סטטוסים מצייצים חוזר בדרך חדשה ומשיק אתר חדש, הפעם מחוץ לפלטפורמת פייסבוק

סטטוסים מצייצים
סטטוסים מצייצים

עמוד הפייסבוק הפופולארי 'סטטוסים מצייצים' של הזוג אבי לן ועדי בנטוב לן, אשר הוסר מפייסבוק באמצע חודש ינואר השנה, לאחר שנחשף בגלובס כי מפעילי העמוד מכרו סטטוסים שיווקיים למפרסמים שונים, חוזר לפעילות, הפעם באתר ייעודי ומחוץ להישג ידה של הרשת החברתית.

האתר החדש של מצייצים, אשר מושק תחת הדומיין 'sta2sim.com' עוצב ברוח הטיימליין של פייסבוק ועם אג'נדה של הצגת 'קולות מהרשת'. במסגרת האתר החדש, אשר יפעל לצד אפליקציות ייעודיות אשר יעלו בקרוב למרקטים השונים, יוצגו כבעבר סטטוסים נבחרים מרחבי הרשת החברתית, כאשר כל יוצר יזכה לערוץ ממותג משלו ובו ריכוז הסטטוסים הנבחרים פרי עטו.

בטרם הסרתו מפייסבוק, הפך 'סטטוסים מצייצים' אשר הוקם בינואר 2010, לעמוד הפייסבוק המשפיע והפופולארי ביותר בישראל. עם הסרתו, חוזרים מפעיליו לדרך ישנה אותה החלו עם השקת העמוד בתחילת דרכו ועולים באתר מחודש. כזכור בעבר היה למצייצים אתר אשר ריכז את הסטטוסים הפופולארים שעלו לעמוד, אולם מסיבה כזו או אחרת החליטו מפעיליו לתחזק את עמוד הפייסבוק ולנטוש את האתר (ראו תמונות מסך מטה). בשלב זה לא ברור האם לצד האתר יחזור לפעול גם עמוד פייסבוק חדש בשם דומה. ראוי לציין כי בפייסבוק קיימים עשרות עמודים בשם 'סטטוסים מצייצים' כולם ללא יוצא מן הכלל אינם העמוד הרשמי ונוצרו על ידי גולשים אשר ניצלו את המומנטום סביב הסרת העמוד ולצרכים שונים, חלקם אף להפצת ספאם.

מתוך אתר סטטוסים מצייצים החדש: "ינואר 2010, חורף, פייסבוק בשיא צמיחתה משחררת מלל בלתי-נגמר והגיגי-אין-סוף לקיר הווירטואלי, ואצלנו צץ רעיון פשוט, אפילו נחמד: לאסוף את פניני הסטטוסים המסתובבים ברשת, לדלות ולהבליט את הטובים שבהם, ולא זאת בלבד אלא גם לאפשר לכל מי שרוצה לכתוב ולהציע סטטוס שנון משלו. חשבנו ליצור מקום שכל אחד מוזמן להבריק ולככב בו. כיום סטטוסים מצייצים משיק פלטפורמות חדשות: אתר חדש ובקרוב מאוד גם אפליקציה. אנחנו כאן, עבור כל מי שמצא עניין בקולות ובסיפורים המרגשים והמשעשעים, המרגיזים והבועטים, וכמובן שאנחנו כאן עבור מי שרוצה להישמע."

האם סטטוסים מצייצים יצליח לשחזר את הצלחתו גם ללא עמוד פייסבוק חזק ומשפיע?
>> קליק לביקור בסטטוסים מצייצים החדש

סטטוסים מצייצים החדש:

סטטוסים מצייצים החדש
סטטוסים מצייצים החדש

סטטוסים מצייצים – האתר הישן:

סטטוסים מצייצים - האתר הישן
סטטוסים מצייצים – האתר הישן
סטטוסים מצייצים - האתר הישן
סטטוסים מצייצים – האתר הישן

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

7 תגובות לפוסט

7 תגובות

  1. בשלוש הפסקאות הראשונות מופיעה המילה ״אשר״ שבע פעמים. השפה העברית עשירה דיו בשביל למצוא מילים נרדפות.

  2. ומה בדיוק מודל הרווח שלו? האם אבי לן ימשיך בדרכו וימכור סטטוסים במסווה של "מחאות"?

    יש לי 0 אמון בבחור הזה.

    אני מניח שפרסומות וזה, לא שזה כזה רווחי. אני בספק אם יש בלוג או אתר קטן/בינוני בארץ (אולי למעט עומרי חיון), שבאמת מצליח לעשות כסף.

  3. ומה בדיוק מודל הרווח שלו? האם אבי לן ימשיך בדרכו וימכור סטטוסים במסווה של "מחאות"?

    יש לי 0 אמון בבחור הזה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים