התחנה הראשונה שלי: B-WAY בקמפיין הרשמה ייחודי עבור המרכז האקדמי ויצו חיפה

התחנה הראשונה שלי - המרכז האקדמי ויצו חיפה
התחנה הראשונה שלי – המרכז האקדמי ויצו חיפה

משרד הפרסום B-WAY דיגיטל משיק קמפיין הרשמה חדש עבור המרכז האקדמי ויצו חיפה שעולה תחת הכותרת "התחנה הראשונה שלי Live", במסגרתו הוקם בלוג וידאו (הקליקו לביקור) המציג סרטונים שמצולמים על ידי סטודנטים במכללה שבהם הם מתעדים באמצעות הסמארטפונים את חייהם כסטודנטים לעיצוב במרכז האקדמי ויצו חיפה, לרבות חוויית הלימודים, שיתוף בחוויות אישיות בבית ובעבודה והרהורים על החיים ובכלל.

השקת בלוג הוידאו של הסטודנטים 'התחנה הראשונה שלי' מהווה חלק מהתכנון האסטרטגי, הממשיך את הקו הקריאייטיבי המצליח של השנים האחרונות, שנתן במה לבוגרים באמצעות סרטוני וידאו, שגם מוצגים בבלוג הבוגרים, בהם הם מתארים בראייה רטרוספקטיבית את חוויית הלימודים הייחודית במרכז האקדמי ויצו חיפה ואת עיסוקם המצליח בתחום בו בחרו, לאחר סיום לימודיהם.

התחנה הראשונה שלי - המרכז האקדמי ויצו חיפה
התחנה הראשונה שלי – המרכז האקדמי ויצו חיפה

הרעיון מאחורי הקריאייטיב של קמפיין הוא לתת ביטוי ובמה לתוצאות סקר המתעניינים שביצעה המכללה לאחרונה ובו עלה כי ארבעה מתוך חמישה סטודנטים ימליצו למתעניינים ללמוד גם במרכז האקדמי ויצו חיפה. תוצאה שמחזקת נתון ידוע בענף הלימודים כי מקור השפעה לא מבוטל על סטודנט פוטנציאלי לבחירת מקום הלימודים הוא המלצה של חבר.המהלך בהיקף של כ-1.3 מיליון ש"ח, עלה בערוצי הטלוויזיה, במדיה דיגיטלית וכולל שיתוף פעולה שיווקי עם אתר Mako, במסגרתו הוקם מתחם תוכן ייעודי.

קרן בן דוד, מנהלת השיווק של המרכז האקדמי ויצו חיפה: "אחת השאלות הכי נפוצות שאנחנו נתקלים בהן במרכז ייעוץ ורישום היא "אני יכול לדבר עם סטודנט שלכם?" ובאותה הרוח, בימים הפתוחים שהמכללה מקיימת פעמיים בשנה, הסטודנטים שמשתתפים ישר הופכים מוקד משיכה לשיחה ומשיכת מידע משלים על הלימודים, שאינו נוגע לעניין תנאי קבלה וכיוצא בזה. נוסיף על זה את נתוני הסקר האחרון שקיימנו, בו נמצא כי 80% מהסטודנטים שלנו ימליצו לחברים לבוא וללמוד אצלנו ו-77% מבין הנשאלים אמרו כי מקור המידע "שהכי כדאי להתייעץ איתו" הם סטודנטים, אזי יש פה היקש מתבקש".

"יצאנו לדרך עם רעיון והרבה חששות למידת שיתוף הפעולה שנקבל מסטודנטים, שגם ככה עמוסים מאוד, לתעד את עצמם ברגעים יפים יותר ופחות. לשמחתי גיבשנו חבורה של 16! סטודנטים ממחלקות ושנים שונות המתמסרים ברצון לתהליך התיעוד האישי ומצליחים בצורה אותנטית להעביר את החוויה של "להיות סטודנט לעיצוב".

קרדיטים
משרד פרסום: B-WAY DIGITAL מנהלת המשרד: צביה דורון מנהלת הלקוח: אורית הרפז מנהל קריאייטיב: איציק אלפון פלנינג וקופירייטינג: אתי מילר הפקה, עריכה ווב: סרג' בר

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים