משקיעים בך: הבינלאומי בפרק 2 בסדרת הרשת עם אסי כהן ודמותו איתן פרצלינה

משקיעים בך, אסי כהן
משקיעים בך, אסי כהן

כמעט חודשיים אחרי ששודר הפרק הראשון וחרף השמועות על גניזת סדרת הרשת לאור תגובות ברשת, הבנק הבינלאומי חוזר עם פרק שני 'החתונה' בסדרת התוכן מותגי של משרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב מקבוצת פובליסיס בישראל 'משקיעים בך' עם השחקן אסי כהן, שמגלם את דמותו של איתן פרצלינה, מנהל בית דפוס לא שגרתי, שבין לקוחותיו גם הבנק הבינלאומי.

שיתוף הפעולה בין השחקן אסי כהן למשרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב ולקוח המשרד הבינלאומי, החל כבר ב-2009, אז שמו של המשרד היה גליקמן נטלר סמסונוב. כהן נבחר אז לראשונה לככב כפרזנטור של הבנק בדמותו של דון הג'ינגליסט.

לאחר מכן הופיע במספר קמפיינים נוספים של הבנק, בכולם גילם דמויות שונות ומגוונות, ביניהן המתחרה של הבינלאומי, הקואוצ'ר פליקס דל ודמויות הומוריסטיות נוספות. כהן אף כיכב בעבר בסרטון השנה טובה של גליקמן נטלר סמסונוב.

פרסומת לקידום הפרק השני

מהלך התוכן של הבינלאומי שמושק תחת מעטפת 'משקיעים בך' מתקשר את מגוון השירותים והכלים הייחודים של הבנק, ביניהם 'פיקדון כנרת' – ריבית מוכפלת עם הלוואה מוזלת, שירותי מומחים בייעוץ פנסיוני והשקעות, מגוון פתרונות דיגיטלים מתקדמים עם 'פיבי הבנקאית הווירטואלית', אפליקציית הבנק החדשה שמאפשרת ביצוע של מגוון שירותים בנקאיים ומערכת המסחר המתקדמת של הבנק.

בפרק השני קופצים אנשי הבינלאומי לאיסוף פלאיירים מבית הדפוס, אלא שאז הם נתקלים בהפתעה. פרצלינה שעשה טובה לחברו אורן עם הדפסת הזמנות לחתונה, החליט לשלב בין הפלאיירים של הבנק להזמנות החתונה.

משקיעים בך: פרק 2 'החתונה'

משקיעים בך: פרק 1 'הטעות'

פרסומת הטלוויזיה: הבינלאומי משקיעים בך

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

10 תגובות לפוסט

10 תגובות

  1. בושה לאסי כהן.

    ולבינלאומי:
    לא הגיע הזמן שתפסיקו לבזבז
    את כספי הלקוחות על פרסום גרוע???

    אולי כדאי לקחת משרד
    שבאמת מבין בפרסום?

  2. זה רק לא מצחיק.

    אפילו פאתטי:
    אסי חביבי, מה יש לך לחלטר שם?…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים