דונט בי ספרייזד

Pic2go
Pic2go

חברת Trend Micro המפתחת פתרונות אבטחת מידע השיקה קמפיין חמוד באמצעות טכנולוגיית הצילום לפייסבוק של פיקטוגו (Pic2go) הישראלית, במסגרתו צולמו אוהדי רוגבי בריטיים כשהם נתפסים בפרצופים מופתעים, תחת המסר 'אל תתפסו מופתעים כאשר תגלו שהמחשב לכם אינו מאובטח!'. מאות אוהדים צולמו בפעילות, אשר אלה זוהו ע"י הברקודים של פיקטוגו ושיתפו את תמונותיהם בפייסבוק. הפעילות בוצעה ע"י חברת הקד"מ הבריטית EngageXM, זכיינית פיקטוגו בבריטניה.

Pic2go
Pic2go

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

5 תגובות לפוסט

5 תגובות

  1. הפתרון מיועד לפעילויות בהן מצולמים מאות או אלפי לקוחות. הלקוחות מקבלים את תמונותיהם בקלות ולא צריכים לחפש בגלרייה. ההפעלה פשוטה – אין צורך לאסוף פרטים מהמצולמים וכל מצלמה פשוטה "תעשה את העבודה". יש עוד יתרונות רבים אך אחסוך מהחברים את ה"פרומושן"… כתוב לי אם אתה מעוניין בעוד פרטים – [email protected]

  2. אז… במקום להגיד לו "צילמתי אותך, כנס לגלריה בעמוד שלי מהבית ותראה את התמונה" או לתייג אותו במקום על התמונה, אני צריך להגיד לו להכניס קוד באתר ייעודי?

  3. הנה ההסבר –
    הטכנולוגייה של פיקטוגו לא דורשת כלל איסוף פרטים ב"שטח". הלקוחות מצולמים עם גלויות ברקוד שעליהן מודפס גם קוד ייחודי לקבלת התמונות. התמונות נטענות למערכת, נסרקות אוטומאטית ומשוייכות לקודים. כעת – כאשר הלקוחות מקלידים את הקוד (בתיבה ייעודית באתר הלקוח) – הם מקבלים את תמונותיהם האישיות ישירות לפייסבוק האישי.
    ניתן לראות דוגמאות לפעילויות נוספות כאן – http://blog.pic2go.com

  4. לא לא.
    האנשים נתנו את פרטי הפייסבוק שלהם קודם, אחר כך הדפיסו להם את המדבקות, אחר כך הם הצטלמו , אחר כך הטכנולוגיה לוקחת את הקוד ומעלה אותו לפייסבוק של מי שהצטלם איתו.

  5. לא הבנתי כל כך את ההסבר, מה הקטע הטכנולוגי של הברקודים? צילמו אנשים מחוץ לאיצטדיון ואז…?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים