מזבלה.קום

אחרי ההצלחה, פרסום True יוצאים לבלות עם קמפיין חדש לשירות קווי לילה

קווי לילה - פרסום ture
קווי לילה – פרסום ture

קווי לילה, שירות ההסעות הלילי של משרד התחבורה עבור צעירים, ממשיך זו השנה השנייה את האסטרטגיה "צאו לבלות", אשר הושקה בשנה שעברה ביחד עם משרד הפרסום True של רובי ברזני.

ב-2016 הוחלט על הצערת המותג והפיכתו לשירות אשר מדבר בגובה העיניים עם הקהל הצעיר – במסגרת שינוי זה, הוחלף המסר "פתרון גדול לשעות הקטנות", שליווה אותו במשך כעשור, במסר "צאו לבלות", שלדברי ליאור נויפלד, סמנכ"ל האסטרטגיה של True; "משרת את המותג בשני אופנים – גם מגדיר אותו כ-enabler של בילויים באשר הם, וגם מדבר אל קהל היעד בגובה העיניים, בשפה שלו ועל הנושא היחידי שבאמת מעניין אותו – ליהנות מהחיים".

כפי שתוקשר, הקמפיין של 2016 קצר הצלחה מספרית מרשימה עם עלייה של 20% בכמות תיקוף הנסיעות. הקמפיין החדש שפותח עם סרטון ראשון מתוך סדרה של שלושה, משתמש בשפה ויז'ואלית של מריונטות אשר הופקו במיוחד עבור המהלך בעזרת טכניקת הדפסה תלת מימדית. בסרטון, מדברות הדמויות ביניהן בעזרת תחתיות שתייה מעוצבות של קווי לילה, עליהן מוטבעים ביטויים מעולם הבילוי.

"החלטנו להמחיש סיטואציות אמיתיות של מבלים צעירים במקומות בילוי. השימוש במריונטות מעניק לנו פלטפורמה להומור צעיר יותר, משוחרר יותר ופרוע יותר, זאת מבלי לפגוע בנכסי המותג האחרים של בטיחות ואחריות", מסביר שחף לוי, סמנכ"ל הקריאייטיב של המשרד; "וחשוב לא פחות, יצרנו נראות חדשה, מרעננת ובולטת – בעידן הדיגיטלי, בטח כשמדובר בקהל שחי את המדיה הזאת, אם אתה לא חדש, אתה לא קיים".

הקמפיין שעלה באחרונה ברחבי הדיגיטל, מלווה בשילוט חוצות, שילוט על גבי אוטובוסים, תשדירי רדיו ופעילות קד"מ ברחבי הארץ, בה ניתנת למבלים הצעירים אפשרות לעצב תחתיות שתייה אישיות. בהמשך הקיץ ולקראת תקופת החגים יושקו שני סרטונים נוספים ופעילויות משלימות בסושיאל. כך נמסר ממשרד הפרסום.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים