גיא הוכמן צוחק על פיטוריו בקמפיין חדש של Workey

גיא הוכמן
גיא הוכמן

כוכב הרשת גיא הוכמן, שפוטר מעבודתו בזכיינית 2 'רשת' ביחד עם עורך התוכן אורי שצ'יגובסקי, לאור טענות כי פיברקו את סרטון שבירת הדגל בבני ברק, זוכה לקמפיין חדש עבור Workey, סטארט-אפ ישראלי שפועל בעולמות ההשמה להייטק והופך את תהליך ההשמה לחכם, מותאם אישית, ממוקד ואנונימי. על פי היזמים, האתר מייתר את החוליה המקשרת של חברות ההשמה על ידי חיבור ישיר של מחפשי העבודה למנהלי הגיוס בחברות עצמן. בכך, מאפשרת Workey למשתמשיה לקבל החלטות ארוכות טווח, ביעילות ובדיסקרטיות, ואף משפרת ומגדילה את איכות וכמות המגויסים הפוטנציאליים בחברות עצמן.

הסרטון נפתח איך לא בפיטוריו של הוכמן מעבודתו, עם הכותרות: "במאי 2017 נייס גיא היה שותף לכתבה שלעגה לציבור החרדי. ברחבי האינטרנט החלו להישמע קריאות לפיטוריו. יומיים לאחר מכן הוא זומן לשיחת שימוע".

לאחר ניסיון כושל של קפיצה מהגג יוצא הוכמן לחיפוש עבודה בשלל דמויות וסיטואציות משעשעות המוכרות היטב מעולם חיפוש העבודה המסורתי, על הטיפוסים והמצבים המופרכים המוכרים ממנו. הקמפיין מתמקד בסיטואציה המתישה של ראיונות חוזרים, על שלל הטעויות שכולנו נוטים לעשות בהם. באחד הקטעים, למשל אומר הוכמן שהוא "שנים בגוגל" למרות שלא ממש ("מראיינת: אתה לא עובד שם – גיא: יש לי ג'ימייל"), וברגע אחר מנסה לשכנע שמכללת אורט בראודה בכרמיאל, היא בעצם שלוחה של הרווארד ("אורט בראווארד") ועוד. הקמפיין החדש של הוכמן, מגיע במקביל לפרסומים על הצטרפותו למערכת "ערב טוב עם גיא פינס" שתעבור בקרוב לשדר תחת הזכיינית 'קשת'.

קרדיטים
כתיבה: גיא הוכמן צילום ועריכה: עומר טירם משחק: גיא הוכמן, כרמל נצר, שיר שריג, סער ספקטור הפקה: הילה עסקרי

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים