר ללא בסיס מוצדק לא נתת בטענתך שום דבר שניתן (או שווה) להתייחס אליו.

    וכן – כל פעם שעולה פוסט במזבלה אודותינו אני באמת רץ לחבק אותו לחיקי, ומגן מאנשים אנונימיים שמסתתרים מאחורי מקלדות ולא מפרגנים כמוך, על שמנו הטוב ועל הקורסים הסופר-איכותיים

    שמספקת המכללה (שוב חוזר ואומר: טרחת לקרוא את הסילבוס בכלל? כי על-סמך הטיעונים שלך אני מבין שאתה בכלל לא יודע מה ילמדו שם).

    ולרגע לא אמרתי טוקבקיבטים הם משעממים, אז אל תדחוף לי "מילים לפוסט" בבקשה. פשוט אנשים כמוך שמחפשים רק סיבה לקטול אחרים ולהעביר תמיד ביקורות שליליות – הן לא מסוג

    הטוקבקיסטים שאף אחד אוהב. והתעשייה הזו ממש לא משעממת – היא הדבר המשעמם האחרון בעולם. פשוט אנשים כמוך לפעמים הם הסיבה שיותר קשה בה ופחות כייף בה. אבל בטוח שלא

    משעמם. ומדיה חברתית בטוח שלא ילמדו מאנשים כמוך כיצד צריכה להיעשות.

    ולא שאלתי לדעתך, אך אכבד את זכותך לחשוב עבור עצמך.
    ואני חושב כך: שהמכללה הזו מצטיירת נהדר, ומורכבת מצוות מרצים שהם חלק מהסופרסטארים שבתעשייה (לדעתי ולדעת רבים אחרים) – והמצב היחידי שצריך לתקן זה אם כבר זה מצבים כמו

    אלו בהם אנשים שפירגנו להם בפוסטים בבלוגים צריכים לבזבז זמן בלכתוב תגובות לטוקבקיסטים לא מפרגנים ופוגעניים כמוך. הדבר היחידי שאני נבוך ממנו הוא שבכלל אני נאלץ להתייחס

    לשטויות שלך ולהגיב לך. וגם אני, גם שותפיי, וגם צוות המרצים הנפלא שלנו גאים כולם מאד מאד בכך שאנו מקימים יחד גוף הכשרה אמיתי והיחידי בארץ שילמד הכל במדיה החברתית **פרט**

    למה שאתה הגדרת כ"הגדרה היחידה למומחה מדיה חברתית" – ובטח שלא להיות ספאמר סטטוסים ושאיבת לייקים (שום דבר כזה לא ילמד במסגרת הקורס וזה ממש לא מדיה חברתית ידידי –

    עשה את שיעורי הבית שלך למהי מדיה חברתית ומהו השיווק והפרסום בה – תוכל לקרוא מאמרים בנושא גם באתר "סומו", גם בבלוג ויסנס, ובעוד המון אתרים מהם אנחנו גם לומדים ברחבי העולם

    מדיי יום ומתעדכנים).

    ואם אתה חושב שלרגע אחד אפילו אני או מישהו ממרצי סומו או מהבעלים כתב משהו בשם מישהו אחר(???) – אתה טועה.
    כל הפוסטים היו של סטודנטים שנרשמו והגיעו לפרגן דרך דף המעריצים של סומו ודרך הקבוצה שלנו.
    אבל אני מבין למה אתה עשוי לחשוב כך – הריי עבורך לא הגיוני שאדם יפרגן חוץ מלעצמו – אלא רק יתאמץ בקטילה בפוסטים.
    חס וחלילה שמישהו יפרגן, למה שמישהו יתאמץ להקליק כמה מילים במקלדת חוץ מלפגוע באחר (זוהי המדיה "החברתית" על-פיך אני מבין)?

    אז תעשה טובה אדון אנונימי יקר שלא נחשף, "זיבלונלייק" –
    תחסוך מאיתנו את התגובות הנוספות שלך. טוב לנו בלעדיהן.

    לילה טוב ושבת שלום.

  9. אדון נוני, הדבר היחיד שאתה מרעיד לי, זה את הביצה השמאלית. לא, את הכסא עליו אני יושב אתה ממש לא מרעיד.

    אין לי מושג איך אתה עצמך מקים מכללה למדיה חברתית, כשאתה עצמך מתנהג בצורה הכי לא אופיינית למדיה החברתית.

    כמו בכל פעם שעולה פוסט במזבלה אודותיכם – אתה רץ לפה כמו ילד קטן שמנסה לשמור על הצעצועים שלו לעצמו ומחבק אותם לחיקו ורק מנסה להגן על שמה הטוב של המכללה ועל "איכות" הקורסים.

    במקום להתעסק במענה לנו, הטוקבקיסטים המשועממים (חבריך לתעשיה ה-"משעממת"), אולי כדאי שתנסה לעשות מדיה חברתית כמו שמדיה חברתית צריכה להיעשות?

    בינינו, אדון נוני, אתה באמת מאמין לכך שההגדרה היחידה ל"מומחה מדיה חברתית" – הינה אנשים שמעלים המון סטטוסים, מחפשים מאיפה לשאוב את הלייק, ובזה תמה הפעילות שלהם במדיה החברתית?

    כי אני חושב שלא. עכשיו תשב עם עצמך ותחשוב איך אתה מצטייר, איך המכללה הזו מצטיירת ואיך אתה מתקן את המצב. כל פעילות ה"מכללה" הזו מאוד מביכה. מביכה. אבל בעיקר את עצמכם.

    ולא, אין צורך שתנהג כמו בפעמים הקודמות, ותכתוב תגובות מזוייפות בשם ה"סטודנטים" שלך, על כמה שהם נהנו ביום העיון וכמה שהם הולכים להירשם לקורס הזה, ובלה בלה בלה. תחסוך את זה מאיתנו. טוב לנו גם בלי זה.

  10. [Comment ID #69576 Will Be Quoted Here]

    [Comment ID #69569 Will Be Quoted Here]

    באמת של מי הרעיון הדבילי הזה לפתוח מיכללה למדיה חברתית ולגנוב אלפי שקלים ללקוחות תמימים שזה כל כך קל להיכנס לבלוגים בעילום שם ולהשפריץ את הקנאה החוצה.

    יש לי רעיון נפלא עבורכם סומו וויסנס תפתחו קבוצת תמיכה לקנאים ומתוסכלי מדיה חברתית כמו התגובות הללו

    המשיכו בעבודתכם המבורכת

    הנתינה מייצרת שפע מקווה שאכן בעקבות הקורס יתווספו עוד מקצוענים רבים לתעשייה יש מקום לכולם

    שבת שלום וד"ש לקארן המקסימה

  11. אה ואגב – משרות עבודה **מובטחות** למצטייני הקורס – וכבר יש כמה חברות כח אדם שמתחייבות לספק משרות עבודה לבוגרים.

    (תשובה לשאלתכם "זה נקרא גניבה. אני רוצה לראות לאן "בוגרי", ה-"קורס" הזה יגיעו. הם לא.")

  12. יש לי שאלה אליכם חבר'ה:
    מישהו מכם בכלל ראה פעם בחייו את הסילבוס של הקורסים?….
    כיוון שחוץ מ-"להעלות סטטוס בפייסבוק ולקבל תגובות" יש שם הרבה יותר ממה שאתם מתארים.

    כמו ניהול קמפיינים ממומנים, פיתוח אפליקציות ע"פ הגרף של פייסבוק, שימוש בכלי-גיוס העובדים של לינקד-אין, אופטימיזציית ערוץ ביוטיוב, ניהול נוכחות של מותג בטוויטר, הליכי אישור פיתוחים מול פייסבוק, תהליך יצירת קהילה וניהול נוכחותה ברשת, ועוד ועוד ועוד….

    אני מניח שלא ראיתם מעולם את הסילבוס בכלל מעולם ופשוט חיפשתם סיבה לכתוב תגובות עוקצניות – כרגיל וכיאה לטוקבקיסטים "אנונימיים" כמוכם.

    אני מאד שמח אבל כרגיל לפגוש תגובות שליליות כאלה כל פעם מחדש – כי זה מראה לנו שוב ושוב אייך אנחנו מרעידים את הכסאות אליהם אתם יושבים בזמן כתיבת הפוסטים האלה, מה שמוכיח שאנחנו כנראה עושים עבודה טובה.

    אז תודה לכם על תעודת המצוינות שנתתם לנו שוב! 😉

  13. [Comment ID #69569 Will Be Quoted Here]

    כל מילה בסלע…מכללה שתפקידה לגנוב כסף מאנשים תמימים.
    חברת ויסנס לא רעים בתחום אך גם עוד לא הבריקו, תמשיכו לעבוד קשה ותרוויחו את לחמכם מעבודה וטיפוס במעמד שלכם ב"תעשייה".
    קצת עצוב לי על אותם אנשים שיוציאו את אלפי השקלים האלה.

  14. חבורה של אנשים שבמקום לעשות את העבודה שלהם, מזיינים את השכל לאנשים אחרים, והכל בכדי ללמד אותם איך להמשיך לזיין לנו את השכל ברשתות החברתיות.

    אין לי מושג של מי היה הרעיון לפתוח "מכללה למדיה חברתית", אבל זה אחד הרעיונות הכי דבילים שהגו בתעשייה הזו. כל בנאדם שני חושב שאם הוא יודע לרשום סטטוס בפייסבוק, הוא מומחה מדיה חברתית. בסדר.

    כדאי שיתעסקו בעשיה אמיתית, ולא בלגבות כסף מלימוד אנשים איך פותחים פרופיל בפייסבוק. זה נקרא גניבה. אני רוצה לראות לאן "בוגרי", ה-"קורס" הזה יגיעו. הם לא.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים