מקאן ת"א בקמפיין למיזם 'סופרסונה' של חנה רדו, שמואשמת הבוקר בשימוש במידע פנים במניות קומפיוג'ן

חנה רדו, סופרסונה עם מידע פנימי
חנה רדו, סופרסונה עם מידע פנימי

משרד הפרסום מקאן תל אביב משיק קמפיין סרטונים חדש לקידום מיזם הנשים 'סופרסונה' (Supersona) של הפרסומאית חנה רדו, יו"ר מקאן ואלי והמשנה ליו"ר מקאן תל אביב אילן שילוח.

הקמפיין מושק במקביל לפרסומים הבוקר (ראשון) על הגשת כתב אישום כנגד רדו ע"י פרקליטות מחוז תל אביב בגין שימוש במידע פנימי במסחר במניות קומפיוג'ן (Compugen). על פי כתב האישום שהוגש הבוקר לבית המשפט המחוזי בתל אביב על ידי המחלקה למיסוי וכלכלה בפרקליטות מחוז תל אביב כנגד אריה צ'צ'קס וחנה רדו, עולה כי לשניים מיוחסות עבירות של שימוש במידע פנימי במניות קומפיוג'ן למטרות רווח אישי.

חנה רדו, צילום: איל יזהר
חנה רדו, צילום: איל יזהר

על פי כתב האישום במהלך 2013 אריה צ'צ'קס, אחיה של חנה רדו ומי שהיה נשוי בזמנו לסמנכ"לית הכספים של קומפיוג'ן, דיקלה צ'צ'קס אקסלברד, מסר לכאורה מידע פנימי לרדו בדבר השקעה עתידית של ענקית התרופות הגרמנית באייר (Bayer Pharma AG) בחברת קומפיוג'ן.

בכתב האישום צויין כי יום לאחר קבלת המידע ובטרם דיווחה החברה על העיסקה העתידית, רכשה רדו באוגוסט 2013 מניות של קומפיוג'ן בסכום של כ-50 אלף ש"ח. כ-4 שעות לאחר רכישת המניות, דיווחה החברה על העסקה הצפוייה ומניית קומפיוג'ן זינקה במחזור הגדול פי 22 מהמחזור הממוצע וננעלה בעלייה של כ-40%. כיומיים לאחר מכן מכר רדו את המניות עם רווח של כ-20 אלף ש"ח.

כאמור כתב האישום מגיע במקביל לקמפיין שמשיק משרד הפרסום לקידום Persona – אתר הנשים שהקימה רדו במטרה לקדם נוכחות נשית שיוויונית בישראל. על פי אתר ביזפורטל, לפני כעשור שונה העונש בצד עבירת מידע הפנים משנת מאסר לחמש שנות מאסר. עם זאת, מאז, לא החמירו בתי המשפט את הענישה שהייתה קיימת טרם ההחמרה בחוק, והמשיכו להטיל עונשים קלים כדוגמת מאסר על תנאי ועבודות שירות.

מרטין גרסטל, יו"ר דירקטוריון קומפיוג'ן, מסר ב-2014 ולאור הפרסומים על החדשות בדבר שימוש במידע פנים: "למרות שנושאי משרה מסוימים של קומפיוג'ן, לרבות דיקלה, נחקרו על ידי הרשות לני"ע, לידיעת החברה, החברה אינה מושא החקירה. יתרה מזו, לידיעת החברה, בשלב זה הרשות לני"ע לא הטילה מגבלות על המשך כהונתה של דיקלה כסמנכ"לית הכספים של קומפיוג'ן. כל מקרה של שימוש במידע פנים מהווה הפרה חמורה של מדיניות החברה ארוכת השנים, ויטופל בהתאם. מכיוון שהחקירה עדיין בשלבים מוקדמים, בשלב זה לא נעשו שינויים ביחס לתפקידה של דיקלה בקומפיוג'ן, אולם החלטה זו כמובן תבחן ככל שמידע נוסף יהיה זמין

מקאן תל אביב – סופרסונה

מקאן תל אביב – סופרסונה

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים