פייסבוק: הרשת החברתית החלה היום לאמת את זהותם של עמודי האוהדים

פייסבוק: הרשת החברתית החלה היום לאמת עמודי אוהדים
פייסבוק: הרשת החברתית החלה היום לאמת עמודי אוהדים

בעקבות טוויטר, גוגל ורשתות חברתיות ומיקרו חברתיות נוספות, גם פייסבוק השיקה היום פיצ'ר חדש (Verified Page) לאימות עמודי אוהדים אשר הוטמע בשלב זה בעמודי מותגים גדולים כדוגמת קוקה קולה, מקדונלדס וכו.

ברשת החברתית ישנם מיליונים רבים של עמודי אוהדים, רובם נפתחו על ידי גולשים למטרות שונות, עתה הרשת החברתית מאמתת את זהות אותם עמודים, צעד אשר עם הזמן יפגע בעמודים אחרים מסיבות שונות:

1. יש סיכוי שיחסמו: עמודי פייסבוק שנוצרו על ידי גולשים, התחזו לעמודים של מותגים שונים וצברו מאות אלפי לייקים ובמקרים מסויימים אף מיליונים. כיום פייסבוק מקטלגת חלק מהעמודים המדוברים כ"קהילתיים" (Community) אולם סביר להניח שלאחר שתהליכי האימות יסתיימו, זו תעביר באופן חד צדדי את העמודים שנפתחו על ידי הגולשים לשימושם הבלעדי של המותגים.

2. הנמכה נוספת של החשיפה האורגנית: הליך אימות העמוד יתרום באופן משמעותי לקידום האורגני שלו; חשיפה גבוהה יותר לסטטוסים, סטטוסים עם קישורים יוצאים ועדיפות במיקום בתוצאות החיפוש של פייסבוק על פני עמודים אחרים, גם אם יהיו פופולארים יותר.

אימות העמוד לא מגיע לבדו ולרוב גם פותח בפני המפרסם אפשרויות פרימיום נוספות. בשלב זה לא ברור עדיין האם השירות בתשלום, אולם על פי השוק בו פועלת הרשת החברתית, סביר להניח שפייסבוק תגבה עבור האימות כמה עשרות אלפי דולרים כשם שטוויטר גובה בין 15-20 אלף דולר עבור התענוג.

עוד בנושא: יש לכם עמוד פייסבוק פופולארי? יש סיכוי טוב מאוד שפייסבוק תבקש מכם צילום של תעודת הזהות וכרטיס האשראי שלכם

פייסבוק: הרשת החברתית החלה היום לאמת עמודי אוהדים
פייסבוק: הרשת החברתית החלה היום לאמת עמודי אוהדים

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים