מאחורי כל עצירה יש סיפור – מקאן ואלי מציגה הסיפורים של לקוחות רשת חנויות הנוחות יילו של פז

לירן, אבי, תומר וקובי
לירן, אבי, תומר וקובי

לכל אחד מאיתנו יש את סיפור החיים שלו או רגע מיוחד מחייו ששווה לתעד ולתקשר. מקאן ואלי משרד הפרסום (הדיגיטלי) הראשון בישראל שהוקם במצפה רמון, חלק מקבוצת מקאן אריקסון ישראל, מציג את פרויקט 'Humans of Yellow' לרשת חנויות הנוחות יילו (Yellow) של חברת הדלק פז, אשר נעשה בהשראת 'Humans of New York'. במסגרת הפרויקט, מוצגים הסיפורים שמאחורי האנשים (לקוחות) אשר עוצרים לרגע ברשת חנויות הנוחות. על הצילומים אמון הצלם זיו קורן.

מאחורי כל עצירה יש סיפור - מקאן ואלי מציגה הסיפורים של לקוחות רשת חנויות הנוחות yellow
מאחורי כל עצירה יש סיפור – מקאן ואלי מציגה הסיפורים של לקוחות רשת חנויות הנוחות yellow

"אחרי 3 שנים ביחד, גיליתי שהחבר שלי לא יודע עליי הרבה דברים. שאלתי אותו מה הצבע האהוב עליי ולא היה לו מושג וגם אני לא ידעתי מה הצבע שלו! אבל אני יכולה לסמוך עליו והוא הכי טוב בעולם וכשאני יוצאת לפניו בבוקר הוא תמיד יסדר את הבית יפה וישים לי את הדובי על המיטה כדי שאחייך כשאני חוזרת. אז כנראה שבאמת פחות חשוב מה הצבע האהוב עלינו." אירנה קונופלוב, סגנית מנהלת ויודעת ה-כ-ל ביילו".

אירנה קונופלוב
אירנה קונופלוב

"בלילות יש סוג של קדושה בעיני. זו הנקודה שבה העולם עוצר מלכת והכל הופך שקט. השקט שנוצר מאפשר לי לשמוע את הצד הקריאייטיבי הרבה יותר טוב. זה, בעיני, הזמן הכי טוב ליצור." מורן קל, משוטט ויוצר.

מורן קל
מורן קל

"אנחנו בדרך כלל 4, פשוט הרביעית החליטה להתחתן, אז אנחנו עושות לה מסיבת רווקות!" "אני אחראית מתוקים, כי חייבים שוקולד עם האלכוהול" "אני אחראית שתייה, כי חייבים אלכוהול ליד השוקולד" "אני נוהגת". רויטל, דניאלה ושני, חברות מהעבודה, בדרך ללילה שלא ברור איך יגמר…

רויטל, דניאלה ושני
רויטל, דניאלה ושני

זה הזוי כמה שאנשים מרגישים בנוח לבוא ולפתוח את הפה על משהו חיצוני. אני מקבל אין סוף תגובות ורובן שליליות: "מחבל, יותר יפה לך בלי, זה מבגר אותך." זה כמו שאני אבוא למישהי ואומר לה "מה זה הצבע הזה בשיער, האיפור הזה עושה אותך זקנה". פעם ברבעון אני מוריד אותו וגם אז אין לאנשים מעצורים – "סוף סוף, עכשיו רואים אותך, אתה נראה ילד." יש לך בת-זוג? "כן, בקרוב אשתי." והיא אוהבת אותו? "היא לא מתה על זה" אז בחתונה? "בלי, בלי זקן." אסף, פרסומאי, קונה בירות בדרך לים.

אסף, פרסומאי
אסף, פרסומאי

"נקודת המפגש העיקרית ליציאה לכל הטיולים שלנו היא יילו חופית בבית הפנקייק. אנחנו מקימים איבנט בפייסבוק וכולם מגיעים בזמן. יש את המקדימים, זה לירן – הוא פותח את המקום. ויש את אלו שמאחרים – זה אבי, תלוי כמה הוא מתרגש. אם הוא לא מתלהב הוא מאחר. קובי מאחר קבוע. תמיד צחקנו שהוא יאחר לחתונה של עצמו". ואיחרת? "אני מאורס, אז נראה השנה." לירן, אבי, תומר וקובי – חלק מחבורה אופנוענים ענקית, רוכבים כל שבת.

לירן, אבי, תומר וקובי
לירן, אבי, תומר וקובי

קרדיטים
צילום: זיו קורן פלנינג: עמית פס מקאן ואלי: הדר גור אריה, ליבי טישלר, מגי אלבו, מעוז דגני, יפעת יעקבי, אבנר פרישברג, עדי אסולין הפקה: ענבל פאנן ארט: מורן קל סטודיו: אור אילון, חן פלדי, ירון עופרי, רועי הורביץ ניהול לקוח: טליה עטיאס

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים