דירוג עמודי הפייסבוק הישראלים האינטראקטיבים ביותר לחודש ספטמבר 2014

דירוג עמודי הפייסבוק הישראלים האינטראקטיבים ביותר לחודש ספטמבר 2014
דירוג עמודי הפייסבוק הישראלים האינטראקטיבים ביותר לחודש ספטמבר 2014

המזבלה בשיתוף פעולה עם חברת הניטור SpyTheNet, מציגה את דירוג עמודי הפייסבוק האינטראקטיבים ביותר לחודש ספטמבר 2014. המדרג סוקר עמודי פייסבוק ישראלים בלבד בקטגוריות שונות; עמודי מותגים, פוליטיקאים, טלוויזיה ורדיו וכן דירוג כללי של 100 עמודי הפייסבוק האינטראקטיבים ביותר באותו החודש.

כזכור, המדרג של SpyTheNet והמזבלה מתבסס על ממוצע האינטראקציות ומעורבות הגולשים בעמודי האוהדים הישראלים לצד פרמטרים נוספים אשר אינם משפיעים על הדירוג ומוצגים לנוחיותכם. מקדם מעורבות הגולשים, מבוסס על היחס הממוצע שבין כמות האינטראקציות שבעמוד בהשוואה לסך כמות האוהדים ומאפשר לקבל תשקיף על האינטראקציה שמצליח כל עמוד אוהדים לייצר פר אוהד. לצד כל דירוג תוכלו להוריד גם קובץ PDF אינטראקטיבי ומפורט המציג את המדרג המלא.

מדרג עמודי הפייסבוק של SpyTheNet והמזבלה
מדרג עמודי הפייסבוק של SpyTheNet והמזבלה

ראויים לציון – ספטמבר 2014

מניתוח מדרג 100 הדפים המובילים, עולה כי בעקבות השינויים באלגוריתם ה-EdgeRank של פייסבוק בתקופה האחרונה והקושי ההולך וגובר בהמרה אורגנית של גולשים לקליקים לאתר (טראפיק), חלה ירידה משמעותית בחשיפה ובפופולאריות של עמודי פייסבוק אשר תכליתם הוצאת טראפיק החוצה.

Ynet, אתר החדשות של ידיעות אחרונות מתברג במקום ב-25 והראשון במדרג בגיזרת אתרי התוכן, בלוגים וכו' בפייסבוק הישראלי, עומרי חיון במקום ה-37, בעמוד הפייסבוק של אתר החדשות 'כיכר השבת' ממשיכים עם עבודת סושייאל ותוכן מצויינת ונותנים פייט לאתרי החדשות הגדולים של ישראל ומתברגים במקום ה-74 לצד עמוד הפייסבוק של זכיינית ערוץ 2 'רשת' המדורג במקום ה-88.

דירוג 100 דפי הפייסבוק האינטראקטיבים בישראל לחודש ספטמבר 2014 [הקליקו למדרג 100 הדפים המלא ב-PDF]

גם בחודש ספטמבר ועל אף סיום 'מבצע צוק איתן' והרגיעה במצב הביטחוני, עמודי הפייסבוק הצבאיים; צה"ל באנגלית, צה"ל בעברית, חיל האוויר באנגלית וחיל האוויר בעברית, ממשיכים לשמור על מיצובם במקומות מרכזיים בעשירייה הראשונה והשנייה. עמוד הפייסבוק של צה"ל באנגלית אשר מנוהל על ידי מחלקת הניו מדיה של דובר צה"ל, אותה מוביל סגן סשה דרטווה, ממשיך גם בחודש ספטמבר לשמור על דירוגו כעמוד הפייסבוק הישראלי האינטראקטיבי ביותר, כאשר סטטוס הזדהות עם אירועי 9/11 שעלה בעמוד, גרף למעלה מ-105 אלף לייקים ו-29 אלף שיתופים (קליק).

נשיא המדינה הפורש, שמעון פרס, מראה שאין לו שום כוונה לרדת מסדר היום הציבורי גם לאחר סיום תפקידו ומתברג במקום השני, לצד ראש הממשלה בנימין נתניהו (מקום 3), חיל האוויר הישראלי באנגלית (מקום 4), הקומיקאי שלום אסייג (מקום 5) ותוכנית רמזור של קשת שגרפה כ-13,000 לייקים עם סטטוס לראש השנה (קליק).

דירוג 100 דפי הפייסבוק האינטראקטיבים בישראל לחודש ספטמבר 2014
דירוג 100 דפי הפייסבוק האינטראקטיבים בישראל לחודש ספטמבר 2014

דירוג עמודי הפוליטיקאים האינטראקטיבים לחודש ספטמבר 2014 [הקליקו למדרג הפוליטיקאים המלא ב-PDF]

את טבלת הפוליטיקאים כובש שמעון פרס, נשיא המדינה הפורש אשר "יצא לחפש עבודה וייעוד חדש בחיים" ביום שאחרי תקופת הנשיאות, עם סטטוס שזכה לכ-12,000 לייקים ו-4200 שיתופים (קליק). ראש הממשלה בנימין נתניהו במקום השני, חברת הכנסת שלי יחימוביץ' בלטה בניו פיד עם סטטוס ויראלי אשר הוקדש לסרבני 8200 אשר זכה לכ-26 אלף לייקים וכ-7000 שיתופים (קליק). נשיא המדינה הנכנס, ראובן רובי ריבלין מתחיל להיכנס לענייני הפייסבוק ומתברג במקום הרביעי ברשימת הפוליטיקאים לצד איילת שקד (מקום 5), דני דנון (מקום 6), שר הפייסבוק והאוצר יאיר לפיד (מקום 7) והאח של מארק צוקרברג, שר הכלכלה נפתלי בנט אשר מתברג במקום ה-7.

דירוג עמודי הפוליטיקאים האינטראקטיבים לחודש ספטמבר 2014
דירוג עמודי הפוליטיקאים האינטראקטיבים לחודש ספטמבר 2014

דירוג עמודי המותגים האינטראקטיבים לחודש ספטמבר 2014 [הקליקו למדרג המותגים המלא ב-PDF]

בגיזרת המותגים, קוקה קולה ישראל (החברה המרכזית לייצור משקאות קלים) מתברגת במקום הראשון לאחר שהשיקה את קליפ האייקונים לראש השנה עם סטטוס אשר צבר כ-21 אלף לייקים וכ-1500 שיתופים (קליק). נייקי ישראל מתברגת במקומות 2+4, ביסלי במקום ה-3, לאומי קארד ממשיכה לשמור על מיקום יציב בטבלה ולאחריה קסטרו, לנקום ושקם אלקטריק. ראוי לציין כי שם המשחק בגיזרת המותגים הוא בעיקר היקף התקציבים אשר מושקעים בקידום התכנים. החל מהדירוג הבא נשנה את אופן הדירוג וזאת בכדי לנסות ולנטרל כמה שאפשר את נושא הפוסטים הממומנים והשפעתם הישירה על מיקומי העמודים בדירוג.

דירוג עמודי המותגים האינטראקטיבים לחודש ספטמבר 2014
דירוג עמודי המותגים האינטראקטיבים לחודש ספטמבר 2014

דירוג עמודי הטלוויזיה והרדיו האינטראקטיבים לחודש ספטמבר 2014 [הקליקו למדרג המותגים המלא ב-PDF]

בגיזרת הטלוויזיה והרדיו, עמודי הפייסבוק של תוכניות קשת – רמזור והאח הגדול מתברגים בשני המקומות הראשונים, עמוד הפייסבוק של תוכנית 'צינור לילה' אשר ציין לאחרונה חצי מיליון אוהדים, מתברג במקום השלישי בקטגוריה.

דירוג עמודי הטלוויזיה והרדיו האינטראקטיבים לחודש ספטמבר 2014
דירוג עמודי הטלוויזיה והרדיו האינטראקטיבים לחודש ספטמבר 2014

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

7 תגובות לפוסט

7 תגובות

  1. [Comment ID #115363 Will Be Quoted Here]

    http://mizbala.com/?p=92698

    הדירוג של SpyTheNet, מתבסס על ממוצע האינטראקציה של הדפים בישראל, מדובר על ממוצע של כמות הלייקים, תגובות ושיתופים שקיבל כל פוסט בדף במהלך החודש. הדירוג משלב פרמטרים נוספים אשר אינם משפיעים על הדירוג עצמו, כדוגמת כמות האוהדים. מקדם המעורבות בדירוג מבוסס על היחס הממוצע בין כמות האינטראקציות בעמוד למספר האוהדים ומסייע להבין את כמות האינטראקציה שמצליח העמוד לייצר פר אוהד."

  2. איפה העמודים של וואלה? קצת מוזר שהם לא פה ועמודים קיקיונים כמו אפשר ללטף את החתול שלך ובנות מגניבות וזורומות כן. תבדקו את עצמכם…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים