וואלה! Brand News ו'מנהלי שיווק מצייצים' משיקים את מצעד הפרסומות עם ליאור נאור

ליאור נאור, מצעד וואלה! Brand News
ליאור נאור, מצעד וואלה! Brand News

חטיבת התוכן השיווקי של קבוצת וואלה! משיקה היום את המדור הראשון במצעד הפרסומות אותו מנחה ליאור נאור. מדובר בשיתוף פעולה של חטיבת וואלה! Brand News אותה מוביל מיקי גינסברג עם קהילת 'מנהלי שיווק מצייצים' וחברת יפעת בקרת פרסום.

מצעד הפרסומות יעלה מדי שבוע וידרג את חמשת הקמפיינים החדשים שעלו לאוויר בהתבסס על ניקוד ותגובות של חברי וחברות קהילת מנהלי השיווק שגם יוצגו במהלך המצעד. בכל שבוע גם יתארח באולפן מנהל שיווק אחר מתוך הקהילה שיכריז על המהלך המנצח של השבוע, כאמור בסרטון הראשון נבחר אלון וינשטוק, מנהל השיווק של מותג מולר בישראל. גם נתי יעקבי, מנכ"ל חברת יפעת בקרת פרסום לקח חלק במצעד.

במקום החמישי משרד הפרסום ענבר מרחב G עם מהלך עבור דורקס, במקום הרביעי ליאו ברנט עם קמפיין Always בינלאומי (אדפטציה מקומית), במקום השלישי סלקום TV של חוליגנס עם משיח, במקום השני, מהלך "יש טלוויזיה ויש yes" של מקאן תל אביב ובמקום הראשון, פרסומת דואר ישראל של גליקמן שמיר סמסונוב בשת"פ עם ניר וגלי.

כזכור, נאור הנחה, ערך וכתב את מצעד הפרסומות המוצלח של אתר אייס וסיים שם את דרכו בדצמבר האחרון לאחר 35 מצעדים, לטובת ניהול מחלקת הוידאו מגזין של וואלה!. כך שעבור אייס מדובר ברגע לא אידאלי במיוחד, לא רק שמדובר בטאלנט שעקר לטובת פורמט דומה באתר המתחרה, אלא גם בחסות ושיתוף פעולה של חברת יפעת, שכידוע נמצאת בבעלות קבוצת 'קו מנחה' שאוחזת גם באתר אייס.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים