הזכיינית רשת מציגה חוויית צפייה חדשנית עם אפליקציית אקס פקטור לייב של דקס

אקס פקטור לייב
אקס פקטור לייב

חברת הסטארטאפ Funordie הישראלית חתמה החודש על הסכם עם זכיינית ערוץ 2 'רשת' להשקת פלטפורמת DEX אותה היא מפתחת, המאפשרת יצירת אינטראקציה ייחודית בין הצופים לבין תכניות טלוויזיה ואירועים בזמן אמת. השת"פ הראשון בין דקס לרשת יתקיים במסגרת תוכנית ה-X Factor (אקס פקטור), אשר עבורה השיקה דקס מערכת White Label שנתפרה במיוחד.

פלטפורמת DEX הינה פלטפורמת משחק חברתית למכשירים סלולריים חכמים, חדשנית מסוגה בעולם ה-Second Screen שתופס תאוצה בשנתיים האחרונות. פלטפורמת DEX מאפשרת משחק חברתי שמעצים את חווית הצפייה בתוכניות טלוויזיה בזמן אמת, ויוצר בנוסף קשר ישיר בזמן השידור של המנחים וההפקה עם הצופים בבית.

קישורים להורדה: קליק להורדה לאייפון, קליק להורדה לאנדרואיד.

באמצעות פלטפורמת DEX, המקושרת ישירות לפייסבוק, יכולים הגולשים להתכתב עם חבריהם בצ׳אט, להתערב על אירועים שונים שקורים בזמן השידור החי בזמן אמת, להשפיע על הצבעות השופטים בתוכנית, לתקשר עם המנחים באמצעות סקרים ״לייב״, לצבור נקודות ו-״אקס-פקטורים״ במשחק לשימושם בהתקדמות באפליקציה לטובתם או לרעתם של חבריהם המתחרים, ועוד פיצ׳רים מדליקים נוספים שחלקם יחשפו בהמשך.

האפליקציה החדשה של שיתוף הפעולה בין DEX ורשת תקרא "The X Factor Live", והיא תקנה למשתמשים בה חווית ריגוש ומשחקיות חדשנית וייחודית מסוגה בעולם, שתעצים את חווית הצפיה של הצופים ותפתח עולם חדש של תוכן אינטראקטיבי בזמן-אמת בעולם תוכניות הטלוויזיה והשידורים החיים.

צפו בפרומו של אקס פקטור ישראל בכיכובה של בר רפאלי

חברת Funordie הינה חברה ישראלית/שוודית שהוקמה לפני כשנה ע״י יריב מהטוב, תומר נוני, אורי אילן, דייויד לונדקוויסט וג׳ספר סקרופבה. זמן קצר לאחר הקמתה, חבר לחברה כשותף אקטיבי טל ברמן, אשר זיהה מייד את הפוטנציאל העצום, לתחום התקשורת. הטלוויזיה והדיגיטל. האפליקציה זמינה להורדה עבור מכשירי האייפון ב-App Store ועבור מכשירי האנדרואיד ב-Google Play Store.

X פקטור ישראל בשיתוף פעולה עם אפליקציית DEX
X פקטור ישראל בשיתוף פעולה עם אפליקציית DEX

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים