קמפיין גולשים נגד סלקום בפייסבוק: טוטאל זובי

cellcomzubi

נתן ברנד אשר טוען כי קיבל שירות לקוי מחברת הסלולר סלקום, החליט להעלות קמפיין פייסבוק כנגד החברה וזאת במטרה להאפיל על תדמיתה ברשת החברתית. ברנד כתב בפייסבוק: "היי סלקום, לקחתם ממני 2900 ש"ח בשיטת "מצליח" ואתם לא רוצים להחזיר? אין בעיה. לא תשלמו בכסף? תשלמו בתדמית (הרבה יותר כסף). שלכם (עד שאסיים לשלם את המכשיר). נ.ב – למקרה שלא הבנתם, זוהי מודעה ראשונה מתוך קמפיין תדמיתי חדש שאני משיק לכם במתנה. יתכן שנגיע גם למיתוג."

עוד בנושא: תשכחו מכל מה שחשבתם שידעתם על ניהול תוכן ומשברים בפייסבוק

עידכון: תגובת סלקום: "החברה מצטערת על הטעות שחלה בחשבונו של נתן ברנד, יצרה איתו קשר ופנייתו מטופלת. יש לציין כי זיכוי מלא עבור שרותי הבלקברי הועבר לחשבונו והוא יוכל לראותו בתוך שני ימי עבודה. עוד יצוין כי מאחר והלקוח לא עשה שימוש בחבילת הגלישה עבור המודם שברשותו, לפנים משורת הדין הוחלט לבטל את החיוב ויועבר זיכוי לחשבונו."

מתוך הקמפיין של ברנד נגד סלקום
מתוך הקמפיין של ברנד נגד סלקום

הסיפור המלא (מתוך הסטטוס של ברנד): "לפני 20 חודשים אבד לי הבלקברי והחלפתי לאייפון. באותה הזדמנות קיבלתי "מתנה" משמחת במסגרת המבצע "בוחרים סלקום", מודם סלולרי (בו לא השתמשתי מעולם כי כשניסיתי הוא לא פעל). עכשיו, 20 חודשים אחרי, שמתי לב פתאום שסלקום גבו ממני כ-80 שקל לחודש דמי שירות על הבלקברי, וכ-144 שקל לחודש על המודם האלחוטי . ב-17.1 השנה ניגשתי למוקד שירות בדיזנגוף סנטר ואחרי ויכוחים ארוכים הובטח על ידי בת-אל, מנהלת צוות 2, להחזיר לי את דמי השירות על הבלקברי ולחזור אלי תוך שבוע עם תשובה לגבי המודם. לא שמעתי מהם.

אתמול כשצלצלתי למוקד הטלפוני הסתבר לי שהסכימו להחזיר לי רק 687 ש"ח עבור 6 חודשים בלבד מתוך 20 ששילמתי סתם על שירות לבלקברי שמת ונקבר (ושהכסף בטח כבר מופיע בחשבון שלי – לא מופיע ולא בטיח) ולגבי המודם התשובה היא – לא. פשוט לא. לא יוחזרו כ-2900 שקל. אחרי שעות של המתנה לאחראי, הבטיח אורי מצוות תמיכה חיפה בנימוס רב להחזיר לי את היתרה על השירות לבלקברי… (עד ה-11.3) ולגבי המודם "מתנה" כלום. לא מחזירים שקל מתוך 2900 שלקחו על כלום. אבל קיבלתי במייל "שובר הטבות ופינוקים".

קמפיין גולשים נגד סלקום בפייסבוק: טוטאל זובי
קמפיין גולשים נגד סלקום בפייסבוק: טוטאל זובי

תגובת סלקום לברנד כפי שנשלחה בהודעת SMS:

תגובת סלקום לברנד כפי שנשלחה בהודעת SMS
תגובת סלקום לברנד כפי שנשלחה בהודעת SMS

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

  1. מבחינת שפת הפרסום, ממש מגעיל מה שעשו למילה "פינוק".
    שהפכה שם נרדף ל"קנה, הוסף, ואז… קבל משהו שאתה לא רוצה ולא צריך".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים