זוהי מודעת קורות-חיים

drushimfacebook

מודעת פייסבוק חביבה (קליק) שרצה בימים אלה לכדה את תשומת ליבי. במודעה נכתב: "זוהי מודעת קורות-חיים, זאב שיווק אינטרנטי מחפש להקת שיווק להצטרף אליה." המודעה מובילה לעמוד נחיתה (קליק לביקור), שבו נכתב: שלום לך, בטח הגעת לכאן בעקבות אחת המודעות שפרסמתי בפייסבוק או שמישהו שלח לך קישור לאתר (ככה ויראליות עובדת). מה הסיפור? קצת נמאס לי מהדרך השגרתית בה אנחנו מחפשים עבודה אז החלטתי לנסות משהו אחר. מי אני? "אינטרנט זאת אהבה בשבילי ולא עבודה", נושם, אוכל ושותה אינטרנט מעל עשור, מאוהב בויראליות, באזז ובניית אסטרטגיות שיווקיות, יזם, איש שיווק, סטארטאפיסט ועוד המון דברים טובים בנוסף ידע וקשרים רבים שאשמח לפרט בקורות חיים. מה אני מחפש? מחפש משרה מעניינת בתחום השיווק באינטרנט, מקום שמעריך אנשים שחושבים מחוץ לקופסא, מקום מתגמל עם אווירה מעולה.

בנוסף נכתבה הבהרה שמדובר ביוזמה פרטית ולא בקמפיין טיזר כלשהו: "עם ישראל הוא עם חשדן וגם כזה שלא שאוהב לקרוא עד הסוף לכן הרמתי את דף השאלות תשובות הזה. שאלה: מי אתה? למה אין שם וקורות חיים? תשובה: מעט באזז לא הרג איש וסקרנות היא טבע אנושי. למי שלא הבין מדובר ביוזמה פרטית! זה לא קמפיין גרילה. אני בסך הכל בחור סקסי שחושב מחוץ לקופסא והחליט לנצל את צורת הפרסום בפייסבוק לטובתו.

מתוך עמוד הנחיתה - מחפש עבודה
מתוך עמוד הנחיתה - מחפש עבודה

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

9 תגובות לפוסט

9 תגובות

  1. ואללה, אם גינדי עשו את זה בנתניה והפכו למה שהפכו, אין סיבה שהוא לא יעשה את זה.
    (גינדי פרסמו בשנות ה80 המוקדמות שלטים והכוונות לפרוייקט 'פארש' שעשו. אף אחד לא מצא אותו אבל כולם ראו 'גינדי' בכל מקום. ההמשך ידוע)

  2. אהבתי את הרעיון של לרצות להיות מקורי.
    לא הבנתי מה הוא עשה כאן.
    כולם מדברים על רעיון גדול/מדהים וכו', אבל יש כאן הפניה לאתר (ובכל מיני מקומות) בשביל לראות משהו ואז אין כלום. לעומת המון אתרי חיפוש עבודה מדהימים של אנשי עיצוב וקופי שנתקלתי בהם במהלך השנים. הוא סתם אומר צרו איתי קשר. זה גרוע מסטטוס בפייסבוק.
    אני צריך לצעוק שהמלך עירום?

  3. נושם אינטרנט ( : פחחחחחחח ככה נראה האתר שלך ( : פחחחחחחחחחחחחחח
    אתה חייב להשתפר כי חוץ מפלוץ נפוח שחושב שהוא עשה הכל באינטרנט אין פה כלום
    אפילו לא עבודה אחת, אחת. ולכתוב כתבו עליי (לינק מהמזבלה) מי אתה בכלל יש לך מזל שדורי ראה את המודעה ושם אותה אצלו באתר אחרת באמת אף אחד לא היה שם לב אליך
    וקבל טיפ קטן זה שאתה עף על עצמך ומאונן על המיניסייט הלא מוצלח שלך 4 פעמים ביום לא אומר שאתה תותח אלא ההפך הגמור אז קבל את הטיפ ושים עבודה אחת טובה, אחת לא יותר, אחת, קטנה, פיצפונת, מזערית אבל טובה.

  4. גם אני נכנסתי לזה
    משמע – הוא יודע להרים קמפיין פייסבוק באפס תקציב עם יחס הקלקות גבוה וממוקד קהל יעד.
    הבעיה מה קורה כשנכנסים…הדף נחיתה לא טוב ונבנה בצורה קלוקלת עם תוכנה קלוקלת (WIX)
    ואין שום עבודה שמראה את היכולות שלו מעבר למודעות פייסבוק

  5. אין ספק שזה עובד כי גם אני נכנסתי לזה.. אבל בלי כמה עבודות בפנים זה קצת מוזר..
    ואי אפשר להסתמך רק על עבודה אחת למתחכמים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים