הקמפיין הראשון של טל רביב ב'לעומק התודעה'; סדרת סרטונים לאפליקציית בוא נעוף

אפליקציית בואו נעוף
אפליקציית בואו נעוף

משרד הפרסום לעומק התודעה מקבוצת \TBWA ישראל שגייס באחרונה את טל רביב כמנהל הקריאייטיב הראשי של המשרד, משיק קמפיין ראשון תחת ניהולו של רביב עבור אפליקציית 'בוא נעוף' של השטיח המעופף.

קמפיין הסרטונים החדש של לעומק התודעה, שעולה ברחבי הרשת, פרירולים וארטימדיה, מתקשר את אפליקציית התיירות BoNaUf (בוא נעוף) שהושקה לפני מספר חודשים ע"י ענקית התיירות והנופש 'השטיח המעוף'. האפליקציה מציעה דילים במודל של הרגע האחרון תוך התמקדות ביעדים עיקריים; אגן הים התיכון ומדינות אירופה.

לציון אירועי המכירות של Black Friday (בלאק פריידי) מוצעים באפליקציית 'בוא נעוף' מגוון מבצעים שונים על טיסות, בהם כפי שמתוקשר בסרטונים "טיסה לניו יורק ב-99 דולר". המהלך תחת המסר: "שיש לך את האפליקציה של בוא נעוף, קשה להוריד את היד מהסמארטפון".

טיסה לניו יורק ב-99$ | אפליקציית בוא נעוף

קרדיטים
בעלים: רמי יהושע, און גולדשטיין, ארז מיטל, זיו פופלבסקי קריאייטיב: טל רביב, ערן גרמי, ענת שניאור ברנע, רועי לוי ניהול לקוחות: איתי לוי, מירי גוטמן הפקה: רינת קינן אסטרטגיה: גיא קרום תוכן: מיטל סלע במאי: עמרי טאוב חברת הפקה: D9 השטיח המעופף: רוני פיינר, אייל קשדן, יאיר אשר, עמיר פלנט, ארז שקד

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

5 תגובות לפוסט

5 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים