במקום לתבוע טוקבקיסטים: בוז'י הרצוג פוגש את המגיבים בעמוד הפייסבוק שלו, פנים מול פנים

פנים מול פנים
פנים מול פנים

חבר הכנסת יצחק בוז'י הרצוג, יו"ר מפלגת העבודה וממקימי ה'מחנה הציוני' הוא בין הפוליטיקאים היחידים בישראל שהאי-האהדה כלפיו, הפכה לזלזול מצד הקשת הרחבה של כלל ציבור הבוחרים. עמוד הפייסבוק של הרצוג גם נחשב לאחד מעמודי הפוליטיקאים המשמימים ביותר, עם מספר תגובות, לייקים ושיתופים נמוך במיוחד.

לאור כך ובעקבות פרשיות שונות בהם פוליטיקאים ביניהם מירי רגב וראש הממשלה בנימין נתניהו בחרו דווקא להשתיק פוליטיקאים עם תביעות דיבה, הודיע היום הרצוג כי הוא בוחר בגישה קצת אחרת עם השקת סדרת רשת חדשה בשם 'Face TO Face' (פנים מול פנים), במסגרתה התארח בסלון של כמה מהטוקבקיסטים שלו, שרובם כתבו לו, דברים קשים מאוד ובמקום לתבוע אותם, החליט להקשיב לדבריהם, פנים מול פנים.

"פייסבוק הוא זירת שיח חשובה אבל מאתגרת. קשה מאוד לנהל דיון מהותי על גבי הקיר והרבה פעמים התגובות שלכם נשארות באוויר, חלקן נכונות וראויות וחלקן שגויות ונובעות מחוסר מידע. לכן, החלטתי בשבועות האחרונים לצאת ולפגוש חלק מהמגיבים פנים אל פנים, כולל כאלה שכתבו לי דברים קשים מאוד כאן בפייסבוק ולענות על הביקורות, התגובות והשאלות." כך כתב הרצוג.

את הסדרה שתעלה החל מיום שני הקרוב, הפיקה חברת VEO (תוכן וידאו חכם) של רודריגו גונזלס, בשיתוף פעולה עם משרד הפרסום של 'המחנה הציוני' טוויסטד (twisted) שבבעלות אלון מוליאן, קרן פרידמן ואייל גן-מור.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים