פייסבוק משיקה באופן רשמי את Offers לעמודי אוהדים ומעניקה שובר פרסום ראשוני בחינם על סך $10

פייסבוק Offers במזבלה
פייסבוק Offers במזבלה

פייסבוק השיקה אמש באופן רשמי את מנגנון הקופונים הפנימי שלה Facebook offers וזאת לאחר שבחודש אפריל נבחרה סופר-פארם להיות החברה המסחרית הראשונה בישראל אשר משתמשת בפיצ'ר. השימוש ב-Facebook offers הינו פשוט והחל מהיום גם פעיל בכל עמודי האוהדים. לרגל ההשקה פייסבוק אף מעניקה שובר פרסום ראשוני בחינם על סך $10. הקליקו לדוגמא בעמוד הפייסבוק של המזבלה >> (המדריך מטה). ראוי לציין כי הקופון תורם לא רק בהבאת צרכנים לחנויות אלא גם מעצים את השיתופים של העמוד ואת כמות האוהדים.

פייסבוק Offers במזבלה
פייסבוק Offers במזבלה

על מנת להפעיל קופון פייסבוק יש להיכנס לעמוד האוהדים שבבעלותכם, בשורת הסטטוס התווספה אפשרות ה-Offer לצד יצירת אירוע. לאחר מכן תצטרכו לבחור באם ההצעה הינה ווירטואלית (אתר מסחר), משולבת או לחנויות פיזיות בלבד. בהתאם לבחירתכם, יש להכניס את כתובת אתר (במקרה של קופון ווירטואלי) וקוד קופון באם קיים כזה. לאחר מכן העלו תמונה מוקטנת שתשמש לקידום הקופון (תמונה של המוצר או לוגו), הוסיפו תיאור של המבצע ותנאים לקבלתו וקבעו תאריך סיום לפעילות.

בבחינת עמודים בינונים, עלות קופון מתחילה ב-$5 עם הגעה מובטחת של עד 5000 גולשים, $10 עבור הגעה מובטחת של עד 10,000 גולשים ו-$15 עבור הגעה מובטחת של עד 15 אלף גולשים. בעמודי פייסבוק גדולים עם מעל 100 אלף אוהדים, העלות מתחילה ב-$50 עבור הגעה מובטחת של עד 90 אלף גולשים, $150 עבור הגעה מובטחת לעד 177 אלף גולשים ו-$250 עבור הגעה מובטחת של עד 209 אלף גולשים. במקרה של קבוצות גדולות, פייסבוק מעניקה הנחה של עד 50% וזאת במסגרת מהלך ההשקה.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים