עמוד הפייסבוק של קוקה קולה ישראל הוא הפופולארי ביותר בקרב העמודים המסחריים

קוקה קולה בפייסבוק
קוקה קולה בפייסבוק

עמוד מותג 'קוקה קולה' של החברה המרכזית לייצור משקאות קלים ב'פייסבוק', הוא העמוד המסחרי הפופולארי ביותר בקרב הגולשים הישראלים, כך עולה מדו"ח ניטור עמודי הפייסבוק האינטראקטיבים ביותר לחודש מאי 2015 של חברת ספיי דה נט והמזבלה. בשונה ממרבית עמודי המותגים ברשת החברתית, עמוד הפייסבוק של קוקה קולה מנוהל על ידי מחלקת תוכן אינהאוס, אותה מוביל סמנכ"ל השיווק של המותג אלון זמיר.

לצד המחלקה הפנימית, מערך השיווק-פרסום-יח"צ של קוקה קולה ישראל מתחלק בין משרדי הפרסום 'גפן טים' של ערן גפן, סוכנות האינטראקטיב QDigital של דני צ'כנובר ופרסום דחף אחד, לצד פעילות קד"מ וסטודיו של קבוצת פרומרקט ויח"צ של דני לוי תקשורת.

עמוד האוהדים של קוקה קולה מונה כ-347 אלף אוהדים ומדורג במקום ה-51 מבין כלל עמודי הפייסבוק הישראלים ובמקום הראשון מבין עמודי הפייסבוק המסחריים. בזכות תקציבי פרסום גדולים ונאמנות צרכנית גבוהה במיוחד, העמוד זוכה לכ-1900 אינטראקציות בממוצע לסטטוס, מתוכן; 1400 לייקים וכ-500 תגובות.

ברשימת הסטטוסים המסחריים המובילים לחודש מאי 2015, קוקה קולה מאיישת שלושה מקומות. מבצע שבועות והשקת בקבוקי ה-1 וה-2 ליטר החדשים זכה לכ-16,000 לייקים, 460 שיתופים ו-700 תגובות בשלושת הסטטוסים שעלו לעמוד. מוערך כי סך החשיפה עומד על למעלה מ-2 מיליון גולשים. פרסומת ההשקה של בקבוקי 1-2 ליטר של קוקה קולה שעלתה לעמוד הפייסבוק של המותג, זכתה לכ-614 אלף צפיות ברוטו, מוערך כי בפועל מדובר ב-270-340 אלף צפיות אמיתיות. >> לדו"ח המלא על עמודים מסחריים מובילים לחודש מאי 2015.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים