גנב הטלפונים הישראלי שכח להתנתק מהדרופבוקס ותמונות הסלפי שלו הפכו לויראליות

הסטטוס של טלי בפייסבוק
הסטטוס של טלי בפייסבוק

מכשיר הסמארטפון של טלי אוזן נגנב לפני מספר ימים בחוף הים, אך למזלה כנראה שמדובר בגנב קצת פחות דיגיטלי ממתחריו בשוק והנ"ל שכח להתנתק מחשבון הדרופבוקס (Dropbox) של אוזן, המגבה באופן אוטומטי את כל תמונותיה. התוצאה – תמונותיו של הצעיר החשוד לכאורה בגניבה הועלו לחשבונה ועתה היא מקווה שבזכות תמונות הסלפי המדוברות אשר מופצות בדקות אלה ברחבי הפייסבוק (קליק), הגנב יתפס. מהתמונות שהועלו ניתן ללמוד כי מדובר בצעיר ערבי-ישראלי המתגורר באיזור ירושלים. במידה ואתם מזהים, אתם מוזמנים ליצור קשר עם אוזן בלינק מעלה.

בין התמונות שהועלו לדרופבוקס: ביקור במסגד אל-אקצא, תמונות ממועדון, סלפי אצל הספר וסלפי על הספה עם מרלבורו. הסיפור הישראלי מזכיר גם מקרה שקרה בדובאי ב-2013, שם הגנב למד את ההשלכות הויראליות למעשיו, קליק לטאמבלר. תודה להרן רוזנצוויג על הטיפ.

הסטטוס של טלי בפייסבוק
הסטטוס של טלי בפייסבוק

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

8 תגובות לפוסט

8 תגובות

  1. אם מישו מכם חושב שרשויות החוק יבזבזו עליו טיפת דיו או גרגיר של טונר או שבכלל ינסו לאתר את הבטאטה… אז הוא חי בהזייה.

  2. לפי האסלאם מי שמבקר באל אקצא זה מכפר לו על מה שהוא לקח, בטח אם הוא לקח מיהודי, אז תעזבו אותו בשקט בני קופים וחזירים זה שלו עכשיו!
    ובכלל האייפון* זה מכשיר שהומצא על ידי העם הפלסטיני לפני 200 שנה וכל אייפון שייך להם בכוח או בחרב! יש לקחת את כל האייפונים* מהכופרים ולהעביר אותם לצעירים ממזרח ירושלים שיוכלו לבקר אצל הספר שלהם!

    *גם לא אייפונים

  3. מאיפה אתם יודעים שהוא הגנב? אולי הוא קנה את הטלפון מהגנב ללא ידיעה שהטלפון גנוב?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים