צפו: גולשים מגיבים לפרשת הזמר ובעילת הקטינה בעשרות גאגים וממים בפייסבוק

גולשים מגיבים לפרשת הזמר ובעילת הקטינה בעשרות גאגים וממים בפייסבוק
גולשים מגיבים לפרשת הזמר ובעילת הקטינה בעשרות גאגים וממים בפייסבוק

הרשת עוסקת היום בדבר אחד בלבד – לכאורה חשיפת הזמר אשר חשוד כי קיים יחסי מין אסורים בהסכמה עם קטינה וזאת לאחר ששמו נחשף בפורטל הבידור של בלוגר הרכילות עומרי חיון. הזמר בחר להגיב לחיון בסטטוס ישיר בפרופיל הפייסבוק שלו ומאז התפוצצות הפרשה זוכה לאהדה רבה מצד מעריציו, בעיקר צעירות אשר מרעיפות עליו חיבה בפרופיל הפייסבוק שלו. הגולשים כמובן לא נשארו אדישים לפרשה והחלו להפגיז בשלל גאגים וממים בפייסבוק.

יואב בן פורת

יואב בן פורת
יואב בן פורת

ניר פלאי העם עם הקטינה

העם עם הקטינה
העם עם הקטינה

יבגני זרובינסקי – יום ראשון בכוכב הבא

יבגני זרובינסקי - יום ראשון בכוכב הבא
יבגני זרובינסקי – יום ראשון בכוכב הבא

מרדכי סבן: הופ גולן

מרדכי סבן: הופ גולן
מרדכי סבן: הופ גולן

שיחת וואטס אפ שנויה במחלוקת – תודה לחזי

שיחת וואטס אפ שנויה במחלוקת
שיחת וואטס אפ שנויה במחלוקת

איתי סליקטר

איתי סליקטר
איתי סליקטר

יואב אלפר

יואב אלפר
יואב אלפר

מיכאל גלין מעריב לנוער שלום. אתמול הייתי בהופעה של אייל גולן, האם אני בהיריון?

מיכאל גלין
מיכאל גלין

כרמל רם

כרמל רם
כרמל רם

עידן ליברמן

עידן ליברמן
עידן ליברמן

פרשת הזמר והקטינה, כל הסיפורים:

עומרי חזות

עומרי חזות
עומרי חזות

SMART S – שלומי ושדי

SMART S - שלומי ושדי
SMART S – שלומי ושדי

רונן קליין

רונן קליין
רונן קליין

מקור לא ידוע – תודה למיכאל:

יש לי רק חלום - לקנות לך יהלום
יש לי רק חלום – לקנות לך יהלום

טל פרידמן

טל פרידמן
טל פרידמן

מקור לא ידוע – תודה למיכאל:

גולשים מגיבים לפרשת הזמר ובעילת הקטינה בעשרות גאגים וממים בפייסבוק
גולשים מגיבים לפרשת הזמר ובעילת הקטינה בעשרות גאגים וממים בפייסבוק

אילן נחמיאס: האמן לפני הנפילה. טשטשנו את עיניו כדי שלא תזהו אותו.

אילן נחמיאס
אילן נחמיאס

מקס שצ'רבקוב – יניר האחמ"ש

מקס שצ'רבקוב - יניר האחמ"ש
מקס שצ'רבקוב – יניר האחמ"ש

אמנון אילוז

אמנון אילוז
אמנון אילוז

עומרי חיון אשר חשף את שמו של גולן כתב בתגובה לסטטוס של גולן: "היי, אייל גולן. בסטטוס שכתבת עלי, רשמת שאני "ילד כאפות, בן אדם שכל החיים שלו סבל מאנשים". אכן, אייל, אתה צודק – סבלתי הרבה כשהייתי ילד, אבא שלי עזב את הבית כשהייתי מאוד צעיר, גדלתי בפנימיה אליה נשלחתי על ידי המשפחה שלי – אבל תראה מה זה, אייל, למרות כל זה הצלחתי לבחור במסלול אחר. בחרתי לצאת מהמקום הזה, לעשות ממנו משהו, לקחת את כל הרע והמגעיל ולעשות ממנו משהו טוב, עבורי, עבור האנשים שסביבי, ועבור כל מאות אלפי הקוראים שמלווים אותי.

אז נכון, למדתי גם הרבה, וחטפתי הרבה "כאפות" לא מאנשים דווקא, אלא מהחיים, אבל יצאתי מהכל מחוזק. היום אני אדם מאושר ושמח, בטח לא "בן אדם שכל החיים שלו סבל מאנשים. ילד כאפות". אני חושב שזה אומר הרבה. זו לא חוכמה לגדול במקום שנותן לך הכל, הכוח האמיתי הוא לצאת גדול וטוב, דווקא ממקום מעפן, דווקא ממקום גרוע, דווקא ממקום קשה.

עומרי חיון ואייל גולן בימים טובים יותר
עומרי חיון ואייל גולן בימים טובים יותר

תראה, אייל, יש המון ילדי כאפות שסבלו כל החיים, ועדיין שומעים את שירי אייל גולן. האם גם הם כאלה נוראים בעינייך? האם גם מהם אתה רוצה להתעלם? ובכלל – האם זו אשמתו של מישהו, שהוא קורבן של אנשים? של נסיבות?

אז נכון, אני אולי לא עשיר כמוך, ובטח שלא מפורסם כמוך, אבל אני מאמין בדרך שבחרתי. כרגע – אם תרצה או לא – מתנהלת נגדך חקירה משטרתית. לא מולי. אתה זה שעומד כרגע במרכז של פרשה, שלא אני יזמתי ולא אני המצאתי. אני רק פרסמתי את מה שכולם יודעים ומפחדים להגיד. אתה, אייל גולן, נחשד (לכאורה) שקיים יחסי מין עם צעירה בת 15. זה שאמצעי התקשורת, האתרים, מדורי הרכילות, כולם מפחדים, לא אומר שהחקירה הזו "תעלם" לה, או "תתפוגג". אולי אתה מאמין שזה יקרה, שגם הפעם תמשוך בחוטים ותעלים את הכל, אבל אני מאמין שיש בעולם הזה דין ודיין, ושאם אתה אשם, תשלם על כך מחיר, ואם לא, בטוח תצא מזה יפה וחלק. כרגיל.

אני, בניגוד לכל אותם "עיתונאים" מכובדים, ובגלל המקום שממנו אני מגיע, ממש לא מפחד, אייל, בטח שלא ממך. זו האמת, ויש לה מקום, והיא במוקדם או במאוחר תתפרסם ותצא לאור. אז למה לחכות עם זה?

אולי היית רגיל להנחות ולג'סטות שעשו לך, והצוות של גיא פינס ליקק לך פה ושם בשביל שתתראיין. ואולי קשת עושים לך כבוד של מלך, אבל אצלי, אייל, לא הכסף, המעמד או השם משחקים תפקידים. אני רואה לנכון לפרסם ידיעה כזו על האדם הכי מפורסם בישראל (אחרי בר רפאלי). זה חשוב, זה מעניין, וזה ראוי שהנושא הזה יעלה בצורה גלויה וכנה על סדר היום. בלי מחבואים. רק אמת. אז צר לי, אייל, שאתה חושב שלא עשיתי איתך חסד, שלא התחנפתי כמו כולם. אני ממתין בקוצר רוח שתנסה לסגור לי את האתר, באמת. אתה והכסף שיש לך והקשרים הגדולים מול כלבי השמירה של הדמוקרטיה, בטח יכולים עלי.

אבל שתדע לך, שזו ממש לא חוכמה. זו האמת, ואם אתה אשם, אתה צריך להתעסק בדברים החשובים יותר, ואם אתה לא אשם, ותפרו עליך תיק, כדאי מאוד שתתחיל לבנות את כתב ההגנה שלך, ולהוכיח במקום להתעסק בשטויות. הכל היה מתפרסם הרי, מחר או מחרתיים, מה זה כבר משנה לך, אייל, מי היה ראשון? האם זה רק בגלל ש"העזתי" לצאת נגד השתיקה בהסכמה של כל האחרים? או שלא הסכמתי להתחנף אליך? או שרציתי לחשוף את האמת, ולהוציא אותה לאור? ולסיום, אייל, כי הפכת את הסיפור הזה לאישי ולא למקצועי, אני מצרף תמונה שלנו, מימים הרבה יותר טובים. אולי תיזכר."

פרשת הזמר והקטינה, כל הסיפורים:

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

24 תגובות לפוסט

24 תגובות

  1. 我们申博娱乐城为你准备的丰盛娱乐大餐
    你好,打扰你几分钟宝贵的时间.!
    你去过澳门吗?
    你去过拉斯维加斯吗?
    OUT了吧, 现在网络发达,可以免去麻烦的签证,对着电脑,全国用户在线现[英文]金畅玩,一样可以感受大赌场的刺激了!
    如果你觉得生活太过平淡,过于乏味,请你进入我们申博娱乐城为你准备的丰盛娱乐大餐吧!
    资讯关注:www.sunbetshenbo.com
    开户办理了解:shenbo.sunbetshenbo.com
    新开户用户,优惠多多哦!亲~~

  2. 我们申博娱乐城为你准备的丰盛娱乐大餐
    你好,打扰你几分钟宝贵的时间.!
    你去过澳门吗?
    你去过拉斯维加斯吗?
    OUT了吧, 现在网络发达,可以免去麻烦的签证,对着电脑,全国用户在线现[英文]金畅玩,一样可以感受大赌场的刺激了!
    如果你觉得生活太过平淡,过于乏味,请你进入我们申博娱乐城为你准备的丰盛娱乐大餐吧!
    资讯关注:www.sunbetshenbo.com
    开户办理了解:shenbo.sunbetshenbo.com
    新开户用户,优惠多多哦!亲~~

  3. אני מזועזעת שאייל הזה בכבר במשך שנים מבתק בתולות כתחביב… מעלים מס וחושב את עצמו מלך ישראל… הלוואי ויכנס מהר לכלא יחד עם משה קצב. ועמרי חיון… מעריצה אותך

  4. המשטרה היא האשמה מדוע חייבת להדליף לעיתונים
    המשטרה עושה לעצמה יחסי ציבור- מדליפה לעיתונאים ואח"כ העיתונאים תמיד יגינו עליהם .

    כל הצרות תמיד מהמשטרה, לא יודעים לסתום את הפה.

    ולעניין תמיד מה שהמשטרה טוענת זו האמת אפילו בימ"ש יזכה את הנאשם תמיד הנאשם ישאר אשם.

    חבל מאוד, שלא יודעים לכבד את הנחקרים, הנאשמים, עד שבימ"ש יחליט לפחות

  5. מתייחסים למה שעושים לו, לילדות – כל זה לא מגיע לו נכון? הכל לכאורה כן? גם העלמת המיסים אה? כל מי שמגן עליו ראוי שייקרה לו משהו דומה שירגיש איך זה…

  6. יוסי- איסור פרסום בעידן הפייסבוק, טוויטר, וואטצ'אפ זה קצת פתאטי, כן זה נכון שהחוק מחייב אך אין ספק שזה כבר לא בר קיימא בימינו אנו! אם ראית את הכתב מערוץ 1 שמסר ידיעה בנושא היית מבין שגם בחדשות המידע ממש לא חסוי. למשטרה כמובן נמסר הסרטון המדובר כפי שנאמר בחדשות, לכן להטיל ספק בדבר קיום העבירה זה אופטימי למדיי- כל שנשאר להוכיח האם ידע את גילה והאם סיפק לה או לא סמים??ובכמה עוד אנשים ובנות מדובר… לכן, עומרי חיון הוא לא נסיך כן… הוא מתפרנס מצהוב וכולנו השתוקקנו הרי שיהיה אחד כזה שיאמר לנו כבר לאחר הידיעה הראשונה, אל נהיה מתיפייפים… אך בין זה לבין לאמר שהוא זה שדפק לו את הקריירה?!?! הדרך ארוכה מאד! בוודאי שהאדם שיימצא אשם בין אם זה זמר כזה או אחר הוא זה שדפק לעצמו ולכל משפחתו את החיים!!

  7. עומרי חיון אני מעריצה אותך על התשובה שלך וכן יכול להיות שזה לא אשמת אייל גולן. אבל חוכמת אדם היא לעלות אחרי קשיים כמו עומרי! !
    שהחקירה תגמר מהר ואני מקווה שאייל לא אשם

  8. תפסיקו להאשים את עומרי ולהגן על אייל!!!! הוא ביצע עבירה פלילית, והוא צריך לשאת בתוצאות של מעשיו.

  9. לרויטל. קודם כל אני פני שנכתב פה בשחור על גבי לבן את שמו של הזמר לא ידעתי. ואם וכאשר ייחקר ויימצא זכאי מה אז? סתם שפכו את דמו? קצת מחשבה לפני שאנחנו עם התת מקלע הורסים לאיש קריירה ומשפחה. האיסור פירסום הוא בגדר המלצה כמו הרבה דברים שרשמית אסורים ומעשית איש לא שם ז.. ואני במקום חיון הייתי בורח לבונקר כי זה יחזור אליו כבומרנג. ככה זה כשאתה מלכלך על מישהו מהמפורסמים זה נגמר רע וזה כולל חברי כנסת שרים סלב למיניהם

  10. אם זה נכון אז צריך גם לקחת אחריות ולהענש, אםזמר יש הרבה אמצעים כספיים כדי להוכיח זאת. ולעצם העניין זה ממש עצוב לראות אדם בגיל מבוגר מתחיל עם נערה שיכולה להיות בתו. אנו מדברים על תאילנד , תאילנדזה פה. גועל נפש.

  11. אבסורד ממש.. בחדשות ערוץ 1 דיי חשפו את הזמר, בכל הרשת מאות אנשים מגיבים עליו וצוחקים, עוד לא ידוע מה סדר גודל מעשיו ואם בכלל אך הכל התחיל בידיעה בחדשות! ועכשיו מצאתם את מי להאשים?? עומרי חיון דפק לו את הקריירה?? זה לא קצת הזוי לאמר??? או שהאדם שבעצם ביצע דבר כל כך חמור דפק לעצמו ולילדים שלו את החיים??

  12. איזה מכתב דפוק. עומרי הרגע דפקת לאיש כמעט הכי מפורסם בארץ קריירה. בסוף המכתב אתה כותב לו בנונשלטיות "אייל אתה הפכת את זה לאישי לא אני" עם תמונה של שניכם. תגיד אתה הזוי? הוא הפך את זה לאישי? כמו שאם אני יכה אדם וייפצע אותו אנוש ויגיד לו למה אתה לוקח אישי? ןעוד משהו אתה טוען שכסף ומעמד אצלך לא משחקים תפקיד להגדרך.. האמנם? המקצוע שאתה עוסק בו זה המיץ של הזבל. לא הצלחת להיות עיתונאי היית בלוגר. או קי אישית הייתי מעדיף להתפרנס מלצבוע קירות ולהריס בלוקים.

  13. כאמא לילדה בת 15 אני פשוט מזועזעת, מעבר לכך להשתמש מלכתחילה בצמד מילים ילד כאפות מזעזע כשלעצמו בעולם הקר והמנוכר של הנוער היום- כשכל "ילד כאפות" שני מתאבד… עומרי באמת עשה את מה שכולם כבר רצו לדעת גם ככה ואין עשן בלי אש!! אני רק חושבת כל הזמן אם זו היתה הילדה שלי.. פשוט עצוב!!

  14. הבעיה היא התקשורת שלא אומרת שם אבל אומרת בחדשות
    ששמו של הזמר פורסם באינטרנט ואסור להגיד את שמו."
    כך היא בעצם מפלילה אותו.
    בריבוע

  15. וטוב לדעת שהמשטרה הזמינה את הילד כאפות לחקירה בגין שיבוש. הגיע הזמן שהוא יפסיק לעשות מה שבא לו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים