רבקה מיכאלי דואגת לעצמה לכתבת חבצלת בקמפיין חדש של תאגיד המחזור אל"ה

רבקה מיכאלי
רבקה מיכאלי

אחרי שגייסו את ערן זהבי ודנה אינטרנשיונל, משרד הפרסום יהושע\TBWA משיק קמפיין דיגיטל חדש עבור תאגיד המיחזור אל"ה בכיכובה של השחקנית רבקה מיכאלי שמספידה את עצמה לקראת יום הדין. המהלך תחת הכותרת: "כאן מיחזרה רבקה מיכאלי" וכולל בין היתר סרטון מונולוג של מיכאלי עם הספדה עצמית.

במסגרת הקמפיין, מוצג מעין מונולוג הספד עצמי של השחקנית רבקה מיכאלי אשר משוחחת בחופשיות מול המצלמה, בעיקר סביב מה יקרה כאן יום לאחר מותה, כיצד יספידו אותה ואיזה עולם ישאר ביום שאחרי… במידה ולא נדאג קצת יותר לסביבה נקייה ולכדור שאנו חיים עליו.

הסרטון שיושק באופן רשמי בימים הקרובים גם "מפרגן" לאתרי החדשות וואלה!News, ויינט ונוספים שכהרגלם יתחרו על הטייטל המפוקפק; מי מהם יהיה הראשון לפרסם את כתבת החבצלת שהוכנה מבעוד מועד המבשרת על פטירתה של רבקה מיכאלי.

לתאגיד המחזור אותו מוביל המנכ"ל חיים זרביב לצד יו"ר הדירקטוריון נחמה רונן, ישנו אינטרס מובהק בקידום המחזור בישראל, שכן בין בעלי המניות שלו ניתן למצוא את יצרני המשקאות מהגדולים בישראל, ביניהם: החברה המרכזית לייצור משקאות קלים (קוקה קולה), טמפו תעשיות בירה, יפאורה תבורי ומעיינות עדן (מי עדן).

בתאגיד המחזור פועלים בשנה האחרונה בצורה אינטנסיבית בהעלאת המודעות סביב המחזור, על פי הערכות התאגיד, במהלך 2016 היקף המחזור יעמוד על כ-55%. השנה שמו בתאגיד יעד לבצע קפיצת מדרגה משמעותית ולגרום לכולנו למחזר יותר בקבוקי פלסטיק משפחתיים (ליטר וחצי). תחת הסיסמא "בקבוקים לא נופלים בפח, רק במיחזוריות".

נחמה רונן, יו"ר תאגיד המחזור אל"ה מסרה: "במטרה להגביר מודעות ולסחוף קהלים נוספים למעגל הממחזרים בישראל, בחרנו בדמות אהובה וברוכת כשרון בלב הקונסנזוס אשר תעביר בצורה האופיינית לה – הומור וציניות את המסר לכול שכבות האוכלוסייה, שבקבוקים לא נופלים בפח רק במיחזורית".

עינת יוזנט-רביד, מנכ"לית יהושע\TBWA: "פרסום טוב הוא זה שמתחבר לנימי הרגש באופן מפתיע ורלוונטי . בחירתה של רבקה מנכסי התרבות המרכזיים בארץ לקמפיין מחויך ובעל הומור עצמי נועדה לקדם מטרה חשובה ואין לנו ספק כי יתרום רבות לקידום המחזור במחזוריות".

מהתאגיד נמסר: "עם המון הומור עצמי, פונה מיכאלי אל הצופים עם האמת הכול כך לא פשוטה לעיכול: דקה אחרי שנלך, יש עוד מי שיישאר… אלו היקרים לנו: הילדים והנכדים. מכאן יוצא המסר הברור בעבורם שכדאי שנתאמץ טיפה יותר על השארת סביבה נקייה מפסולת ובקבוקי פלסטיק שניתן למחזר.כל מה שצריך זה להשליך את הבקבוק למיחזורית, פעילות שגרתית בחיי היום יום".

רבקה מיכאלי ממחזרת, צילום: יוני רייף
רבקה מיכאלי ממחזרת, צילום: יוני רייף

קרדיטים
יו"ר: רמי יהושע מנכ"לית: עינת יוזנט-רביד סמנכ"ל קריאייטיב: עדו קריב קופי: איתן כליף ארט: סבטלנה לויטס סמנכ"ל לקוחות: עינב שגיב סופרווייזרים: ניר עמירם, אביב בן זיקרי סמנכ"ל תפעול: עופר חג'יוב ניהול הפקה: ענת הררי משנה למנכ"ל ומנהל מדיה: נבו כרמי מנהלת מדיה דיגיטל: דנה דוד מדיה פלנינג: רונה וולברום, עינב שמרי סמנכ"ל דיגיטל: עידן אלרום מנהלת פרויקט דיגיטל: נטע ברבן סטודיו דיגיטל ומנהלת סטודיו דיגיטל: רויטל ג'בקה קראוס סמנכ"ל אסטרטגיה: סופי מלניק אמיתי חברת הפקה: יש הפקות (שליו יהוד) במאי: אסף קוברובסקי יח"צ: שלמור תקשורת, אירינה שלמור

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

4 תגובות לפוסט

4 תגובות

  1. אני בעד מחזור בקבוקים אבל לצערי ברחובות העיר לעיתים מרוב פחי מחזור שונים אין פח אחד לרפואה רגיל שיאפשר להשליך את הפסולת הרגילה .

  2. הרבה נחת ואריכות ימים לפרזנטורית ורק נקודה למחשבה .. בארץ שלנו הכל ממוחזר גם הפיגועים אז סביר להניח שגם כמה צעירים לא יזכו או לא זכו למחזר לא בשל גילם הצעיר אלא בשל הזבל שיצר ההוא שמחכה לכולנו שם למעלה. אז תמחזרו ותשמרו על עצמכם גם.

  3. פרסומת מדהימה (הרבה נחת ואריכות ימים לפרזנטורית) ורק נקודה למחשבה .. בארץ שלנו הכל ממוחזר גם הפיגועים אז סביר להניח שגם כמה צעירים לא יזכו או לא זכו למחזר לא בשל גילם הצעיר אלא בשל הזבל שיצר ההוא שמחכה לכולנו שם למעלה. אז תמחזרו ותשמרו על עצמכם גם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים