רבקה מיכאלי בקמפיין חדש של יהושע\TBWA לתאגיד המחזור "תקופת מיחזור עם ד"ר אלסה אנדרוקו"

תקופת מיחזור עם ד"ר אלסה אנדרוקו
תקופת מיחזור עם ד"ר אלסה אנדרוקו

אחרי שהספידה את עצמה בקמפיין ויראלי ומדובר במיוחד של תאגיד המחזור, השחקנית רבקה מיכאלי חוזרת למסך האינטרנטי עם קמפיין חדש של יהושע\TBWA שעולה תחת הכותרת 'תקופת מיחזור עם ד"ר אלסה אנדרוקו'. בקמפיין החדש, מגלמת מיכאלי את דמותה של ד"ר אלסה אנדרוקו שנבנתה בהשראת דמותה המיתולוגית של הסקסולוגית ד"ר רות וסטהיימר. את המהלך מלווה משרד היח"צ שלמור תקשורת של אירינה שלמור.

תאגיד המחזור אל"ה מסכם בימים אלו את הרבעון הראשון לשנת 2016 ומדווח על שיעור מיחזור מהגבוהים במדינות העולם. סה"כ מכירות הבקבוקים המשפחתיים הסתכמו בתום רבעון הראשון של 2016 בכ-152 מיליון בקבוקים. על פי תאגיד המחזור, הקמפיין האחרון נחל הצלחה רבה ובשלושת החודשים האחרונים הצליח התאגיד להגיע לכ-57% מסך בקבוקי הליטר וחצי המשווקים בישראל.

נחמה רונן, יו"ר תאגיד המחזור אל"ה: "תחת הכותרת בקבוקים זורקים למיחזורית ובסיועה של רבקה מיכאלי הוכחנו בתאגיד שניתן להגיע ליעדים המדוברים באמצעות חינוך הציבור והסברה יעילה. התוצאות האחרונות מציבות את ישראל בשורה אחת עם מדינות ירוקות בעלות תודעת מיחזור ארוכת שנים".

תקופת מיחזור עם דר אלסה אנדרוקו – יניב מאירי (איתן כליף)

תקופת מיחזור עם דר אלסה אנדרוקו – נורית גולדברג

קרדיטים
יו"ר: רמי יהושע מנכ"לית: עינת יוזנט-רביד סמנכ"ל קריאייטיב: עדו קריב קופי: איתן כליף ארט: סבטלנה לויטס סמנכ"ל לקוחות: עינב שגיב סופרווייזרים: ניר עמירם, אביב בן זיקרי סמנכ"ל תפעול: עופר חג'יוב ניהול הפקה: ענת הררי משנה למנכ"ל ומנהל מדיה: נבו כרמי מנהלת מדיה דיגיטל: דנה דוד מדיה פלנינג: רונה וולברום, עינב שמרי סמנכ"ל דיגיטל: עידן אלרום מנהלת פרויקט דיגיטל: נטע ברבן סטודיו דיגיטל ומנהלת סטודיו דיגיטל: רויטל ג'בקה קלאוס סמנכ"ל אסטרטגיה: סופי מלניק אמיתי חברת הפקה: יש הפקות במאי: אסף קוברובסקי

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים