פייסבוק: אמו של גיא מרוז נפטרה והקיבוץ שהוקם על ידי סבו של מרוז, סירב לקבור אותה בבית הקברות המקומי

אורלי וגיא // צילום יוסי צבקר

בססטוס שעלה בעמוד הפייסבוק של אורלי וגיא נכתב: "בסופו של יום, הלוויה של אמא שלי תהיה בכפר סבא בבית העלמין מנוחה נכונה בכפר סבא בשעה שלש בצהרים. הסיבה שהלוויה לא תתקיים בקיבוץ תל יצחק, הקיבוץ אותו הקים סבא שלי שם היא נולדה גדלה התחתנה וילדה גם אותי, שהקיבוץ סרב לקבור אותה בבית הקברות שלהם. הסיבה- אספת חברים שהייתה לפני שבע שנים בה הוחלט לא לקבור יותר בני קיבוץ שלא גרים בו. בקיבוץ נקברים היום (מלבד חברי משק חיים) רק אלה שמשלמים לאחוזת פולג, אותו בית אבות יוקרתי ויקר- ולא אלה שהקימו אותו. מנהל הקהילה גם לא הסכים לבקשתי לנסות לכנס את ההנהלה בשיחת ועידה ולקבל החלטה אחרת. פשוט לא, כלומר קחו את הגופה ששלכם ותסתדרו.לא שאין מקום בבית הקברות, פשוט זו ההחלטה. יכול להיות שזו החלטה חוקית, נכונה ושקולה אבל הנה החלטה שלי- אני אעשה כל יום, כל ימות השנה באופן חוקי בלבד את כל מה שאני יכול לעשות כדי להרוס את מה שסבא שלי הקים. רוע לב ואטימות כזו לא יכולה ולא צריכה לשרוד. אז רשמו בפניכם- קיבוץ תל יצחק, המקום בו נולדתי התחתנתי וביליתי את רוב ילדותי, הוא מקום לא טוב על פני האדמה".

פייסבוק: אמא של גיא מרוז נפטרה והקיבוץ שהוקם על ידי סבו של מרוז
פייסבוק: אמא של גיא מרוז נפטרה והקיבוץ שהוקם על ידי סבו של מרוז

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

4 תגובות לפוסט

4 תגובות

  1. מדינה מסריחה כל אחד עושה מה שבא לן , ובימים ההם אין מלך בישראל איש הישר בעינו יעשה , מדינה של גנבים מתחיל בשלטון, גיא איש גדול לוחם יחד עם אורלי למען החלשים במדינה , לוקחים הכל אישי חבל שאין עוד אנשים כמותם.

  2. בושה וחרפה מה שהולך בקיבוצים. מזל שקיימות חברות כמו "מנוחה נכונה" ו-"עלי שלכת" שדואגות לאנשים שרוצים להיקבר בקבורה אזרחית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים