הילאי בן-ששון כתב תוסף דפדפן שיכול לגרום לאתרי החדשות נזק כלכלי גדול

תוסף דפדפן אמ;לק
תוסף דפדפן אמ;לק

אדבלוקים, אמ;לקים, משהו באינטרנט ובקרב גולשיה מתחיל להשתנות בכל הנוגע לפרסומות וכותרות שמטרתן למשוך קליקים. אחרי שעמוד הפייסבוק הפופולארי 'אמ;לק' (ארוך מדי לא קראתי) השיק את התוסף הרשמי שלו לדפדפן הכרום, שמציג תקצירי כתבות בתוך אתרי החדשות וזאת ללא הצורך להיכנס לכתבה עצמה, הילאי בן-ששון, צעיר ישראלי בן 17, לקח את הקונספט של 'אמ;לק' צעד אחד קדימה ולתוך הרשת החברתית עצמה. מיד לאחר התקנת תוסף הכרום בכל פעם שתמקמו את העכבר על אחת מהכתבות שמשותפות ב'פייסבוק', תתגלה בפניכם הפואנטה של הכתבה כפי שהיא נשאבת באופן אוטומטי מהטקסט באתר עצמו.

התוסף בפעולה בעמוד של ynet
התוסף בפעולה בעמוד של ynet

בשונה מעמוד הפייסבוק של אמ;לק שמגלה לגולשים את הפואנטה ובו בזמן גם מזרים טראפיק לאותם אתרים, התוסף של בן-ששון, יקצר לכם תהליכים ובהנחה שיהיו לו מספיק התקנות ושימושים, הוא גם יכול לגרום לאתרי החדשות נזק כלכלי גדול ומי יודע, אולי אלה ישנו את סגנון כותרות הקליק בייט שאומץ בשנה האחרונה ע"י מרבית מהאתרים [קראו גם: כמה כסף ynet עושים מקליק בייטס].

בשלב זה התוסף תומך באתרים הבאים בלבד; ידיעות אחרונות, ynet, חדשות 2, מאקו, רשת, וואלה, ישראל היום, מעריב, NRG, הארץ, נענע, כיכר השבת, פנאי פלוס, ביזפורטל, דה מרקר, גלובס, כלכליסט ואתרי הספורט המובילים. קליק להתקנה לדפדפן הכרום.

סרטון הסבר של בן-ששון על התוסף:

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

  1. אם אתרי האינטרנט הישראלים לא יהיו ברמה של ילדים בני 4, תוסיף לזה את הכותרות והכתבות שכתובות בצורה שמביישת כל אתר חדשות נורמלי, עם כל הקליק-בייט העלובים האלה עוד בפייסבוק (שרובם מאוד אבל מאוד מטעים את הקורא) – אז אולי לא היה צריך את העמוד הזה או את התוספית האלה מלחתחילה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים