עץ החיוכים של פריגת

עץ החיוכים של פריגת
עץ החיוכים של פריגת

מאת: רון שור, דולפין פרסום ויחסי ציבור

פריגת משיקה בימים אלה באמצעות אידיאולוג'יק פובליסיס ישראל את 'עץ החיוכים' – אפליקציה חדשה לפייסבוק המאפשרת לגולשים לגדל עץ פרי (תפוזים, תפוחים, לימונים, אפרסקים וכדומה), להשקות אותו, להשמיע לו מוזיקה, לשלוח אליו פרפרים, לנצח את החברים ולזכות בפרסים. עצי הפרי שנבחרו מייצגים עצי פרי מהם מפיקים בפריגת את המשקאות הקלים. הזוכה במקום הראשון יצא לחופשה זוגית בצימר, חבריו לעשירייה הראשונה יקבלו אספקת מיץ לחצי שנה ואלפי זוכים יזכו בפרסים והפתעות מדי יום במהלך המשחק. קליק לפעילות בפייסבוק.

דורון ארד, סמנכ"ל השיווק של פריגת: "עץ החיוכים הוא עוד חלק מהפעילות התקשורתית שלנו עם הצרכנים. עשרות אלפי חברינו הפייסבוק הם קהל פעיל שנהנה לא רק מהמוצרים של פריגת אלא גם מפעילויות, משחקים, תחרויות וקשר ישיר בין המותג לבין הצרכן ברמה היומיומית. אחרי ההצלחה הגדולה של פארם-וויל גילינו שבכל העולם יודעים לגדל עצים ווירטואליים, אבל אנחנו סומכים על הגולשים הישראליים והחברים של פריגת שיוכיחו, שאם משקיעים בעצים ובפירות ועושים הכל בחיוך ובאופטימיות, הם יחזירו לנו דברים טובים, הפתעות וחיוכים ישר מהטבע".

עץ החיוכים של פריגת
עץ החיוכים של פריגת

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

6 תגובות לפוסט

6 תגובות

  1. *פיהוק*
    פארמוויל זה הכי 2009…
    איפה החיבור לערכי המותג, איפה החיבור הרגשי למותג עצמו?
    נדמה שאידיאולוג'יק מנסים כל פעם לייצר 'XXX החיוכים' לפריגת מבלי לחשוב על משהו מעבר לחיוך. מה עם מכירות?! בפריגת לא חושבים גם על זה? לא נמאס להם להיות מספר 2 בשוק?
    למזלו של ינון בפריגת חולים לו על התחת, אז הוא יכול להעביר שם מה שהוא רוצה.

  2. אני חושב שלאידיאולוגי'ק יש מכונה שמגרילה להם קמפיינים שמתחילים במכונה ומשלבים חיוכים.
    חלאאאאאס.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים