פייסבוק: אפליקציה ישראלית חדשה בשם I Stopped תסייע לכם להיגמל מדברים מזיקים

פייסבוק: אפליקציה ישראלית חדשה בשם I Stopped תסייע לכם להיגמל מדברים מזיקים
פייסבוק: אפליקציה ישראלית חדשה בשם I Stopped תסייע לכם להיגמל מדברים מזיקים

רוצים להיגמל מעישון, אלכוהול או אכילת ג'אנק פוד? אפליקציית פייסבוק ישראלית חדשה בשם I Stopped של טל מלנבוים תאפשר לכם לעשות זאת, תוך כדי הענקת כלים שיאפשרו לכם מעקב אחר קצב ההתקדמות, קבלת פידבקים מחברים ובכלל תמיכה מההמונים בפייסבוק. קליק לביקור.

פייסבוק: אפליקציה ישראלית חדשה בשם I Stopped תסייע לכם להיגמל מדברים מזיקים
פייסבוק: אפליקציה ישראלית חדשה בשם I Stopped תסייע לכם להיגמל מדברים מזיקים

טקסט יח"צ: בישראל נכון להיום יותר ממיליון אנשים מגדירים את עצמם "מכורים", מכורים לסגריות, לאוכל, למין, למשחקים, התמכרות היא אחת המגפות המטרידות ביותר של המאה הנוכחית. אם בעבר נהגו להשתמש במושג הזה על מנת לאפיין מכורים כבדים לסמים או אלכוהול, היום כבר ברור לגמרי שכל אדם מסוגל להתמכר לכמעט כל דבר, איש איש מסיבותיו הוא, והעובדה שאנחנו מוקפים בחומרים, חפצים והרגלים שקל מאוד להתמכר אליהם – מסיגריות וג'אנק פוד ועד מחשבים ומשחקי וידיאו – בהחלט לא עוזרת. אפליקציית הפייסבוק Istopped, בפיתוח ישראלי של רביעיית Score Plug, מקימי אפליקציית הדייטינג המצליחה Dating Book, תעזור לכם לקבל את ההחלטה שתשדרג משמעותית את חייכם – להיגמל מההתמכרות המציקה, וגם תסייע לכם להתמיד בגמילה ולקבל חיזוקים ותמיכה מהסביבה. שיטה פשוטה, נבונה וכזו שבאמת עובדת, ומבוססת על עיקרון ה"לחץ החברתי החיובי", מתוך ידיעה שהשפעת הסביבה ותמיכתה, תוכל לחלץ כל אדם מההתמכרות.

אפליקציית I stopped תשתף את חברי הפייסבוק שלכם בהחלטה הנבונה שלקחתם, תשדך אתכם למכורים דומים לכם, תערוך עבורכם מעקב של ימי הגמילה ותעקוב אחר התקדמותכם. בנוסף, היא תעודד גם מעט תחרות ידידותית ביניכם לבין שאר הנגמלים, כדי לתת לכם עוד זריקת מוטיבציה. אפליקציית I stopped נולדה, בדומה לאפליקציית Dating Book, מתוך צורך אישי של מקימיה. "אני הייתי מכור לפיצה ואשתי מאוד אוהבת ממתקים", מסביר טל מלנבוים, שיזם את האפליקציה יחד עם אשתו מזל, המעצב נועם גבע וולדימיר פטישווילי. "החלטנו בינינו שאנחנו מתחייבים להפסיק ומדרבנים זה את זה, וחיפשנו גם אפליקציית פייסבוק שתאפשר לנו לשתף את החברים והמשפחה שלנו בהחלט. כשלא מצאנו אחת כזו, החלטנו להקים אותה בעצמנו".

לדברי הפסיכולוגית רייצ'ל גרינברג "אלמנט השיתופיות והתמיכה הקבוצתית הוכיחו את עצמכם אלפי פעמים בעבר כיעילים במיוחד בכל הנוגע לגמילה מהתמכרויות, קטנות וגדולות כאחת. "לא סתם AA (אלכוהוליסטים אנונימיים) הפך לארגון בינלאומי עצום בגודלו שמסייע לאלכוהוליסטים ונרקומנים ברחבי העולם להיגמל", היא מסבירה. "מחקרים הוכיחו שלקבוצת תמיכה יש כוח גדול מאוד, גם בדרבון חבריה וגם בעצם התחייבותו של הנגמל כלפי שאר החברים בקבוצה, להיגמל ולהישאר נקי". אפליקציית I stopped היא למעשה קבוצת תמיכה וירטואלית גדולה, שתהפוך גם את החברים שלכם בפייסבוק לחלק ממערך העידוד שלכם. "חברה שלי הפסיקה לעשן באמצעות קבוצה של אחת מקופות החולים", מסביר מלנבוים, "היא העלתה תמונה של תעודת הסיום לפייסבוק, קיבלה המון תגובות ולייקים ואלה נתנו לה כוח להמשיך. על העיקרון הזה מושתתת האפליקציה – אתה גם מתחייב בפני כל מי שאתה מכיר, כך שתהיה לך יותר מוטיבציה להתמיד בהחלטה, וגם מקבל הרבה מאוד תמיכה ועידוד מהסביבה".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים