המכשפות משינקין

מזבלה

'המכשפות משינקין', סדרת אינטרנט צבעונית וחמודה (יש קוזינות!) שהושקה לפני כמה ימים לצפייה חינמית ברשת (מידי שבוע יפורסמו שני פרקים). הפקה עצמית של הזיבלונית אתי סורוז'ון וחבריה. אתם מוזמנים לעקוב אחר הסידרה בערוץ היו טיוב שלה (קליק) ובקבוצת הפייסבוק (קליק).

המכשפות משינקין, לייק על המכשפה השמאלית
המכשפות משינקין, לייק על המכשפה השמאלית

קרדיטים
במאי: סם לביא מפיקה: אתי סורוז'ון צילום, עריכה ורעיון הפורמט: צחי רפפורט תסריט: סם לביא, יערה כהן, צחי רפפורט, אתי סורוז'ון הלבשה, איפור וסטיילינג: אפרת וכטל אפקטים: סם לביא בתפקיד שרונה: לי שבתאי בתפקיד דניאלה: דנה זקס

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

7 תגובות לפוסט

7 תגובות

  1. אני מעדיפה פרקים ארוכים מאשר קצרונים סטייל פאני ששכחתי שניה אחרי שסיימתי. כאן ראיתי בינתיים רק את הפרק האחרון אבל חיבבתי ביותר ואחזור לבדוק את השאר בהמשך

  2. טוב, ההפקה מושקעת, פרופס, אפקטים, צילום, עריכה – רמה גבוהה מאד, הפרומו נראה מליון דולר – אבל למען השם מה זה השיעמום הזה?!?!?! פרקים ארוכים כאורך הגלות ותכל'ס משעממים טיכו! עם כל ההשקעה הזאת לא חבל ליפול על תסריט? אלא אם כן מדובר בסדרה לילדים בני 4-8, לא ברור לי למה זה כתוב כל כך דבילי.
    דורי, יפה לך שאתה מפרגן על הפרקים הראשונים אבל אני מניאק אם אשכרה הצלחת לשבת ולצפות בהם עד הסוף בלי לפהק את עצמך למוות בדרך.
    מצטער להיות המבאס, אבל מישהו צריך להגיד את האמת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים