ארז וולף בסטטוס ויראלי לאבי לן – מנהל עמוד סטטוסים מצייצים

ארז וולף בסטטוס ויראלי לאבי לן - מנהל עמוד סטטוסים מצייצים
ארז וולף בסטטוס ויראלי לאבי לן – מנהל עמוד סטטוסים מצייצים

ארז וולף מאס בכך שעמודי פייסבוק גדולים כדוגמת ובדגש על עמוד 'סטטוסים מצייצים' של הזוג אבי ועדי לן, מוריד באופן שיטתי את התכנים המעניינים מפרופיל הפייסבוק האישי שלו ובכלל מאגד תכנים מפרופילים של אחרים ומעל את הקבצים הפיזיים שלהם לעמוד סטטוסים מצייצים "כאילו היה שלהם" וללא מתן קרדיט קליקבילי ליוצר. ארז בחר להביע את עמדתו בתמונה חצי מאיימת אשר מופנת לאבי ובה דרישה שיסיר במיידית את התוכן שהועלה ובעתיד ישתמש בפונקציית ה-Share, כלומר שיתוף התוכן מעמוד היוצר ולא העלאתו כקובץ פיזי לעמוד הפייסבוק. קליק לפרופיל הפייסבוק של ארז וולף.

ארז וולף בסטטוס ויראלי לאבי לן - מנהל עמוד סטטוסים מצייצים
ארז וולף בסטטוס ויראלי לאבי לן – מנהל עמוד סטטוסים מצייצים

בתמונה הויראלית של וולף נכתב: בתאריך 26.11.2012 הורדת ושמרת על מחשב מקומי, תמונה שיצרתי ופרסמתי בעמוד הפייסבוק שלי ("גוגל בגימטרייה"), ופרסמת אותה מחדש בעמוד הפייסבוק שלך "סטטוסים מצייצים" (עם קרדיט בצורת טקסט).

  • בפייסבוק קיים מנגנון מובנה לשיתוף תכנים, המספק קרדיט וקישור ראויים והוגנים ליוצר המקורי של התוכן.
  • אינך פועל בתום לב, אלא למטרות רווח אישי (ר' שיתוף פעולה עם אסם, או קמפיין ליקב טפרברג).
  • השימוש שהנך עושה בתכנים של אחרים, אינו נעשה לפי כללי התנהגות ואתיקה המקובלים ברשת. להציג את הלוגו של הדף על תכנים של אחרים הייתה ההתנהגות השיטתית הבזויה ביותר בה נתקלתי בפייסבוק.
  • אינני שותף לדעתך כי העמוד "סטטוסים מצייצים" הנו סמל סטטוס, להפך. אני סבור שעמוד זה מייצג באופן מובהק רעה חולה ברשת, הוא פועל באופן ציני וחצוף ורוכב על גבם של אלו שכנראה אינם מבינים את משמעות פעולותיך. העמוד אינו מחדש דבר, הוא אינו מתאמץ להביע דעה או ביקורת, ואינו מייצר אמירה חדשה. גם בתור אגרגטור, לא קיימת בו עריכה, אחידות או מחשבה יתרה. לאור הדברים האלו:
  • נא הסר מיד(מחק) את הפוסט האמור מהעמוד.
  • אם בעתיד, תרצה לשתף פוסט זה או פוסטים אחרים שלי עם העוקבים שלך, עשה שימוש בכפתור "Share".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים