אשכנזי זלצמן BSA בפעילות פייסבוק לקידום 'אירועי בשביל היין'

403-4039

כחלק מקמפיין לקידום אירועי "בשביל היין" של הרשות לפיתוח הגליל, משרד הפרסום אשכנזי זלצמן BSA, משיק פעילות פייסבוק המזמינה גולשים לבחור יין וירטואלי ממבחר יינות הגליל, הגולן והעמקים ולהמליץ עליו לחברים. האפליקציה נותנת מענה לאסטרטגיה הפרסומית המגדירה את חווית היין הגלילית כ"מפגש המושלם בין טבע ליין" ומדרבנת גולשים להפגיש גם את הקרובים אליהם עם אותה חווית יין גלילית.

אשכנזי זלצמן BSA בפעילות פייסבוק לקידום 'אירועי בשביל היין'
אשכנזי זלצמן BSA בפעילות פייסבוק לקידום 'אירועי בשביל היין'

האפליקציה מקדמת את הפסטיבל ונותנת דגש לכוכבי הפסטיבל – היינות והיקבים הגליליים המשובחים. החברים שמקבלים את ההמלצה הווירטואלית מחבריהם, זוכים בטעימה מחוויית היין הגלילית ואף לוקחים חלק פעיל בה. גולשים שנשארים עם טעם של עוד, מוזמנים לבוא ולחוות את הדבר האמתי- אירועי "בשביל היין". את האפליקציה יפגוש קהל היעד באמצעות QR Code בחנויות יין על גבי חווקים שיתלו על בקבוקי יין, פלאיירים, שילוט חוצות וכמובן, קמפיין פייסבוק ובאנרים באתרים רלוונטיים.

אירועי "בשביל היין", בגליל, בגולן ובעמקים בחודש מאי, זו השנה הרביעית ברציפות, יתקיים הפסטיבל ברחבי הגליל, הגולן והעמקים. אירועי הפסטיבל מזמינים את המבקרים להיחשף לתהליך יצירת היינות הגליליים המשובחים, לסייר בכרמים וביקבים, לקחת חלק בסדנאות יין ייחודיות וליהנות ממופעי מוסיקה וירידים תחת כיפת השמיים.

קרדיטים
קופירייטר: אסף קוברסקי ארטדיירקטור: מאיה קנה תקציבאית: מיכל ויז'ניצר סופרוויזר: קרן הרשקוביץ שעיה מנהל ניו מדיה: ברק בן שמעון סמנכ"ל קריאייטיב: גיא מרגלית סמנכ"ל לקוחות: שמוליק קיטייניק

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים