דובק מזמינה אתכם לוילה של הדור הבא 24/7

מתוך הפעילות של וואלה
מתוך הפעילות של וואלה

וואלה! בפעילות אינטראקטיב ופייסבוק (אינהאוס) בשיתוף עם קונספטיקה (באומן בר ריבנאי) לסיגריות Choice של דובק, אשר מזמינה אתכם לזכות במסיבה פרטית עם החברים בוילה של הדור הבא 24/7. קליק לעמוד הנחיתה. איך משחקים? פותחים מסיבה, בוחרים אלמנטים להפקתה כדוגמת: אוכל, מוזיקה, אלכוהול, אווירה וגימיק ומזמינים 49 חברים. הזוכה יזכה לקיים ת'מסיבה.

מתוך הפעילות של וואלה
מתוך הפעילות של וואלה

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

4 תגובות לפוסט

4 תגובות

  1. לא, לא רוצים את המסיבות שלכם, וגם לא את הוילה שלכם. לא רוצים שידרדרו דור שלם עם הזבל הטהור הזה שנקרא "דובק", לא אחרי כל המאמצים שמושקעים להוצאת הסיגריות מהחיים שלנו. אמן תיחנקו לבד בוילה הזו, חבורת מטומטמים פרימיטיביים.

  2. יודעים מה מצחיק? מדינת ישראל נלחמת נגד העישון עם דגש על בני הנוער. אסור לפרסם סיגריות בכל מדיום אפשרי, גיתם עושה מודעות יפות לאגודה למלחמה בסרטן, אסור למכור לבני נוער סיגריות וכו'.
    אממה – בתכניות הריאליטי ובדגש על האח הגדול (וגם "הדור הבא") עם 200 אחוזי הרייטינג שלו, כולם מחששים את עצמם למוות. בני נוער רואים כל יום את הסלבים שלהם מעשנים בלי הפסקה.
    אי אפשר לצנזר את זה כי הרי השיחות הכי מעניינות הן בפינת המחששה, אבל ניתן לשים כתובית קטנה למטה, כמו על קופסאות הסיגריה שסיגריות גורמות לאימפוטניה, 43 חומרים מסרטנים ועוד.
    וזה כבר ממש ביזיון – שווילת הדור הבא תהווה פרסומת לסיגריות. השרץ הוכשר. בתיאבון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים