אפליקציית SessMe משיקה קמפיין סרטונים בכיכובן של נטע אלחמיסטר ועדי ביטי

SessMe
SessMe

אפליקציית המסרים SessMe (ססמי) של היזמים עופר בן דוד וחיים סער, שהושקה באוקטובר 2015 בקמפיין של סוכנות הפרסום והטאלנטים ערן גדות & יריב נתי ובשיתוף פעולה עם הראפר יואב אליאסי הצל שהצטרף כשחקן חיזוק קריאייטיבי, משיקה קמפיין חדש בכיכובן של צמד אושיות הרשת והאינסטגרם נטע אלחמיסטר ועדי ביטי שעולה תחת המסר: "שלחתי, הסתבכתי, מחקתי".

יזמי האפליקציה בחרו למתגה ככזו שמסייעת במניעת שיימינג עתידי ברשת ושנלחמת בתופעה שהפכה למכה עולמית, וזאת בזכות פיצ'רים שונים וייחודיים של האפליקציה, בדגש על האפשרות למחוק הודעות לאחר שליחתן וניהול שיחות מוצפנות מקצה לקצה. מחיקת ההודעה (וידאו, טקסט, אודיו) מתאפשרת מכלל המכשירים אליהם נשלחה ובכך על פניו נמנעת האפשרות להפיצה הלאה, במיוחד כשמדובר בתמונות וקטעי וידאו חושפניים. את הקמפיין החדש מובילות; נטע אלחמיסטר, מעצבת בגדי ים ואושיית אינסטגרם ועדי ביטי, מבית הספר למוסיקה.

הסרטון של נטע אלחמיסטר

במקביל להשקת הקמפיין, מתברגת האפליקציה במקום ה-37 בטבלת ההורדות בישראל (אנדרואיד) ומציינת כרבע מיליון צפיות לסרטוני הקמפיין וכ-100 אלף הורדות מגוגל פליי. בין המשקיעים באפליקציה, גם נשיא מועדון הכדורגל של ברצלונה לשעבר, מר ז'אן לפורטה.

קראו גם: מחקר של בזק – "2015 הייתה שנת השיימינג"

מיזמי SessMe נמסר: "האפליקציה באה למנוע תופעה של שיימינג – זהו חבל הצלה לילדים של שנת 2016. הנוער כיום חיים בעולם שבו הם משתפים כל דבר שהם עושים, ומהר: תמונות, הודעות, טקסטים, והכל שניה אחרי שהדברים קורים, לפעמים בלי מחשבה. אבל היכולת להתחרט עד היום לא היתה קיימת, מה שהביא לתופעות קשות של שיימינג בחברה הישראלית. האפליקציה SessMe מאפשרת לילדים את היכולת האנושית להתחרט על דברים שעושים בטעות, ומצד שני להמשיך לחיות בעולם של היום בלי פחדים מטעויות או משיימינג".

הסרטון של עדי ביטי

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

2 תגובות לפוסט

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים