רץ עכשיו בפייסבוק: סטטוס ויראלי של יוסף סוויסה שהותקף על ידי סודני בדרום ת"א סוחף את הרשת החברתית

רץ עכשיו בפייסבוק: סטטוס ויראלי של יוסף סוויסה שהותקף על ידי סודנים סוחף את הרשת החברתית
רץ עכשיו בפייסבוק: סטטוס ויראלי של יוסף סוויסה שהותקף על ידי סודנים סוחף את הרשת החברתית

סטטוס שהועלה אמש על ידי יוסי סוויסה תופס ויראליות בפייסבוק עם למעלה מ-4000 לייקים ו-3000 שיתופים. הסטטוס מובא לפניכם: "תקראו את סיפור הזוועה שקרה לי אתמול בגלל המסתננים ומי שרוצה לעזור? שישתף. 20:00 בערב, יום שלישי, 12 במרס 2013, חוזר מכיוון תחנה מרכזית ת"א לדירתי. דרך סמטה מוכרת שמובילה לסופו של רחוב מטלון. מדבר בטלפון, הרחוב היה מואר כמו רחוב רגיל והכל נראה כשורה. ופתאום מאחורי גבי… תוקף אותי סודני ומנסה לקחת את האייפון.

כשלא הצליח חסם את הפה שלי כי צעקתי קללה מסויימת כשלא הבנתי מה קרה. הסתובבתי אליו, בזמן הסיבוב הוא כבר הכין את ידו, והכניס לי אגרוף היישר לשפה העליונה, במקביל שם לי רגלית והפיל אותי לרצפה. כל זה קרה בעניין של שניות ובמיומנות מפתיעה. כשנפלתי לרצפה כתוצאה מהאגרוף והרגלית, עודף כספי, האייפון והארנק נפלו מכיס המעיל אותו לבשתי.

הוא זינק למצב שכיבה, תפס את האייפון שלי, באותו הרגע גם אני תפסתי את האייפון מהצד השני כשאני על הרצפה וכל הפה שלי מדמם. באותו הרגע הוא שקפץ לעברי,על מנת להמשיך לשדוד ולהכות. הכנסתי לו בעיטה היישר לאיזור הבטן שדחפה אותו ממני לגדר בית מסויים. בגלל שזו הייתה גדר רשת כזו, ולא חומה, הוא מעד ונפל.

הבנתי שזו הזדמנות טובה לקום עם המעט כוח שנשאר לי אחרי התקיפה ולגמור אותו במכות. במאית שנייה הזאת, גליתי בזווית העין שלושה סודנים רצים לעברי על מנת לגמור אותי סופית. בזמן הזה הרמתי את הארנק, קמתי, התחלתי לרוץ כשאני קולט שהם ארבעה רצים לתפוס אותי שוב. אני רץ, לא מסתכל ימינה ושמאלה, כאילו שד רץ בתוכי. רצתי עד שהגעתי לשדרות הר ציון, נשמתי את הנשימה הראשונה ברגע שראיתי ישראלים ותנועה. וכשסובבתי את ראשי ראיתי את הסודנים מאחוריי מתבאסים שלא נפלתי להם קורבן. בזמן הריצה בלעתי המון דם, שמעתי המון צפירות ואני לא יודע איך לא נדרסתי בדרך. כשהגעתי לדירה שלי ראיתי במראה יוסף אבוד.

רץ עכשיו בפייסבוק: סטטוס ויראלי של יוסף סוויסה שהותקף על ידי סודנים סוחף את הרשת החברתית
רץ עכשיו בפייסבוק: סטטוס ויראלי של יוסף סוויסה שהותקף על ידי סודנים סוחף את הרשת החברתית

שחשב בתמימותו שכל השיניים שלו שבורות ושחצי שפה יצאה לו מהמקום מרוב כמויות הדם שלא חדלו ומעוצמת האגרוף והנפילה. אין לי תמונה שתמחיש ותשקף את המראה האמיתי, הדבר האחרון שחשבתי עליו כשנכנסתי הביתה זה לצלם את עצמי. התמונה הזו שאתם רואים היא לאחר 3 שטיפות מים וגרגורי מלח. נרגעתי, עכשיו אני במקום בטוח ויש מי שיטפל בי. אנשי הביטחון, המשטרה, הם יודעים לעשות את העבודה. כשהלכתי למשטרה, השוטר המקצועי לקח ממני פרטים, לא הגיב כאילו משהו לא מן השורה קרה, ואמר לי ללכת לתחנה אחרת.

אני מעדיף לא להאשים אותו בקרירות, הוא בוודאי שומע ורואה מקרים של סודנים מידי יום. אמרתי לו שאין לי איך ללכת לשם (כשעוד כולי מדמם לו מול הפרצוף). ביקשתי שיקפיצו אותי. השוטר ענה שאין מי שיעשה זאת, מהסיבה שהם בהחלפת משמרות. אמרתי שאחכה שיהיה מישהו שיוכל לסייע לי. אז הוא אמר "לא, עשה זאת בעצמך כשיהיה לך זמן". אבל עכשיו אני זוכר את הפנים שלו, עכשיו אני יכול להעיד, עכשיו זה יכול להפתר, זה טרי, זה קרה לפני שעה, ואולי הם עוד בקרבת מקום. אבל אולי רק אני חושב שזה משהו שלא יכול לחכות….. משהו שצריך לעצור כאן!

במידה וזווית העין שלי לא הייתה פועלת בחדות, מה שסביר מאוד להניח שהגיוני שיקרה אחרי שחטפתי מכות יותר עצומות מהמידות שלי, יכול מאוד להיות שבמקום התמונה הזו שאתם רואים עכשיו, הייתה מופיעה היום תמונה ומעלייה "נעדר" ואיש לא היה יודע למה. אלוקים הגדול היה לצידי… כי במקרה הגבתי ובעטתי אותו ממני. ומזלי שקלטתי שרצים אלי עוד 3 סודנים, ושהצלחתי לברוח מהם. החיים שלי היו בסכנה אתמול. ואם במקרה במקומי היה מישהו אחר או בחורה או ילד. רוב הסיכויים שהם לא היו מגיבים כמוני, פשוט מחוסר יכולת. הרי מדובר ב8 בערב, זו שעה סבירה, שרובנו יכולים להעיד שהסתובבנו בה לא פעם לבד ברחוב. בתור נער בן 23 שמחשיב עצמו לציוני, שעשה צבא 3 שנים ועוד קבע.

שעבר לתא בשביל לעשות מוסיקה ונלחם באסרטיביות (פיזית ומנטלית) במצב המדיני שלנו ואיכשהו, בין כל אלה, מצליח להתקיים. לא אדם כזה, ולא אף אחד אחר שחי כאן, צריך להגיע למצב שהחיים שלו כמעט נגמרו בגלל מסתננים. שהמדינה שלנו לא משקיעה מספיק משאבים ואנרגיה בשביל להעיף אותם מפה. יש לנו צרות אמיתיות שאיתם אנחנו צריכים להתעסק, אך קודם בואו נסיים עם הנושאים שאפשר לשים להם סוף.

אני קורא גם לכל מנהלי המסעדות וחברות הניקיון. אתם נותנים לאנשים שתוקפים, גונבים ובקרוב גם הורגים אותנו –ע-ב-ו-ד-ה- זה נקלט לכם במוח?! יש המון אנשים שנעלמו! שהם נעדרים! ואם זה בתא, זה בגלל הסודנים! התמונות האלה לא יוצאות לי מהראש ומעניין עוד כמה לילות אעבור ללא שינה. אתמול זה הייתי אני, מחר זה יכול להיות אתם. תשתפו ותעבירו האלה. יוסף".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

  1. הוא לא יודע שהם סודנים כי הוא לא דיבר איתם, הדם שלו בצבע ורוד זוהר וכל הפוסט מסריח מגזענות (שזה אומר להכליל על ציבור שלם שנתוני הפשיעה שלו נמוכים מהממוצע הארצי בגלל שתקפו אותו אנשים בצבע עור כהה). חבל לתת לזה במה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים