סערה בפייסבוק בעקבות התנהלות לקוייה של ZER4U: אני יכול להבטיח לך שהזר לא בשבילך ושיהיה לך יום נישואין שמח

ZER4U
ZER4U

שלומית איילין גורן כתבה בפייסבוק: "אני חייבת לשתף אתכם באירוע מאד לא נעים שקרה לי היום. בצהריים נכנס למשרדי שליח עם זר ענקי של פרחים מחברת זר 4 יו (ZER4U). הסתכלתי על השליח ואמרתי בחיוך: "תודה רבה, ממש לא היית צריך". השליח העיף עלי מבט מזלזל ואמר: "אני יכול להבטיח לך שהזר לא בשבילך" והמשיך לשכנתי למשרד עם חיוך גדול ושאל: "את שלומית"? היא ענתה שלא. אמרתי לו: "אני שלומית". השליח הסתכל אלי בחוסר אמון ושאל (אולי כי לא שמע טוב, אולי כי אני מדברת לא ברור, אולי כי אני לא נראית כמו 'שלומית' טיפוסית): "את שלומית"? עניתי לו שכן. הוא הסתכל על כרטיס ההזמנה ושאל: מה שם המשפחה שלך? (השליח כמובן לא הגיע למשרדי בטעות. הוא הבין שזה המשרד שלי.

בנוסף היינו רק שתי נשים בחדר, כך שאם שכנתי איננה שלומית, כנראה שאני השלומית שהוא מחפש..). עניתי לו בציניות: "אדיסו". השליח חייך בניצחון: "הזר לא בשבילך". אמרתי לו: "תנסה אולי איילין גורן". השליח הסתכל על כרטיס ההזמנה בחוסר אמון ושאל: "מי שלח לך את הפרחים"? עניתי שכנראה בעלי. בכל זאת זה יום הנישואין שלנו. לאחר דקות ארוכות, השליח הגיש לי ההזמנה באכזבה, וביקש ממני לחתום "בכל מקום בדף" הוא אמר. חתמתי על ההזמנה. הוא השאיר את הפרחים על השולחן והלך. כל האירוע יכול היה להימשך דקה (כמו קבלה של משלוחים אחרים) לצערי זה לקח הרבה יותר. זמן רב שנדרש לבירורים: מי זו השלומית המיסתורית שאליה יועדו הפרחים, מה שם המשפחה שלה, מי שלח לה את הזר- ממש מסדר זיהוי)."

ZER4U
ZER4U

"השליח הפך את הרגע הזה שאמור היה להיות מפתיע ומשמח לרגע פשוט לא נעים. לצערי הרב כאשר בחרתי להתקשר לדווח על השליח ובכך לסגור את העניין, לא נתקלתי באוזן קשבת. מנהלת החנות סרבה להאמין לדברי והשתמשה בשלל תרוצים:

א. היא אמרה לי שמעולם לא קבלה תלונות על הבחור (ולפי ההגיון שלה, אם היא לא קבלה עליו תלונות מעולם, אז אני משקרת).

ב. שאולי אני רגישה לדבר (כאילו שאישה אחרת היתה מקבלת באהבה ובהבנה שזורקים לעברה משפט כמו: "אני יכול להבטיח לך שהזר לא בשבילך").

ג. שייתכן שהבחור צחק איתי (חבל שהוא לא הוציא חצי חיוך במהלך כל המקרה).

"השיחה היתה ארוכה, המנהלת הסבירה לי שלא קרה דבר (יכול להיות שהכל היה חלום?) ואני מנגד מנסה לשכנע אותה שתקח אחריות על העובד הסורר ושתבין שאופן התנהגותו היה פוגע בכל אדם (הוספתי שאם תרצה אני יכולה להביא עדים שנכחו במקום המקרה שיאמתו את דברי). רק לאחר למעלה מ-20 דקות, היא בחרה להתנצל והציעה שהשליח יתנצל אף הוא. חבל שזו היתה התנצלות מאולצת."

בעלי שהצטער כ"כ שהמחווה הרומנטית שלו גרמה לי כזו עוגמת נפש, התקשר לחנות זר פור יו בקריית אונו ואמר שהזר איבד את טעמו, שהם פיספסו בגדול כי הם פגעו בו כלקוח ופגעו באישתו פעמיים: פעם ראשונה בעת קבלת המשלוח ופעם שניה בדרך ההתייחסות. המנהל (שכנראה הבין שאם הלקוח כה נפגע- אז פשוט עדיף להתנצל), התנצל מיד. ההתנצלותו אומנם היתה מיידית, אבל ממש מאוחרת. בעלי הזמין את הזר כדי לשמח אותי והשליח עשה בדיוק ההפך. הוא לא התנצל כשהבין שטעה. המנהלת שלו הוציאה לי את הנשמה עד שעשתה לי טובה ו"הבינה אותי". אני מקבלת את התנצלותו של המנהל האחר, אבל עם זר פור יו אני סיימתי. לא רוצה את הפרחים שלכם, לא רוצה את השליחים שלכם. ליום הנישואין הבא, אני מעדיפה שבעלי יקטוף לי פרחים.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

9 תגובות לפוסט

9 תגובות

  1. הזמנתי זר בלון אגרטל ומארז מתנה ב427 שקל – לא הגיעו עד 14:00 ביקשו להאריך עד 15:00 הגיעו בסוף ב15:15 ולא הסכימו לבטל או לשנות שעת משלוח ללא תשלום נוסף על אף שהם טעו – שיקרו מספר פעמים לגביי הגעת המוצר והמנהל במשמרת – פשוט שיקרו בלי סוף ופיספסו את המקבל שכל המטרה הייתה להפתיעו וזה לא קרה כי כבר היה מאוחר מדי
    אמרו שיפנה אליי מנהל לפיצוי אבל זה גם לא – לא שווה את הכסף וממש בושה של מקום – מספר הזמנה 976944

  2. מזדהה עם כל התגובות שנרשמו כאן …
    קיבלתי במשלוח ליום הולדתי סחלב נבול !!!!
    מחלקת שירות לקוחות שלהם – היא בדיחה והשם מטעה – הם צריכים להיקרא – מחלקת אי שרות לקוחות.!!! אין להם בקרת איכות , לא מקבלים אחריות ותודעת שירות לא קיימת
    אנחנו כמובן לא נזמין מהם יותר ומנצלת כל הזדמנות לשתף

  3. בושה וחרפה
    ערב חג השבועות הגיעו לי פרחים נבולים ומסריחים
    מאדמאד.
    בושה לרשת כזאת גדולה.

  4. הזמנתי זר לחברה.השליח לא השיג אוצה טלפונית שם את הזר אצל שכנים ולא הועיל בטובו לשים פתק על הדלת .כך שהמשלוח נשאר אצל השכנים עד שלמחרת הודעתי לחברתי שתבדוק אצל השכנים.
    הפיצוי שהוצע לי הוא בקבוק יין או שוקולד.
    מה שמעיד על חוסר הבנה בסיסי של מטרת המשלוח_גורם ההפתעה .
    בושה חרזת.מבחינתי אני וכל קרוביי לא נזמין דבר ברשת.

  5. גם אני נפגע זר פור יו,
    הזמנתי זר לאשתי ליום הולדת-40, השליח הגיע ב 10 בבוקר במקום ב 14:00.
    אחרי ריבים עם "שרות לקוחות" הסכימו לספק ב 14:00.
    הזר לא הגיע, בערך ב 15:30 אשתי קיבלה טלפון שמצאו אל הזר זרוק ברחוב בתל-אביב(אנחנו גרים בכלל ב בגבעתיים).
    התקשרתי ל"שרות לקוחות" ושם התחיל הסגה, לא יכול להיות יש לך הוכחות וכ"ו…
    לעולם לא אזמין מהם יותר…

  6. כך מתנהלת zer4 u זלזול בלקוחות ושליחת מוצר לקוי בלשון המעטה.
    התלוננתי פעמים במשך 5 ימים הבטיחו לחזור תוך 48 שעות אני ממתין .
    בידיעה ברורה שלא יחזרו.
    הקו המנחה הוא שהלקוח הוא חד פעמי. ולכן לא צריך לענות לו

  7. איזה התנהלות של אפסים. ושלומית היא ממוצא אתיופי, כך שבהחלט נראה שהופגנה כלפיה גזענות טהורה. מאז פרשת הגזענות של ארומה אני לא נכנס לשם, אין לי בעיה להחרים גם את זר פור יו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים