תנובה העלתה מודעת פייסבוק – הגולשים כבר דאגו שהיא תשיג תוצאה הפוכה

הסטטוס של תנובה
הסטטוס של תנובה

לא ברור האם מדובר בתופעה חולפת או שמא עם ישראל אכן "מתאגד" ומתכונן להחרים את תנובה אשר נרכשה לאחרונה על ידי תאגיד המזון הסיני ברייט-פוד. כך או כך, נראה שתנובה צריכה להקפיא את פירסומיה עד אשר הפרשה תדעך, לפחות בזירה החברתית, שם בשונה מערוצים שיווקיים חד-כיווניים (טלוויזיה, רדיו, פרינט וכו'), התקשורת היא דו-כיוונית והגולשים כן יכולים להגיב ובמקרה של תנובה התגובות אינן נעימות בכלל והופכות מודעה אשר אמורה לשרת את המותג למודעה שפוגעת בו.

עוד בנושא
>> לגדול בבית סיני – צפו בכל הממים של רכישת תנובה ע"י ברייטפוד הסינית
>> ברייטפוד הסינית רכשה את תנובה – יש כבר קמפיין תמיכה במחלבות טרה

כמו כל חברה בתחום ובכלל תנובה, הייתה עד כה מוקד פורקן עבור תגובות מצד טבעונים/צמחוניים ותלונות בנושא שירות לקוחות – מוצרים פגומים, הלנה על עלויות מופרזות וכו', מאז רכישתה על ידי ברייטופד נראה שטרנד המחאה העדכני כמעט באופן גורף הינו על רקע "הפיכתה לסינית". סטטוס פייסבוק ממומן של תנובה אשר עלה אמש (לכידת מסך / קישור ישיר) ומתקשר את פעילות השבועות 'מבשלים לשבועות' של המותג, הניב לתאגיד את התוצאה ההפוכה – למעט תגובה אחת או שתיים, כל התגובות היו נגד התאגיד. תגובות אשר עתה גם זוכות לחשיפה נוספת עם המשך הקידום הממומן של הסטטוס. נחכה למודעת סליחה בסינית.

בין התגובות (השגיאות במקור):
מירה: "הסינים לא שותים חלב. הם גם לא שוטים…."
רונית: "לא עוד תנובה בבייתי".
בת שבע: "לא קונה יותר תנובה. יש מספיק חברות ישראליות".
פנינה: "תנובה בגדה בנו. לא רוצים!".
שחר: "תשלחו את המתנות לסינים ….".
אלי: "לא מענין אותי תוצרת סין לא בבית סיפרנו".
מוטי: "הסט מתוצרת סין?".
פבל: "לרשום את המתכון בעברית או סינית?".

תנובה העלתה מודעת פייסבוק - הגולשים כבר דאגו שהיא תשיג תוצאה הפוכה
תנובה העלתה מודעת פייסבוק – הגולשים כבר דאגו שהיא תשיג תוצאה הפוכה

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

  1. לעם ישראל יש זכרון מאוד קצר. מאז שתנובה נמכרה לסינים כבר קרו כאן מלא דברים ועד שבוע הבא אפילו הדיבור על החרם שאין יעלם. חוץ מזה, היו צריכים להחרים את תנובה כבר מזמן, מיד לאחר שידור התחקיר של "אדום אדום" ב"כלבוטק". אני כמובן, החרמתי גם החרמתי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים