קמפיין מחאה: בובות לכולם – אני סיכון ביטחוני?

חלי גולדנברג
חלי גולדנברג

שחקנים ומפורסמים רבים התגייסו לקמפיין אינטרנטי במדיה החברתית כמחאה על ביטול פסטיבל תיאטרון הבובות לילדים במזרח ירושלים וסגירת התיאטרון הלאומי הפלסטיני 'אל-חכאוותי' וזאת לאחר החלטת השר לביטחון פנים, יצחק אהרונוביץ' לסגור את התיאטרון לאחר שנטען כי פעילותו ממומנת על ידי הרשות הפלסטינית.

בעצומה נכתב: "אנו החתומים מטה מבקשים להביע את מחאתנו החריפה על החלטתך למנוע קיום פסטיבל לילדים בתיאטרון אל חכוואתי בירושלים המזרחית, פסטיבל שעל תכנונו עמלו אנשים רבים במשך חודשים ואשר יכול היה להביא שמחה לחייהם של ילדים שחלקם הגדול חי מתחת לקו העוני. מדינת ישראל מזניחה, באופן שיטתי, את תושבי ירושלים המזרחית, מבוגרים וילדים כאחד. במקביל, היא גם מונעת מהם לדאוג לעצמם ומסכלת ביד גסה את מאמציהם ותכניותיהם".

"החלטתך למנוע את קיום הפסטיבל מבוססת כביכול על הטענה שהוא נתמך בידי הרשות הפלסטינית – טענה שאינה מבוססת על כל ראייה ומוכחשת על-ידי מנהל התאטרון. בכל מקרה, החלטה זו חושפת את הצביעות המאפיינת את הצהרותיה של ממשלת ישראל על נכונותה להיכנס למשא ומתן עם הרשות הפלסטינית: האם הדרך לבנות אמון לקראת מו"מ היא מניעת האפשרות לצפות בתאטרון בובות?? אנו תובעים ממך לפתוח לאלתר את התאטרון ולאפשר את קיומו של הפסטיבל לילדים ואת כל פעילויותיו האחרות של מוסד חינוכי ותרבותי חשוב זה".

בין המשתתפים בקמפיין: ליאור אשכנזי, עלמה זק, מיכאל מושונוב, ריקי בליך, מירה עווד, עינת וייצמן, שלומי שבן, שירה קצנלבוגן, אמנון וולף, תומר שרון, עידן אלתרמן, איתי טיראן, הגר דנון, תיקי דיין,רני בלייר, אורלי זילברשץ, יהלי סובול, דובלה גליקמן, הבובנאים של רחוב סומסום ונוספים מסביב לעולם.

חלי גולדנברג
חלי גולדנברג
מיכאל אלוני
מיכאל אלוני
דביר בנדק
דביר בנדק

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים