פייסבוק: 4 דוגמאות לסטטוסים ישראלים אינטראקטיבים בפייסבוק שלפני שקראתם את הפוסט הזה אמרתם שהם ספאם

מתוך עמוד הפייסבוק של if i die
מתוך עמוד הפייסבוק של if i die

אלפי תגובות, לייקים ושיתופים – שיטת התיוג הפנימית של פייסבוק הופכת את הסטטוסים לאינטראקטיבים ומוכיחה שלא משנה מה גודל עמוד האוהדים שלך, אם תפעילו נכון את הגולשים שלכם תגיעו לאחוזי אינטראקציה גבוהים במיוחד. שיטת התיוג הפנימית של פייסבוק היא לא משהו חדש, לכל יוזר ברשת החברתית יש מספר קטלוגי ושימוש נכון בשיטה יאפשר לכם ליצור סטטוסים אינטראקטיבים ומגניבים. אם לפני הפוסט הזה נתקלתם בסטטוסים שכאלו ואמרתם לעצמכם 'ספאם' חשבו שנית, מתי בפעם האחרונה בעמוד האוהדים שלכם היו 500 תגובות לסטטוס ואינטראקציה של מעל 15%? הסטטוסים האינטראקטיבים: מארק צוקרברג הישראלי (קליק), סודה סטרים (קליק), עומרי חיון (קליק), אפליקציית if i die (קליק).

אז איך זה עובד? כנסו לאתר FindMyFacebookID (קליק, תודה ארז), הדביקו את הקישור של פרופיל הפייסבוק ותקבלו את המספר המזהה שלו (ID), עכשיו החליפו את המספר כפי שמתואר בתמונות מטה ותוכלו גם אתם לייצר סטטוסים אינטראקטיבים שכאלה. במקרה שמדובר בעמוד אוהדים, תוכלו למצוא את ה-ID בשורה המספרית הראשונה (ב-URL) של תמונת הפרופיל של העמוד. באם אתם בוחרים בפעילות כמו זו של if i die בצעו חיפוש בפייסבוק אחר המילה או המשפט שתרצו (לדוגמא ב-ifidie הפלט שנוצר הוא One Day) ואז השתמש ב-ID של אותו משתמש או עמוד אוהדים.

מתוך עמוד הפייסבוק של if i die
מתוך עמוד הפייסבוק של if i die
עמוד הפייסבוק של מארק צוקרברג הישראלי
עמוד הפייסבוק של מארק צוקרברג הישראלי
עמוד הפייסבוק של סודה סטרים
עמוד הפייסבוק של סודה סטרים
עמוד הפייסבוק של עומרי חיון
עמוד הפייסבוק של עומרי חיון

גילוי נאות: חלק מהעמודים קשורים למזבלה. הערה: כן בתמונה של מארק צוקרברג יש שגיאת כתיב. תודות: לנועם שהזכיר את העניין הזה. יש לכם דוגמאות נוספות? שילחו לינק

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

6 תגובות לפוסט

6 תגובות

  1. איך עושים תתמונה הזאת? בפוטושופ דורון לא יודעים איך לעשות את זה
    והמובייל אדישן לא עובד טוב, בעיקר בפופאפ של התמונות
    שלך
    פופאיי ד.ס.מ.

  2. איפה ההסבר? הוצאתי את המספר הבנתי את העניין של ה @ סוגריים : אפס… ו? אך אני יוצרת מזה תמונה?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים